Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Два самих ненормальних ассасіни
Зрозуміло треба було робити ремонт. Але людей досі мало. Бо якщо всіх застосувати , то на все інше небуде людей. І ми пішли на ще одну школу не подалік. Пішов я і Саня. Ми взяли все необхідне і пішли. Коли вже були в радіусі огляду по нам почали стріляти з луків. Ми витягнули щити , які перед тим покрили металевим листом. І легко пробігли . Коли забігли щити надягнули на спину і давай битись і шукати їхніх полонених і рабів. Саня ходив з палкою і його ніхто не міг достати , а я вручну розбирався зі всіма. Нам сказав один , що їх будуть всіх вішати в спортзалі. І ми почали шукати , де він і найшли. Зайшовши туда я кинув в ката заточений круг з металу. Той забрав руки від перемикача , який мав би забрати платформи під полоненими. Саня тимчасом відбив всіх охоронців. Ми забрали полонених і вони взяли зброю. І давай з нами забирати полонених. Коли я зайшов в кімнату , де їх продавали то був сильно розлючений. Бо всі раби в ранах, побиті , голі. Особливо дівчата. Жека сказав , щоб вони всі разом з колишніми рабами йшли на станцію. А він розбреться зі всім тим сміттям , що так поводилось з людьми. Саня посміхнувся і почав іти разом з новими людьми. Сам Саня ще забіг в свій гараж взяти зброю давню. Я в той момент збирав всіх в одне місце. Всі ті хто боролися він оглушав і збирав , а ті хто одразу викидали всю зброю я відпускав і казав куди йти , якщо хочеш нове життя. Всі хто викидали зброю разом туди і бігли , а самих злих ламав одразу. Коли вже всі були зібрані він привів одного зомбі. Це було зомбі немовля , яке хотіло вбити свою мати рабиню. Коли я його туди закинув я лишив двері відкриті , а всі двері , що вели на волю оприскав сильними парфумами . Після чого пішов. Щоб вони знали , що їхня міні держава стала мертва і гнила , як те немовля. А зомбі , які зберуться це не передбачення їхніх дій. Коли я вернувся вже майже всі були вдягнуті і готові до дій. Тому я зібрав людей для збирання матеріалів на ремонт. Ми взяли той автобус і я його трохи розібрав. Сидіння ми взяли і поставили в всередині будівлі. Нас було всього шестеро . Я , Саня і ще чотири хлопці. Була проблема з відкриванням , щоб в автобус заносити матеріали. Я це діло вирішив швидко. Зробив так , що самий зад відкривається в двох виглядах. В повному і не повному. В повному це коли зад наче падає на низ , але сама нижня частина не відвалюється , бо прикріплена до автобуса і може так відкриватись постійно. А не повне для відстрілювання. Що відкривається лише половина задніх дверей і то лише зверху. Але раз на те пішло я обновив автобус. І тепер це не погана машина , я скажу. Коли ми підїхали до Епіцентра то звідти вибіг велетенський зомбі. Я взяв гарпун зроблений з арматури , а Саня спис з арматури. Я йшов максимально тихо поки Саня йшов так , щоб зомбі на нього біг. Зомбі почав бігти на Саню з відкритим ротом. Я гарпуном зачепив його за щоку і підтягнув до себе і надрізав частину шиї. Після чого Саня з своєї сторони відрубав одну з кінцівок. Зомбі хотів атакувати одною з лап моєї сторони , але я завадив і відрубав теж одну кінцівку. Саня зробив надріз шиї з своєї сторони. А я зачепив череп зомбі в потилиці і почав тягнути до себе , а Саня в той момент дорубав шию. Хлопці поки дивились вирішили теж поділитись на пари по двоє. Ми знову зайшли перші і зачистили Епіцентр. Після чого взяли все необхідне. Коли ми приїхали дівчата вже під керівництвом Відьми навчились нехіло битись. Хоч Відьма не похвалиться силою , але мозгів хватає. Майже всі хлопці були задіяні в ремонті. І тепер пошуком їжі , одягу і головних матеріалів для життя займалися дівчата. Фемінізм , що тут скажеш. Тепер лише перевірити і зачистити центр. Але ремонт чекати не буде.
© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Коментарі