Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Як так блін?
Я прокинувся в себе дома. Згадую з сім'єю святкував новий рік і всі вийшли зробити салют , але так і не вийшло . А далі я заснув . З-під мене йшов такий страшний запах. А я попереджав , що салат спортився. Але не це мене здивувало найбільше. А те , що всі родичі на дворі і їх їдять гості. Але гості були вже напівмерці. Я закрився і тримав при собі найбільшого ножа. І оглянув чи немає в будинку ніде ще таких гостей. Більше не було. Але повезло , що енергопровід ніхто не зачепив. Я подивився новини , а там епідемія , смерті.

Да ну вас в сраку. Щоб я здох. Зомбі-апокаліпсис почався . Йобнутись можна. Єдине , що в мене зі зброї ніж. Ну ніж теж не погано. Так в хліві є сокира. Це вже по краще. Точно осінню батько машину купив , ще краще . Але один мінус є. Це сука зима. Зараза прийдеться бути тут поки зима не пройде. А то здохну в момент. Єдине , що підбадьорує роби , що хочеш головне не померти з трусами на голові. Треба буде зробити , якийсь образ зовнішній класний. Але то завтра. От курва , а туалет то на дворі. Я ж в селі живу. Я ж в селі живу! А то не погано. Повсюди слабкі зомбі і вбити їх не буде проблема. Тільки проблема одна є. Зомбі ті що в дворі. Замерзнуть і я їх шваброю розіб'ю. Точно тре другу подзвонити , якщо ще живий.
(Жека сам з собою)
Алло. Братан ти ?
(Саня)
Ні блін зомбі. Я звісно.
(Жека)
Ага розжовувати не треба , як я зрозумів. Я заховався в гаражі . В мене срака примерзла до дошки так холодно.І чого саме після нового року це все?
(Саня)
А я думаєш знаю? Ну давай так. Якщо в тебе є ніж або якась зброя то пробирайся в чужі квартири і забирай їжу. Але спочатку все обдивись.
(Жека)
Ага дякую за пораду. Зустрінемся ми то коли?
(Саня)
Зараза. Давай приблизно 15 березня на колишній 5 школі в годині так 15:30.
(Жека)
Ти охренів так довго чекати? А зразу чого не можеш приїхати?
(Саня)
Зараз пік зомбарів плюс вони в снігу ховаються і багато заражених може бути. А я тим часом буду вивчати зомбі. І плюс народу помре зайвого, легше буде нам.
(Жека)
Ну тут ти правий. Точно. А поки ти будеш там зомбі вивчати я буду в епіцентр ходити там зброю красти. Ото команда.
(Саня)
А ти не промах. Ну добре давай , а то срачка нападає .
(Жека)
Давай.
(Саня)
Ото да, відмітив новий рік. Прийдеться важко то точно.
(Жека)
© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Веселощі бути одному
Коментарі