Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Сторона зла
Коли вже всіх завезли , вони почали помалу потроху переробляти кімнати по одній. Це звісно неймовірно довго буде. Їжу встиг Саня принести. В більшості це крупа , консерви і живе м'ясо. Там тварин пару і все привів. Ввечері коли я сидів на охороні вийшов Саня.

Жека ти серйозно тоді по телефону говорив?
(Саня з мискою гречки і молока)
Абсолютно. Я стану вимушеним злодієм для них. В Козині люди виганяли любого хто їх не слухався чи був проти чогось. В основному є два рішення проблем. Перша це тримати всіх під страхом , але в тому і проблема , що ми станемо такими самими як і ті школи. А є варіант створити того проти когось боротись. Зараз в нас все плавно , але дай їм силу , як вони повстануть проти мене впершу чергу. Я як не як найсильніший на даний момент. Хоча ти на моєму рівні може навіть трохи вище в деяких місцях , але не знаючи на що ти здатен вважають слабшим. Тобі це на руку. Дякую за гречку.
(Жека бере вечерю і їсть)
Це неймовірна тупість. Але я прочитав ті книги , що ти казав. Найти їх було важко і деякі були на російській. Точніше радянських часів книги. Там справді було те що ти і зараз кажеш. Але ж ти не станеш тим злом прямо таки зараз?
(Саня задумливо)
Ні. Бо ще є інші школи , яким я не рівня. Але підготувати грунт мушу. Тому я піду в лікарню. Маю дещо зробити. Маску приніс якусь?
(Жека встаючи)
Тобі підійде з такою то мордою.
(Саня дає чорну маску , яка закриває лише нижню частину лиця. Вся вона чорна і посмішка йде від вуха до вуха вкрита жовтими іклами)
Дякую. Мені підійде. А тепер пора щось робити.
(Жека готуючись йти)
Зброю не береш?
(Саня здивовано)
Я зробив невеликі рукавички металеві.
(Жека вдягнувши їх)
Відьма знає?
(Саня забравши миску)
Так. Але старайся їй не говорити.
(Жека готуючись)
Добре. Але обіцяй , що це тимчасова міра.
(Саня навів самопал на Жеку)
Не бійся я маю план , як самому не стати таким злом. Я звісно гальмо і багатьох речей просто не розумію , але при тому геніальності в мене навалом.
(Жека піднявши кулака до неба)
Вірю. Добре йди і роби все потрібне.
(Саня залишився на пості)

Приблизно 7 година ранку...

Саня вставай.
(Жека весь у крові і трохи побитий)
Що таке?
(Саня проснувшись)
Я вже все зробив.
(Жека не знімаючи маски виглядав так наче це не маска , а справді його посмішка)
І що зробив грунт?
(Саня ще з просоння)
Неймовірний грунт. Такому будь-який аніме злодій почне заздрити.
(Жека знімаючи маску , а там посмішка дуже подібна)
Бачу ти все-таки вдарився трохи головою там да?
(Саня встаючи зі стільчика)
Вдарився легенько.
(Жека розслабивши рот)
І що далі геній гальмівний?
(Саня йде з Жекою на кухню)
Треба два дні. І тоді почнеться все потрібне. Ми тимчасом можемо оглянути місто повністю і зброю зробити для всіх інших.
(Жека вже з серйозним лицем)
От тепер я впізнаю тебе. І яка ж зброя має бути?
(Саня починає посміхатись)
В ідеалі пістолети і списи. Але в нас метал і зброя це ще не вивчений розділ науки. Тому спершу щось максимально просте. Списи з дерева то само собою. І арбалети. Арбалети точніше ніж лук. І для лука треба більша сила ніж для арбалета.
(Жека накидає собі суп швидкого приготування)
Як тобі супчик?
(Саня сміючись)
Не люблю супи і цей більше на воду похожий. Бо овочів і всього іншого не було да?
(Жека кривлячись)
Таки да.
(Саня теж їсть суп за обидві щоки)
Ну що який план?
(Відьма нагріла на сковороді хліб і їла такі собі тости)
Ей я теж такі тости хочу.
(Жека борзо)
Обійдешся.
(Відьма і Саня одночасно після чого стукнулись кулачками)
План простий зробити конвеєр по створенню арбалетів. Але я би хотів їх доробити. Щоб був би магазин на 5 стріл хоча би.
(Жека доївши)
Зрозуміло. Я організую місце і людей, Саня підготуй інструменти , а ти зробити малюнок того всього і які деталі вирізати.
(Відьма з тостом в роті)
Постараюсь.
(Жека втомлено)
Давай намалюю вже.
(Саня готуючись малювати)
Дай мені 5 хвилин і музику.
(Жека сідає на стілець і слухаючи музику в навушниках починає щось думати)

Через 15 хвилин...

Все креслення в голові готове.

(Жека з вогняними очима)

Ого невже.

(Саня теж слухаючи музику)

Так. Зробимо простий арбалет з помповою перезарядкою.

(Жека)

А от тепер давай як дуже хороший внук беззубій бабі.

(Саня з коса дивиться на Жеку)

Розжувати?

(Жека починає ржати)

Да внучок.

(Саня зображує беззубу бабу)

Якщо максимально по простому , то з середини то перезарядка як в снайперки , а от зовні , як в дробовика. Зрозумів?

(Жека з начебто розумним лицем)

Я зрозумів про що ти , але тепер намалюй схему приблизну важких деталей і поясни , як складати.

(Саня даючи олівець і листок)


Жека намалював карлюки більш менш похожі на деталі.


Це приблизно ти от таке мав на увазі?

(Саня перемалював у HD форматі креслення деталі)

Абсолютно правильно. Тепер нам лишився віск , фанера , доски і щось на тятиву. А от що то є цікаво. Треба Відьми запитатись. Бо з сухожилля тварин робити тятиву довго. А от резина може порватись або ослабнути. 

(Жека думаючи)

Хіба що льон може підійти , але то теж хрін де найдеш. Так що арбалети треба буде відкласти. Або придумати спосіб виготовлення. 

(Саня задумуючись)

В мене тут скріншот про тятиву лишився. Пише що підійде любе волокно головне правильно закрутити і натягнути. Так що лишилось вирішити що саме візьмемо. 

(Жека задумливо)

Знаю , я один матеріал , який міг би підійти.

(Саня посміхаючись)

І що ж?

(Жека не впевнено)

Волосінь для риболовлі. Вони досить міцні , але будуть проблеми з натягом я так думаю. 

(Саня задумливо)

Я вже придумав , як позбутись цієї проблеми. Просто під час перезарядки "роги" будуть складатись для зручного натягу. Так що доробити схему і зробити прототип.

(Жека з посмішкою як в маньяка)

Твоя посмішка лякає.

(Саня скривив морду)

Я пішов робити прототип.

(Жека бере усі потрібні схеми)

Мене почекай дурне.

(Саня посміхнувшись легенько)


В гаражі Сані почались роботи. Там з волосіні зробили дуже міцну тятиву. І для того щоб вона не порвалась її змастили і після сильно натягу покрили лаком , щоб вони застигли в потрібному положенні , але на скільки це було дієво невідомо. Після першої спроби було зрозуміло , що нічого не вийшло. Бо воно не стріляло як потрібно. Саня і Жека були розчаровані. Вони вирішили зробити самопалів велику кількість. Жека показав рецепт пороху , який колись його батько робив і вони зібравши все потрібне почали робити все потрібне. Але спершу прототип пістолета і револьвера. Жека займався револьвером , а Саня пістолетом. Калібр один. Пулі вирішили робити з алюмінію у формі кулі. Так саме легше. І гільзи також. Звісно всі пулі і гільзи покривались фарбою , яка віддзеркалює тепло , щоб вони не плавились. Коли вже все було готове , то Саня і Жека вирішили попробувати зброю один одного. Жека взяв у руку саморобний маузер. Він вистрелив у прив'язаного зомбі і в того виверхнуло руку від попадання. Саня взявся за револьвер двома руками , бо там ще була ручка спереду. Після пострілу віддача була менша , але другого зомбі просто знесло.


Ми перестарались з кількістю пороху.

(Жека роздумуючи)

Ну 50 грам пороху це да. Близько смертельна доза.

(Саня спокійно)

Давай 25 грам попробуєм.

(Жека до Сані)

Давай. А то руки оніміли і зомбі на звуки підійдуть.

(Саня розминаючись)


Жека і Саня знову зробили нові патрони і сильно занурившись в процес почали робити ще зброю. Але коли до них в двері почали битись зомбі. Вони через вікно на другому поверсі почали розстрілювати їх. А коли їх стало менше , то вирішили попробувати кинути саморобну гранату. Коли вона торкнулась землі , як вибух виніс вікно на другому поверху нахрін. І тільки дві довольні морди дивились один на одного в той момент. Коли ми спустились , то всі зомбі вже лежали. Але стояв один на відстані. Вся його шия була чорна. Ну як шия , м'язи на шиї. Ми попробували вистрелити в голову , але та різко перехилилась в іншу сторону. Оскільки ми двоє були в азарті , то почали турнір хто попаде в голову. І по черзі стріляли пробуючи попасти. В кінці кінців ми попали. А саме Саня зі своїм маузером-2. Маузер-2 це менша і більш слабка версія попереднього і зробити її простіше. А я свої револьвери вдосконалив лише тим , що дуло в них іде на нижній патрон , тобто по нижній лінії барабану , а зверху зробив патронаш. Коли ми закінчили , то зробили ще пару маузерів-2 , але на цей раз щоб відточити рухи і попробувати ще вдосконалити маузер-2. Але після декількох збірок ми вирішили , що краще вже немає куди. Тому пішли назад.


Ну що там арбалети?

(Відьма обнадієно)

Не арбалети ,  а маузери-2.

(Жека показує Саню , який гордо показує пістолет)

Ого. Ви пістолет зробили? З такою зброєю оборонятись буде простіше. 

(Відьма радісно простягуючи дві руки)

Добре тримай два пістолети.

(Саня дає Відьмі два пістолети)

А вони досить легенькі з патронами.

(Відьма здивовано)

Бо ми робили з того що під рукою було. 

(Саня посміхаючись)

Ну головне , що стріляють. 

(Відьма зібравши всіх потрібних людей)

Ну тоді хай починають.

(Жека в якого ніяк не натягується посмішка)

Давайте відійдемо.

(Відьма в якої теж зникла посмішка)


От поясни мені Жека нащо воно тобі?

(Відьма задумливо)

Ти мене питаєш? Глянь на історію людства і сама зрозумієш.

(Жека по злому трохи)

Жека. Я твій брат хоть і не рідний. Тому якщо ти вже зібрався , зібрати на собі все зло і стати ним для всіх , щоб люди об'єднались проти тебе , то роби це з кимось , а не сам.

(Саня трохи переживаючи)

Ну так я планую знайти декількох людей , натренерувати їх і вони будуть для людей неймовірно сильною прислугою великого зла.

(Жека махаючи руками)

Слухайте мене одну тривожить , що в зомбі тільки шкіра гниє , а все інше ні?

(Відьма глянувши у вікно)

Не хвилює.

(Саня і Жека)

Можливо , якщо цю мутацію можна було б контролювати , то я і Жека змогли би створити ідеального злодія на весь час. Але його прийшлось би вбити якось , якщо мутація зайде задалеко.

(Відьма невідриваючи погляд з вікна)

Це ідея доречі.

(Саня задумливо)

Це так. Але коли зло зникне потрібно буде нове. Припустимо , що цей зомбі злодій буде відігравати роль до тих пір , до поки зможе , а далі як?

(Жека задумуючись про майбутнє)

А за той час ти встигнеш підготувати ту свою групу. А там вже вирішуй сам. Головне думай , бо ти божевільне. 

(Саня до Жеки вже нервово)

Нарахунок цього не бійся. Поки що я придумав яке зло для нас є. Я не просто так в лікарню ту ходив. Вона тепер пуста.

(Жека витираючи губи думаючи , що там кров)

Потім розкажеш.

(Саня вже немає настрою)

Я тоді піду подумаю , що нам далі робити по ремонту.

(Відьма відірвавши погляд з вікна)

А я тимчасом буду думати і створювати зло з зомбі.

(Жека встав і пішов у бібліотеку) 

© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Два самих ненормальних ассасіни
Коментарі