Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Невдала втеча
Коли ми тікали , то я почав задержувати всіх гібридів. Але їх було дуже мало. Швидше всього той почав не так давно їх створювати. Коли вся група перебігла міст я наказав його підірвати. А сам зачепився за перила . Коли вони підірвали свій край , то з замку майже випригнув один з гібридів. Він був велетнем. І точно не людиною. А зомбі мутантом. Я по тихому піднявся і заліз назад. Повезло , що ворота не закрили. Коли я вже був у дворі вийшов і на верх той самий псих хірург. Це як виявилось не одна людина , а ціла група. Я взяв коктейлі Молотова і кинув одного запаленого. Більшість з них загорілось , але їм було всеодно. Вони виглядували звідки кидали пляшку. Тепер мені лишається вбити ту групу з 10 гібридів і ще їх потомство. Лікарі як виявилось не такі і дурні. Наказали тому велетню мене найти. Він почав розходжуватись по вулиці. А я тимчасом заліз на одне з дерев. І коли він проходив поряд я запригнув на нього. Одразу перерубав шию. Прийшлось почати тікати , бо він ще міг ходити. Тікати від нього не так то просто. Але я теж не дурний розлив на нього коктейль , а коли заховався то підпалив ще один і закинув. Той добре горів. Більше коктейлів не було. Єдине , що при мені лишалось це пістолет , два магазини , меч і два ножі. Я спустився в підвал куди вони пішли після коктейлю. Там я розігнався і взяв ножі. І коли попадався гібрид приходилось постійно затримувати дихання , щоб встигати подумати і прибити сволоту. Але через 20 хвилин блукання я втомився постійно затримувати дихання. Тому просто кликав їх до себе. Були шанси , що і себе переб'ють випадково. Як виявилось таке можливе. Один випадково ранив другого і вони померли пробуючи помститись. Коли більшість було вбито я почав чути звідки йшли крики. Я побіг туди. Там я потрапив на операційну. Там було 3 хірурга і один лікар охоронець. Я випадково забіг туди , але охоронець ударом в живіт вибив мене в зал. Після такого удару я блюванув і було важко дихати. Тут то я відчув , що життя одне , а я не веселюсь. Тому коли охоронець хотів вдарити по мені лежачому то промахнувся. А я встиг йому в очі вставити два ножі. І пройтись між ребрами теж сумів. Ножі я витягнув. А хірурги закінчили операцію і на мене випригнув гібрид баби. Не дівчини , а страшної на вигляд баби. Я ледве відкинув те страшило. А вони дивилися і оцінювали мене. Я з пістолета застрелив той страх. Але лікар взяв мою руку в якій я держав пістолет і викинув мене в стіну. Вони посміхались і казали , щось про операцію і поліпшення. Я з ненормальною посмішкою сказав :"Така аномалія , як я не піддається науці". І напав на них. Лікар хотів зупинити одним ударом. Але я ухилився і забіг за спину і пробив череп мечем. Це сталося настільки швидко , що майже всі лікарі були в шоці. А потім тих я застрелив. І на всякий випадок відділив голови від тіл. Я пройшовся , ще по кімнатам і побачив лікарів яких я начебто не спалив. Вони лежали цілі , але всі внутрішні органи спалені до тла. Я відкрив двері на волю. І пішов назад до станції. Але з такими травмами я довго не пройду. Повезло , що адреналін сумів викинути в організм. Тепер лише подзвонити. Гудок пішов , але я вже впав. Єдине , що встиг сказати :"Базар Замок". Після чого я заснув або ж відключився. Далі нічого не бачив і не пам'ятав. Але чув знайомі назви. Я проснувся вночі , але вирішив тоді спати далі. На ранок до мене прийшли і Відьма сказала :"Може він вже здох?". Я через сон беру і піднімаю середній палець з посмішкою на лиці і кажу :"Хуй там плавав . Я не здохну". Саня зрадів , а Відьма програла 2 пачки мівіни.
© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Перший зомбі набіг
Коментарі