Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Початок великих робот
Коли з душем було покінчено я пішов на пенсію. Бо стільки роботи зробити , то треба зістаритись. Новенькі не вірили , що я тут головний хоч серед них були і старші люди , які можуть більше знати. Я почувши таке встав з матраса , бо мати ліжко з підігрівом підлоги трохи по дурному , плюс не приходиться постійно напрягатись на рахунок прибирання. Вони кликали мене на дуель. Начебто палками битись. Я вирішив без палки бути. Тільки старший почав замахуватись палкою. Я ударом ноги збив його на землю і руки зажав. Він не хотів приймати поразку , але прийшлось. Потім ще один захотів , але всі програвали. Єдині Саня і Колян не спорили , бо знали , що я провів більше часу в боях проти зомбі і виживати мені приходилось важкіше. Всі хто програвали не мали права робити себе головними. Вони мали допомагати трьом головним. Мені , Сані , Відьмі. Відьма дивиться за дівчатами. Саня керує повністю станцією. А обеспечую цю станцію усім чим потрібно. Відьма попросила зброї , автобус і місце де є зомбарі , щоб дівчат бою навчити. Я подумав і сказав , що краще всього це біля вокзалу. Там якраз треба зачистити територію. Відьма погодилась і взяла дівчат. Я ще послав двох хлопців. Один , як водій другий , як оглядач. Тобто , якщо щось не так оглядач одразу каже всім іти в автобус і їхати. Вони поїхали , але я так чув , що не доїхали. Бо надто швидко вернулись. Казали , що там великий зомбі. Я сказав зібрати два автобуси і показати новеньким чому я головний в більшості різних подій. Автобуси поставили на безпечну відстань , а я взяв той меч свій і більше нічого. Я ішов до того зомбі. Він швидко мене замітив. Поки він біг на мене тараном то хотів вдарити рукою , але не зміг. Я відрубав одразу руку і ногу. Він почав створювати нові кінці повільно , але почав. Плюс його тіло почали меншати через створення. Зомбі видно був дуже злий. Але я не думаю , що після прямого перерубу він знову воскресне. Це було коротке і ясне пояснення моєї сили. Плюс я сказав дівчатам іти зачищати територію. Дівчата стрілки стояли позаду поки інші бились попереду. Всі новенькі запам'ятали цей урок думаю на довго. Але мені в голову прийшла одна думка. Що потрібно новеньких відправити назад. Я зібрав всіх трьох головних.

Нам потрібно відправити їх назад.
(Жека)
Чого?Ми їх не давно прийняли.
(Саня)
Він правий. Невже ми зі всьої країни зберемо живих і тут помістимо. Треба , щоб в кожному місті були б своєрідні сховища , як ці.
(Відьма)
І нам треба все зробити так , щоб вони лагодили між собою і не розпадались. Тобто зробити з них велику родину.
(Жека)
А ми будемо їздити по центрам кожної області і робити такі центри.
(Саня)
Правильно сказав. Може ще когось з собою візьмем?
(Відьма)
Кожен може зі своєї сторони взяти по дві людини.
(Жека)
Ну я візьму одну подругу вона тоже ненормальна , як і я.
(Відьма)
Саня ти?
(Жека)
Немає нікого. Хоча сестру візьму.
(Саня)
Ну добре я тоді Коляна і Лізу.
(Жека)
Тобто кожен по одному?
(Відьма)
Чого по одному.
(Саня)
Ну бо та подруга це і є Ліза.
(Відьма)
Ну капець блін. Тепер дві скажені баби з нами будуть.
(Жека)
'Саня заливається сміхом'
А точно , ще одна сушиманка.
(Жека)
А тут не спорю.
(Саня)
Ну що збираємся. Чи ще щось обговорим?
(Жека)
Чим їздити будем?
(Відьма)
Автобус перероблю.
(Жека)
Їжа?
(Саня)
Міст багато і сіл теж.
(Жека)
Туалет?!
(Саня і Відьма)
Я ж сказав перероблю я автобус.
(Жека)
Ну тоді добре. Думаю можна закінчити.
(Саня)
Я згодна. Скажу Лізи щоб збиралась.
(Відьма)

Коли ми вийшли , то побачили Лізу і Коляна вони дивилися на нас наче ми їх кидаємо. Але не їх , а інших. Я з Коляном пішли переробляти один з автобусів. А Саня почав пояснювати всю ситуацію. Всі ті що жили з нами були готові. Ми сказали , що ще будуть проводити нас. Ведьма поки що говорила з Мартіною і Лізою. А я з Коляном.

Колян подай коробку під говно і мочу.
(Жека)
Ось. Так ми реально поїдемо і будем в інших містах робити похожі центри до цього?
(Колян)
Дякую. Да.
(Жека тужачись запихував коробку)
От об'ясни , як ми маємо цим користуватись?
(Колян)
Все просто це своєрідний міський туалет. Коробку я спеціально зробив великою і високою. Бо гавна має багато вміститись. Нажимаєш кнопку опускається дно унітаза , а через дирки йде вода і змиває гімно. Причому там є пружини , які повертають дно назад. А дирки зроблені так , що вони сходяться в одному положенні.
(Жека)
Да ти геній.
(Колян)
Не геній , а всього лиш імпровізатор інженер , який любить робити прості і важкі механізми. Так тепер давай-но в середину подаси через зад поки він відкривається дерев'яні коробки.
(Жека)
Ось тримай. Стоп ми на них спати будем?
(Колян)
Не тільки в коробках буде їжа ховатись. В мене всьо продумано.
(Жека)
Нічого собі. Навчиш таким мудрощам?
(Колян)
Авжеж. А зараз іди до Сані допоможи з перемовинами. А я заварю зад. Плюс передай всім тим хто жив з нами тут до приходу рівненських , щоб зайшли в кузню.
(Жека)
Добре. Нічосе в кузню можна зайти.
(Колян бурмотівши сказав останнє речення)
Народ заспокойтесь. Ми їдемо , бо по всій країні маємо зробити такі центри.
(Саня)
Ми можемо допомогти. Візьміть нас з собою. Ми не хочемо , щоб ви їхали.
(Народ)
Заспокойтесь. Я тільки від Жеки. Він сказав йти до кузні двері відкриті.
(Колян)
'Всі зайшли до кузні і Колян включив світло'
Ого нічого собі. Всі ці креслення Жеки?
(Народ)
Нічого собі він навіть зробив спеціальний костюм.
(Колян дивлячись на костюм самурая)
Да я його зробив спеціально , щоб якщо що хтось міг його вдягнути і без царапин вийти з бою. Тобто захисний костюм "Самурай".
(Жека)
'Костюм був повністю чорний , а на грудях був напис "KWS" . Костюм нагадував самурайський обладунок'
А що означає цей напис на грудях?
(Народ)
Це наші ініціали. К-кілер тобто я. W-відьма , S-снайпер тобіш Саня.
(Жека)
Тепер все зрозуміло. А на спині що?
(Колян)
А там емблема нашої групи і всіх нас.
(Жека)
ZT?
(Всі в кузні)
Ну мається на увазі Зомбітревел. Зомбі подорож. Ми будемо подорожувати і об'єднувати всіх нас знову.
(Жека)
Дякуємо за костюм.
(Народ)
Там ще меч разом з ним іде і не один.
(Жека)
Тепер ви вибирайте серед вас самого достойного .
(Саня)
'Ми нарешті пішли і зібрали всіх з Рівного'
Чому ми маємо їхати назад?!
(Самий борзий серед них)
А тобі руки поламати , щоб точно з першого разу зрозумів ?
(Жека)
Ми маємо вас відправити назад , бо кожна область потребує таких самих станцій , як і ця. А ви можете створити його в Рівному і всі ті хто прийдуть живі до міста ви зможете їм допомогти , як і ми вам.
(Колян)
Нічого собі слова , які говориш.
(Саня)
Добре ми зрозуміли.
(Самий борзий)
Але є одне але. У вас немає , де жити. Тому на перший тиждень ми будемо з вами і по максимуму допоможемо , але і ви сраки не розслаляйте.
(Жека)
Дякуємо за допомогу.
(Самий старий серед них)
Нічого діду , ще побачиш малих дітей , які тебе дідом кликати будуть.
(Колян)
Я тобі дам внуків. Я ще зомбарів не повбивав , щоб внуків мати.
(Старий)
А цей дід мені подобається.
(Жека)
Погнали задовбали.
(Відьма заскакує в автобус)

Ми вивели автобуси і всі хто хотіли попрощатись з певною людиною підходили і прощались. Коли вже всі з станції попрощались. Я вийшов і трохи смішно потанцював , щоб пам'ятали про нас. Особливо про мене. Ми поїхали і в нашому автобусі включили музончик. Колян був воділа , бо він краще ніж я за рулем. А я поки , що дороблював автомат-арбалет. Плюс треба було дула наготувати. А Саня вже хотів нарешті теж вбити пару десятків зомбі. Я дав йому один з мечів , які колись зробив. Під номером 2. Коли ми приїхали в Рівне , то по карті дівчата казали куди їхати , щоб попасти в потрібну точку , яку вони вибирали. Ми приїхали в самий центр , там знайшли універ з гуртожитком не подалік. З автобусу лише двоє вийшло . Я і Саня. Ми побігли в середину гуртожитку. Саня був у передньому плані , а я позаду одразу робив обстріл тільки , що. Ми обійшли 5 поверхів і найшли багато ще живих студентів , але вони були вимучені. Я дав сигнал з вікна , щоб всі інші теж заходили. Ми розповіли всім студентам про наш план дій. Вони погодились залишатись в Рівному і спасати живих. А я поки , що робив великий ремонт в різних кімнатах. Коли я попросив хлопців найти велосипеди , тому під'єднав їх до генератора і тепер в них є електрика. А все , що було на газу ми викидали і газ берегли. З опаленням були проблеми більші. Прийшлось трохи подумати. І я придумав. І сказав сильним студентам взяти кувалди. Прийшлось робити великі кімнати на всіх поверхах. Об'єднували лише по три кімнати. Звісно находились вперті хлопці , які казали чому я головний з Саньою і Відьмою. Але ті хто попробували мою силу почали заспокоювати їх. Вони вже хотіли почати битись. Але мій меч припинив стінку на стінку. І ще направив автоарбалет на обидві сторони і сказав працювати , а то пристрелю. Студенти від переляку погодились , а інші взяли інструменти. Я сказав , щоб одні з ножами збігали по металеві листи і рівні. Вони принесли через пару хвилин. Але загубили двох. Наче їх забрали психи з театру. Я сказав Сані і Коляну , щоб показали , як робити мечі і зброю. А я на сцену. Мене дуже легко вибісити. Я взяв автобус і під'їхав до театру. Там двоє на дворі з ножами вирішили піти на мене. Але пулі їх швидко зупинили. Двері зрозуміло закриті. А мені було насрати. Я їх вибив. Зайшов в середину найшов , де держать інших таких самих студентів. Вони сказали , що треба бистріше йти спасати інших. Я зняв куртку і пішов в майці. Будь-хто пробував зупинити дохнув. Потім на сцені показували трьох студентів. Я спокійно зайшов і направлявся до сцени. Всі дивились на мене , як на дурного.

Чого ти друже тут забув?
(Ведучий)
Зараз розповім.
(Жека)
'Я заліз на сцену і всі побачили мій меч і автомат'
Ого , що ти маєш.
(Ведучий)
Меч верни.
(Жека показуючи мечем на ведучого)
Який меч?
(Ведучий нерозуміючи)
Той , що в тебе в животі.
(Жека різко стрибнув в сторону ведучого і пробив мечем його живіт)

Я пробив його живіт мечем потім дістав автомат і почав стріляти по залу. Вдосконаливши автоарбалет , тепер лише дулова частина крутилась і я міг в любий момент стріляти арматурою або ж пулями. Але дуло не перегрівалось. Я звільнив студентів і ми пішли до автобуса. Всі вони не знали , що буде і хотіли мене вбити , але я встиг довезти їх до гуртожитку. Там вони побачили знайомих і давай радіти. Я їм розказав всю ситуацію , а вони розказали про інші навчальні заклади. Тому Саня з Мартіною тут були головними. А я , Колян , Відьма і Ліза поїхали по іншим універам міста.
© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Агресивні медики
Коментарі