Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Перший зомбі набіг
Коли я вже проснувся від того бою , то мені розказали , що вони чули поки спав. Я трохи здивувався , бо коли дівчата обходили всі жіночі магазини вони не могли найти парфуми. Прийшлось думати . В мене виникло три варіанти подій. Хтось готує облаву і хоче щоб зомбі все зробили за нього. Можливо хтось робить певну пастку для зомбі. І останній хтось можливо відводить зомбі з міста. В останній ніхто не вірив. Мені і самому ледве вірилось. Я вирішив вийти на патруль по місту разом з Саньою. Поки ми ходили ,то бачили людей які возили велику кількість балонів для газу. Швидше всього це для парфумів. Тут я подумав :"А якщо об'єднати всі варіанти? Вийде ж що хтось хоче знищити всіх зомбі під виглядом облави і для когось це буде як пастка". Ми одразу догадались , де вона буде , тому знайшовши машину ми негайно рушили назад до нашої станції. Коли ми завернули , то побачили ту саму машину. Ми поїхали майже на таран. Але вирішили , що це надто по дурному і зайшли з іншої сторони. Коли ми прибігли , то якийсь підр стояв біля вікон станції де ми жили і говорив. Він наче щось об'яснював. Я не витримав і вистрелив йому в голову. Всі його головорізи побігли в нашу сторону. Ми одразу втікли. Але прийшло до нас менше ніж їх всього було. Як виявилось в них не було вогнепальної зброї. А їхній головний встав , так наче нічого не було. Як виявилось це один з хірургів проти яких я бився. Він встиг втекти і сховатись. І прокачав себе гад. Я взяв сокиру і вирішив , що хвати з нього життя. Тому пробував прорубати його. Як виявилось марно. Але я цього і хотів. Бо він розлив парфуми знаючи , що зомбі точно прийдуть. От вони і прийшли. А Саня тимчасом встиг забігти всередину і повністю закритись. Коли вже зомбі були ледве не впритул до хірурга я почав тікати. Хірург обернувшись не встиг почати бігти , як його завалили зомбі і почали жерти. А я тимчасом відбивався і теж тікав. Ще плюс не всі рани зажили . Я обійшов обережно станцію і почав кликати зомбі до себе. Бо біля станції була закинута будівля з готовим підвалом. Саня побачив , що я роблю і зібрав всіх хлопців і сказав брати лопати і чим побільше і всякого сміття теж набрати не буде зайвим. Всі зомбі відволіклись на мене і я побіг в той підвал. Саня слідом і разом з іншими перекрили проходи найближчі. А я біг до останнього. Там хлопці чекали на мене і коли я виліз , то вони закидали останній прохід сміттям і упакували все те дійство. Ми повністю обійшли всі місця , де можна було б вилізти і всі їх заблокували.

Колись ми тут грались , а тепер зомбі держимо.
(Жека виліз через невелику дірку)
Не погана ідея в тебе виникла.
(Саня закинувши дірку сміттям і втрамбував камінням)
Та я то з гри згадав. Тільки там зомбі вирвались і на головного героя вибігли. От і я щось подібне зробив тільки навиворіт.
(Жека сміючись)
Пішли там деякі зомбі лишились треба добити . Плюс потрібно кудись всі залишки парфуму вилити.
(Саня в противогазі)
Давай в річку може хоч запах трохи кращим стане.
(Жека з мордою невдоволенною від різкого запаху)
Давай роби.
(Саня сміючись)
А чо я все робити маю. Я відпочити хочу.
(Жека кульгаючи вертається)
Добре я пошлю хлопців вилити , а ти виріши проблему з овочами , фруктами , м'ясом і так далі.
(Саня оглядаючи замурованний підвал)
Бля всеодно дохуя.
(Жека невдоволено)
Твої проблеми.
(Саня сміючись)
Відьма ходь сюди.
(Жека надягає противогаза)
Що вже?
(Відьма вдихаючи на повні груди повітря)
Мені треба знати все про аграрну культуру і теплиці. Плюс не знаєш може в когось в селі вашому ще є свині , кури , корови.
(Жека задумуючись)
Саня завдання дав?
(Відьма з посмішкою)
Да.
(Жека зі злісною мордою)
Добре розкажу.
(Відьма видихаючи невдоволено)
© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Підступні люди
Коментарі