Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Ще одні проблеми
Поки ми ховались в гаражі сталася біда. Переночувавши ніч в гаражі на ранок весь побитий прибіг Колян.

Хлопці біда.

(Колян весь побитий і в крові)

Що сталось?

(Саня і Жека одразу серйозно)

На нас вночі напали мужики. Вони забрали дівчат і ледве не повбивали всіх хлопців.

(Колян трохи плюється кров'ю)

Звідки вони прийшли?

(Жека серйозно)

З військової частини наскільки зрозумів.

(Колян витираючи кров)

Скільки їх там?

(Саня обробляє рани Коляна)

Приблизно більше 40 людей якщо порахувати по їхнім словам.

(Колян забинтовуючи собі руку)

Тобто?

(Саня і Жека)

Вони казали , що всіх дівчат наших прийдеться ділити на 3 мужиків. Тобто помножити наших дівчат на 3 і виходить що більше сорока.

(Колян прикладає до лиця холодний кусок заліза)

Потрібна допомога. 

(Саня задумано)

Я знаю на цукровому є група людей вони могли б допомогти.

(Колян втомлено від пробіжки)

Тоді ти і Саня до тих людей. А я зроблю зброю проти тих мужиків.

(Жека приготувався щось збирати)

Добре. Збирай хлопців двох ще і їдемо. Але перед тим всіх оглянемо і допоможемо. 

(Саня приготував два меча і не тільки)

Ми їм допомогли. Я сам поїду поговорю з ними. А ви витягніть дівчат. Швидше всього то не перші їх вкрадені жінки. Надто добре вони діяли. 

(Колян взяв з собою меча зробленого з рівня)

Тоді я за роботу і до хлопців їх захищати.

(Жека приготував папір і різні інструменти)

Нас чекає серйозна зброя.

(Саня весело)

Це прекрасно. Але забери з полону дівчат зараз. Вони ще збирають їх десь.

(Колян даючи карту одного з нападників)

Дякую за інформацію. Зараз я приб'ю тих розвідників. 

(Саня сівши за скутер)

І я ділом займусь.

(Колян спираючись на меча)


Жека почав створювати зброю і план нападу. Саня тимчасом приїхав до головного автобусу тих чоловіків. Вони одразу дали газу і почали тікати. Він від'їхав у бік і витягнувши маузер і пристрелив водія. Труп одразу викинули. І новий водій почав відстрілюватись. Саня теж не простий , тому вистрелив у колеса і через це автобус почало заносити. І він знову попав по водію. З автобусу почали виходити чоловіки , але біля скутера нікого не було. А коли обійшли автобусу , то не знайшли. Саня витягнув два револьвери і стріляв не по людям , а по зброї. Він знищив її одним пострілом. Після чого всі почали бігти з ножами. Але з двома мечами , так просто не заріжеш вбивцю. Саня з ними моментом розібрався і забрав дівчат які там були. З ними ще не встигли нічого зробити. Відьма теж там була. Саня дав їй одного маузера і всі разом сіли в автобус , який тільки під'їхав від наших. На станції хлопці вже активно робили зброю проти тих мужиків і на всяк випадок проти інших. Зброя проста як день. Перероблений цвяхостріл в більш зручній комплектації. Коля повернувся і сказав , що та група відмовилась допомогати проти таких противників. Тоді Жека вдягнув маску і почав складати зброю швидше і став наче ненормальний. Після того дівчата приготувались і вчились стріляти з нової зброї. А хлопці відпочивали і готувались до бою. Відьма тимчасом закрилась і теж готувалась. Вона лише встигла поговорити з Жекою і він почав робити їй зброю. Ми вирішили напасти на них вночі. Всі наші автобуси було підписано ZT. Коли вже прийшов час для нападу , то ми визначили чи всі там чи ні. Як виявилось більшість поїхало шукати ще жінок. Автобуси охороняли 5 дівчат і 5 хлопців. Менша половина всіх наших. Інші взяли драбини , ліхтарі і зброю. Відьма , Жека і Саня пішли головним входом. Там їх зустріли не сильно радісно. Але тихо. Бо вони не встигли нічого сказати. Відьма стала справжньою відьмою. Вдягнула відьмівський ковпак і тримала в руках самий крутий автомат з двома дулами. Від неї не було чути кроку навіть на шпильках. Вона йшла тихо і з посмішкою появляючись біля ворога вбила моментом. Саня теж тихо вбивав усіх. Я в свою чергу йшов у головний корпус. Мене Саня і Відьма не затримували. Не через те що я ще був слабким , а через те що в мені злості було більше всього. Відьма тихо відійшла до наших , які вже приготували засаду. Жека включив тривогу і всі мужики в казармах вибігли на вулицю , де їх з даху розстрілювали наші разом з Відьмою. І ворог не міг зрозуміти звідки через яскраві ліхтарі , які їх сліпили. Коли вийшов Жека , то зустрів перед собою двох командирів спиною до себе. Одним синхроним ударом сокир він вбив командирів. Саня напав на залишки чоловіків з тіні , яку створила відьма зі світлом. Він теж стріляв. Але в нього була більша швидкість ніж очікували ті придурки. Через півгодини приїхали всі інші. Звісно стояла тиша. 

Слухайте , а що за світло було?

(Інші чоловіки)

Та вороги напали.

(Жека стоїть з сокирами)

І що з ними?

(Інші чоловіки весело)

Вони перемогли.

(Саня після чого позаду Жеки і Сані включили світло і осліпили чоловіків)

Твою мать.

(Мужики після чого Відьма відкрила по ним вогонь)


Таким чином ми перебили усіх тих чоловіків. І звільнили усіх дівчат. Вони само собою казали де їхні хлопці і ми їхали забирати ще їх. Людей не сильно , але стало більше. Після чого на ранок я вирішив приїхати сам до тих хто не хотів допомогти. 


Вони тут живуть?

(Жека до Коляна , який готується поїхати для організації робіт на станції)

І що ти їм будеш говорити?

(Саня сидячи на місці водія з відкритими дверима автобуса)

Зараз сам все почуєш.

(Жека злий)

Ну здивуй оратор.

(Саня сміючись поїдає шаурму)

Ей ви там глисти , які обісрали кишки в яких живете ви боїтесь тих хто краде жінок? Якщо так , то це дарма. Ми самі їх знищили. Поки ви навіть палець об палець не вдарили. І ви задоволені цим? Тим що хтось зробив добро для інших поки ви сидите на своїй сраці. Зрозумійте ми вижили через те , що готові дати жертву заради майбутніх ново народженних дітей , які вже будуть мати дім і знання. А ви такою закритою надією , що воно "все саме пройде" помрете в гнилі і гімні. Ви справді задоволені тим що ті люди , які віддали заради вас своє життя отримали те , що ви сидите і не хочете "жити". Ви лише "існуєте" в тому бункері смерті. Якщо ви згодні з такою політикою закритого комунізму , то не дивуйтесь що серед вас почнеться канібалізм , комунізм , секти і тому подібне. Ви з'їсте самих себе. Якщо хтось з вас не згоден , то вийдіть з бункеру. Вийдіть з тієї барокамери. І якщо хтось таки вийде. Я зроблю так , що та людина буде не те що просто жити серед людей. А відчувати себе на вершині світу і навіть насолоджуватись таким життям. Ми чекаєємо 3 хвилини після чого їдемо.

(Жека з криком і дуже емоційно махаючи руками)

Ну не думаю , що хтось вийде.

(Саня доївши шаурму)

Знаю. Але як говорили 200 гривень "Без надії сподіваюсь" .

(Жека втомлено сідає біля автобусу)


Через 3 хвилини...


Ніхто не вийшов. Їдемо?

(Саня , який встиг заточити мечі)

Давай.

(Жека встає і застрибує в автобус)


Тільки хлопці завели автобус , як з будинку вибігла одна молода дівчина. Саня це замітив і зупинився не подалік. Але через крик почали збігатись зомбі. Жека одразу побіг забирати ту дівчину. Саня почав відстрілювати зомбі. Дівчина впала , але поруч вже був Жека. Він швидко взяв її на руки і забіг в автобус. Тільки вони забігли , як Саня дав газу і поїхав. 


Вибачте , що запізнилась. Батьки не пускали. 

(Дівчина задихаючись)

Нам не важлива твоя попередня історія. З цього моменту ти пишеш свою нову історію. 

(Жека серйозно)

Я зрозуміла. І як ви зміните моє життя?

(Дівчина з посмішкою)

Є два варіанти. Бути в банді. Або бути спецназом. Що ти вибереш?

(Жека обернувшись до дівчини в масці)

Банда , то добре , але що чекає мене в спецназі?

(Дівчина зацікавлено)

Жахливі тренування і потім кайф від життя.

(Жека простягуючи руку)

Тоді давай спецназ. Якраз хотіла бути щось такого плану , як спец підрозділ.

(Дівчина весело посміхаючись)

Тоді завтра на тебе чекають жахливі тренування.

(Жека знімаючи маску і під нею майже ідентична посмішка)

Щось тепер страшно.

(Дівчина трохи налякано)

Прийдеться терпіти.

(Саня відвіз Жеку і дівчину до школи , де колись було багато зомбі)

Твоє перше завдання. Вижити і вбити всіх зомбі всередині. В тебе є 3 години.

(Жека даючи дівчині ножа і маузера з 1 магазином і пулями на 3 магазини)

І ти мені пропонуєш так вижити?

(Дівчина в шоці)

Так.

(Жека до дівчини)

Ну я попробую.

(Дівчина заходить в школу і за нею закриває двері)

Через годину...

Я ЗМОГЛА.

(Дівчина виходить з мертвим хватом за пістолет і ножем який весь у крові. Вся вона ціла , брови стали більш опущені на очі і виглядала так наче вона постійно зла і напружена. Одяг в деяких місцях розірваний, але по ній було видно , що вогонь всередині неї тільки почав ясно горіти)

Ого. Швидше ніж я думав. Я надіявся , що ти будеш обережніша.

(Жека стоїть з кам'яним лицем і легенько підняв кутик губ)

Спочатку було так , але я згадала як ви бігли мені на допомогу. Ви не думали про свою безпеку. Впершу чергу ви думали про знищення небезпеки. Тому я пробивалась через зомбі і через це змогла вижити.

(Дівчина чекаючи на похвалу)

Молодець. А тепер скажи скільки пуль в тебе лишилось?

(Жека протягуючи руку)

Всього лиш 1 патрон.

(Дівчина перезарядивши пістолет викинула патрон заряджений патрон з пістолету і зловила в повітрі)

Для себе?

(Жека з підозрою)

Так. В моменти знищення зомбі я майже по інерції цілилась собі в голову. Можливо я зійшла з розуму.

(Дівчина починає сміятись)

Тоді тримай цю пулю при собі. Вона збереже твій розсуд. Тепер ми підемо по одяг , зброю і прибамбаси. А далі будуть тренування по твоїй спеціальності.

(Жека вдягнувши маску)

Якщо це справді такий спецназ в нашому світі , то я готова стати одним з них. І останнє питання. Скільки нас?

(Дівчина зацікавлено)

Поки що 2 , але надіюсь хоча би на 5 людей включаючи мене.

(Жека починає йти)
© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Нові руки і караван
Коментарі