Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Ой Житомир

Після такої собі домовленості Лізи і Жеки , він сумів відновити сили і наробити собі ліків. І от нова команда їде на Київ через Житомир під час зими. Саня , Жека , Дракон , Сова , Дімон і Королева. В Дубно приїхали деякі знайомі з Львову , яким не сильно сподобалась Ліза або вони були у списку Жеки. Колян лишився у Тернополі наводити порядок далі там разом з Міхою. Відьма лишилась у Хмельницькому і зі своїм феєм зубним. Та дівчина , яка мала антидот замість крові переїхала в Дубно разом з іншими дівчатами , яких врятували у Львові. Коли вже проїжджали Рівне , то багато хто питався за Христину , але ніхто нічого не знав. Всі так казали. І лише Жека знав істинну. В самому Рівному все було нормально і всі більш менш ще дружили , але якщо були сварки , то їх швидко зупиняли всі інші. Дімонові зробили протез лиця і ока. Тепер його око має ліхтарик. Також Жека поки був у Дубно заїхав у Козин поки був поруч. Він поїхав сам. По його словам він набирався сил і розмовляв з важливою йому людиною. Ліза по дорозі на Львів заїхала у Козин глянути на те місце. По запаху вона зрозуміла куди він йшов. І вона зайшла на кладовище. Там була могила якогось чоловіка. Його запах там лишився дуже сильним. Швидше всього той чоловік був йому дуже дорогим. А могила видно давно стоїть певно ще до апокаліпсису. Ну раз важливий , то важливий шкода , що давня могила. Жека сидів у автобусі і складав собі тризубця , Саня готував всю зброю , яку мав і вдягнув нову куртку зимову , яку йому віддав Жека. Він її в селі сховав і от вирішив віддати. Дімон взяв обладунок самурая замість того другого , що Жека зробив для нього колись. Дракон їхав на даху і медитував. Сова складала і проектувала нову зброю , а саме дробовик і Саня їй підказував і вказував на помилки. Королева тимчасом спала. Вона постійно спала. Жеку це турбувало. Оскільки вона не витрачає стільки енергії на любу свою діяльність , але щось поглинає її енергію. Скоріше всього це не її оригінальне тіло. Вона перебудовує тіло на ходу. Але чиє тіло і як саме питання хороше. Це один з варіантів , що вона робить. Поки іншої теорії Жека не придумав. Приїхавши у Житомир нас зустріли на диво тепло. Людей там було дуже мало , а ми мали при собі запаси харчів на всіх і більше. Тому нам і дозволили заїхати. Коли ми вийшли , то ми виглядали дивно. Саня в обтягуючій зимній куртці накрився капюшоном. Дімон то взагалі самурай. Королеву прийшлось прикрити , а Сова не парилась. Дракон взагалі для них монстр. Всі дивувались , як йому не було холодно. Я в свою чергу встиг доробити його костюм для зимнього періоду. І тепер з його суглобів видніється хутро. Він почав виглядати страшніше. 

Вибачайте , але якщо що ми не зможемо вас прийняти у нашу общину в нас не хватає продуктів навіть на те щоб ввечері мати , що їсти.

(Один з головних общини)

Їжа в нас є. Питання таке , як далеко від вас села?

(Жека в шапці і з бородою)

Ну є там біля 3 сіл , а що таке?

(Один з головних невпевнено)

Тоді добре. Пропонуємо вам такі умови. Ми вам привеземо худоби. Кроликів і Корів. Вони їдять сіно. По логіці в тих селах мають бути сіновали і велика кількість зерна. По хорошому має бути пшениця. Перемелюйте пшеницю і будете мати муку і робіть хліб. Рецептом поділимось. Також набирайте там дров для свого отеплення. Якщо не зробите , то помрете. Овес і всі інші зернові збережіть для кролів. Взамін ви мусите надавати любу допомогу , яку у вас запросять. А також ви маєте відновити порядок і керувати містом. З тим вам допоможуть мої люди з інших міст. Які питання?

(Жека дивлячись на всіх , які були трохи налякані таким)

Ви пропонуєте нам просто здатись і стати частиною вашої міні-держави. Скажіть тоді вашу ціль.

(Невідомий у шоломі мотоцикліста і з залізною трубою у цікавій формі букви F до якої доєднав сталеву пластину і грубо заточив)

Моя ціль дійти до Києва запобігти більшій біді ніж зараз є.

(Жека легко глянувши на мотоцикліста)

Цікава пропозиція , але в нас є біда. В нас появився новий вид зомбі. Я їх називаю кентаврами. Це два простих зомбі один з них покритий майже повністю чорними м'язами і постійно бігає на своїх чотирьох , а інший приріс до його спини і його ноги стали частиною передніх кінцівок. І верхні мають частину розуму і кимось керуються. Появились менше місяця тому назад.

(Байкер з дивним мечем)

Приблизно тоді ми і поїхали з Львову.

(Саня собі під носа)

Зрозуміло і це все?

(Жека дивлячись на байкера без натяка на повагу)

Поки так. Якщо знищите , то взяття під контроль міста , не стане проблемою. 

(Байкер сперши меч об землю)

Саня як думаєш зможеш по таким попадати?

(Жека задумливо)

Без проблем тільки дайте побачити , як вони рухаються.

(Саня витягнувши свою нову зброю , а саме гвинтівку Маузера)

Ну тоді допоможемо. 

(Жека підходить до заду маршрутки і розв'язує мотоцикл)

Плануєш зі мною кататись і їх нищити?

(Байкер до Сані)

Ні в мене куди цікавіший транспорт.

(Саня відкриває багажник автобуса і витягує деталі)

А ти хочеш попробувати його да? Ну добре зараз ми його складемо , а ти поки готуйся до першого виїзду.

(Жека витягує інструменти і вони починають складати ще один транспорт)

Як скажете.

(Байкер відлучився)

Що скажеш нарахунок байкера?

(Жека до Королеви)

Він точно не один з моїх творінь. А так званих кентаврів я не створювала. Хіба це той що має прогавину в голові.

(Королева задумливо)

Зрозуміло. Саня зможеш з Дімоном скласти?

(Жека під'єднавши мотор до всіх компонентів корпусу)

Далі вже да. А ти куди? 

(Саня зацікавлено бере і починає вставляти шестерні в транспорт)

Випити ліки.

(Жека ледве заходить у автобус)

А що не так?

(Дімон здивовано такому випадку)

Точно ти ж не знаєш. Жека коли тільки починав чистити Дубно отримав таку кількість травм , що ще досі відходить. Тому він п'є знеболювальні , які діють досить довго , але при тому реакція притупляється. А потім п'є спеціальні боліки для більш гострої і швидкої реакції , але щоб знеболювальні всеодно діяли. А так як він не знає наскільки довго йде , то п'є ще спеціальну хрінь , яка тримає його під ефектами всього того більше трьох годин. Доречі через проби різних ліків у нього запор і він дуже важко ходить.

(Саня майже склавши транспорт)

А я то думаю , що то з ним не так останнім часом. А в ньому стільки гімна зібралось.

(Дімон задумливо з посмішку)

Хех не поспориш. Тут гарно сказав.

(Саня трохи посміявшись)

Ну все тепер мені набагато легше.

(Жека вийшов з автобусу)

Покакуляв?

(Дімон награно переживаючи)

Ага тобі у шолом.

(Жека теж посміхаючись)

Надіюсь ти збрехав. 

(Дімон вже злий)

Збрехав. Але гімном смердить.

(Жека відійшовши від автобусу)

Ану дай понюхаю.

(Дімон забігає у автобус і починає фукати і матюкатись)

А що насправді?

(Саня усміхнено)

Та всього лиш сірку нагрів. 

(Жека вже рже як кінь)

Я тоді спати.

(Королева залазить у автобус)

Я на розвідку по всій цій захищенній території.

(Сова вдягаючи шапку і трохи маскуючись під простих людей)

А я погляну на тих зомбі нових.

(Дракон починає йти в місто)

А я попробую наскільки вони сильні.

(Жека виходить у місто)

© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Знищення війни
Коментарі