Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Випадок у лікарні

За тиждень до походу в центр. Вечір. Після розмови з Саньою і отримання маски.


Ось та лікарня. Раз вже я зло , то і маю робити зло. 

(Жека в масці підійшов до лікарні)

Ану стояти. Ти хто?

(Бідолаха під дверима)

Я зло.

(Жека одразу відключив бідолаху одним ударом ноги в щелепу)


Жека тихо відкрив двері всередину і зайшов без зайвого шуму , але охорона не спала і напало одразу двоє охоронців , які спеціально сиділи в темноті. Жека схопив їх списи зробивши всього лиш 360 градусів на одному місці. Після того вони напали з кулаками , але Жека зламав їм носа і теж вирубив. А от коли вже йшли солдати з ліхтариками , то Жека сховався на видному місці. А саме біля виходу , де вони мали пройти. Як тільки вони пройшли Жека встромив обом у потилиці ножі. Вони померли моментально. Я забрав їх пістолет і автомат і почав сам все обходити. Лікарні на той момент мали збір і вони вивели з зомбі чорну субстанцію. Вона не дає мертвим м'язам гнити і може поєднувати два мертвих організми в один і привести в рух. Жека увірвався туди і налякав усіх лікарів , але один з них вколов ЛСД мені. Вони самі його зробили. Після того підійшли і інші лікарі вколовши морфін і тому подібне. Мене це мало би вбити. Але я сумів зібрати сили і під глюками і задоволенням я випадково не стримавши сили перебив більшість лікарів і наповнив тою субстанцією. Після того вони почали радіти. Для них це була нова еволюція. Але через мене і вплив наркотиків на мене вони боялись , що теж помруть. Коли мене вже почало відпускати я загіпнотизував їх і підсадив на наркотики тим самим навчив їх бути послушними на всяк випадок. Перший мій наказ був це з'єднати трупи військових , яких я вбив і того бідолаху в одного великого монстра. Вони мене послухались і після того я відвів монстра у Епіцентр. Далі по плану вони зробили ще більшу купу монстрів. Деякі були живі , деякі нічого не могли , а лише кричати. Слава богу в лікарні хватало тіл. Як живих так і мертвих. Під моїм гіпнозом вони за ніч перебрались у замок. Там вони організували другу операційну. Але один з лікарів випадково вийшов з гіпнозу і наказав гібридам напасти на мене. Мене це не здивувало і я знищив всіх гібридів , ледве не голими руками. Відриваючи їхню мертву плоть від кісток і розламуючи черепи. Весь я був покритий кров'ю. А лікаря я знищив. Роздавив його череп натискаючи двома пальцями у вісках. Якщо хтось і серед лікарів не був під гіпнозом , то тоді точно не пішов би проти мене знаючи мою силу. Після мого повернення під ранок я заходив лише один раз до них. І попросив створити один проект. Робота кипіла до сьогоднішнього дня.

© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Невдала втеча
Коментарі