Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Великий план
Після перемоги Відьми над амазонками рук в нас прибавилось надто навіть. Тому я з Саньою двоє поїхали по припаси в Дубно.

Знаєш мене не полишає одна думка. Де Дімон.

(Жека за рулем)

Я шукав його , але найти ніяк не зміг. Можливо він десь ховається.

(Саня розгублено)

Ти думаєш , що його вже немає? Я теж про це задумуюсь.

(Жека більш зосереджено ніж завжди)

Є таке. Але хочеться вірити в протилежне. Можливо він десь ховається. Може пошукаємо його?

(Саня видихаючи)

Пошукаємо обов'язково. Але спершу нам треба наших повідомити , щоб привезли їм туди припасів. 

(Жека включає радіо , де грає страшний рок , який він встиг накачати)


Коли ми приїхали , то станція трохи змінилась там появились нові люди , які роблять революцію. 


Агов блять. Де тут коріння?

(Жека кричить і шукає тих кого сам рятував)

О , то Жека нам треба щоб ти поставив їх на місце. 

(Дівчина , яка колись була на продаж)

І хто з них головні?

(Саня розлючено)

Ось цей пробує всім керувати.

(Дівчина вказує на якогось не повністю зїхавшого глуздом)

Нам потрібен лідер. А не якісь "легендарні" можливо вже мертві або ж сцикливі "герої". Тому давайте встановимо нормальну владу у однієї людини , а не в руках тих хто просто захопив цю будівлю завдяки везінню.

(Той самий "революціонер")

Гарні слова говориш , але ти на таку посаду не потягнеш. Правда солоденький?

(Жека ігриво до Сані)

Знаєш мій шоколадний , думаю ти правий. Не потягне.

(Саня в образі)

А ви ще хто такі?

(Революціонер нагло)

Ті хто створили цю общину і ми ті самі "легендарні герої" , як ти то сказав. Тому попустись на землю.

(Жека давлячи революціонеру на плече)

Ви що варвари щоб застосовувати силу для придушення революцій?

(Революціонер пробуючи забрати руку Жеки з плеча)

Ти диви який політик. Може ще перед тим ніж зомбі вбити питаєш як саме вбити і чи можна домовитись?

(Жека опускає революціонера на землю)

А тепер питання до твоїх друзів. Чого ви за ним пішли?

(Саня витягнув маузери)

Він говорить так як має бути?

(Люди впевнено)

Тобто ви підете за сліпим ідіотом в яму. Ви розумієте , що даючи йому абсолютну владу ви затягуєте на своїх шиях вузли. Краще щоб влада була вся в одного , а місцева по певних питаннях. Хто розуміється в бою буде керувати солдатами. Хто за їжу , той керує кухарями і тими хто приносить їжу. А коли йдуть збори , то є голова зборів. Він вирішує з іншими головами питання які в них є. За кімнатою переговорів він живе своїм життям без цих сраних вихвалянь.

(Жека відкидаючи революціонера)

Ви навіть можете вільно називати нас як хочте. І нічого не буде. А при ньому 100% буде цензура.

(Саня спокійно)

Сволочі. Я вам зараз покажу. Теля йди сюди.

(Революціонер витягує пістолет військового і до нього підійшов велетень)

Дівчинко ви зробили арену?

(Саня спокійно)

Так. Ми її встановили , як тільки ви поїхали. Побудували добре і міцно. Пару раз вже там боролись. Приготувати все?

(Дівчина радісно)

Так.

(Саня і Жека синхроно)

Хочете битись так? Буде вам битва.

(Революціонер націлившись на Жеку)

Дарма.

(Саня збив пістолет маузерами і привів його в не робочу форму)

Вирішимо всі питання на арені.

(Жека йде до Арени)


Коли ми прийшли , то зняли все зайве і Жека відчув полегшення. Сані було не зручно без всіх своїх прибамбасів. Перші на арени вийшли Саня і Теля. Саня на собі мав взуття , штани , хомут який закривав лице і все. Тіло в нього темне і худе. Наче з качка він став анорексіком. Революціонер і його друзі почали сміятись , але от коріння ні. Вони дивувались. Вони знали його силу. Теля попробував вдарити на пряму , але Саня відкритою долонею зупинив удар. Його рука одразу показала всі вени , які він мав. Він вдарив у внутрішню сторону ліктя і тим самим виверхнув його і ліктем вдарив у сонячне сплетіння. Теля впав і не міг рухатись. І ще в нього почала йти кров з місця де був удар ліктем. Саня хоть і худий і виглядав як скелет мав силу на рівні Жеки. А от свої кістки міг використовувати замість лез. Теля розізлився і встав нападати знову.

Жека я попробую те що ти вчив мене. Не знаю чи вийде.

(Саня встав у бойову стійку)

Все це кінець.

(Жека посміхається)


Теля ледве стоїть на ногах і до нього підходить Саня. Він не має сили підняти кулак , що відігнати його. Саня в цей момент стиснув кулак і повільно наче розслабленою рукою підводив до грудної клітки противника. Удар. Теля лежить і хапає ротом повітря. Цей удар яким вдарив Саня називають Шаорі. Або удар розслабленої руки. Підводити не обов'язково в сам момент удару потрібно максимально сильно напружити всі м'язи і в той момент вдарити. Порівняти можна з вибуховою хвилею. Б'є сильно , швидко і лише один. В Теля були переламані всі ребра. Саня йшов з Арени абсолютним переможцем. Потім вийшов  Жека коли Теля забрали проти нього вийшов той революціонер і то з дружком ще одним. Звісно коріння сильно протестувало , але я погодив таке у вигляді виключення для такого сцикуна. Жека теж був без верху. А ті двоє були вдягнуті і мали під одягом захист з іншого одягу. Жека вирішив не тягнути і напав перший. Дружок був приманкою , а от революціонер хотів вдарити збоку. Жека під'їхав на одній нозі і попав по дружку і моментом помінявши ноги вдарив по революціонеру. Вони витягнули ножі і хотіли цим перемогти. Жеку це розізлило і він став у вільну стійку боксерів підстрибуючи легенько. Я мав неймовірно накачені ноги , тому моя перевага у швидкості і силі удару ногами. Тільки дружок підбіг , як полетів у бік. Жека моментом встиг вдарити з розвороту по голові дружка. Той відійшов одразу спати. Революціонер злякався , але підійшов до дружка і забрав ножа. Через це в нього з'явилась сміливість. Жека тихо на носочках підходив до нього не піднімаючи рук. Революціонер одразу набіг на Жеку. Але на відстані витягнутих рук Жеки , перестав чути. Я вдарив долонями по вухам революціонера. Створив моментний вакуум і забравши долоні вакуумом порвав його барабані перетинки. Від такого больового шоку він відключився на момент , але коли проснувся перед лицем вже було коліно , яке розмазало його лице в кашу. Революціонер побачивши небо опустив голову і отримав вже кулаком , який приземлив його. Через мить революціонер теж отримав роз'єднання ребер. Всі інші "революціонери" заспокоїлись і більше не випендрювались. Припаси почали надсилати , а ми з Саньою вирішили відпочити. На нас дивились з страхом новенькі , але ми і не дивувались. Як не як ми по силі і вмінням монстри. Але одне нас здивувало. Хтось дай став першим самураєм. Ми хотіли з ним поговорити , але ніяк не могли зловити його. Задовбавшись ми сіли на мотоцикл з боковим причепом і почали їздити по Дубно шукати Дімона. Обїхали просто все місто. Воно і так невелике , але так і не знайшли. 

Шкода , що не знайшли. Може він і є тим самураєм?

(Саня втомлено вилазить з причепу)

Можливо , але не факт. Давай хоча би оглянемо під'їзд в якому він жив. 

(Жека підїхав до будинку , де жив Дімон)

Дивись там хрест. На могилу схоже. 

(Саня показує біля гаражу хрест з досок)

І справді. Цікаво тільки чия вона.

(Жека стає перед могилою)

Ну судячи по всьому не так давно поставлена. 

(Саня оглядає хреста)

Викопаємо , щоб подивитись хто то?

(Жека без жодного прояву совісті)

Навіть не думай. Мертвим потрібен спокій. 

(Саня спокійно)

Саня правду каже.

(Самурай за спинами Жеки і Сані)

І хто ж ти самурай?

(Жека наготовлено)

Ви точно хочете знати?

(Самурай напружуючи ситуацію)

Так.

(Саня після чого по відчуттям настав штиль)

Це я.

(Самурай знімає шолом і там видно лице Дімона)

Дімон?

(Саня і Жека з великими очима нерозуміння)

Так. А це могила мого тата. Вкусили його.

(Дімон сумно стає біля могили)

Де ж ти ховався весь цей час?

(Саня трохи радісно)

В основному тут. А коли гуляв в пошуках людей , то замітив як від станції автобуси їхали і прийшов туди. Там мене прийняли і розповіли про вас. Я навіть не вірив , що то ви двоє там як головні. 

(Дімон сміючись)

Ну слава богу , що ти живий.

(Жека розслаблено)

Ну це правда. Захищати станцію не важко і весело. Там люди добрі і всі в більшості молоді. Доречі дякую з тим революціонером. Я був на райлікарні поки ви там його били. Думав сам його зарізати.

(Дімон розслаблено)

Ну так для того і існують брати , щоб допомогти.

(Жека весело)

І що плануєш робити?

(Саня з посмішкою)

Та буду тут самураєм таким. Мені більше не потрібно. 

(Дімон спокійно)

Якщо потрібно буде щось то дзвони або листа надсилай.

(Жека весело)

Без проблем.

(Дімон спокійно)

А нам вже пора назад дещо взяти і доробити наші справи.

(Саня видихаючи монотоно)

Пішли. А то не дай Бог вони щось задумали.

(Жека весело)

Ви дивіться , як для атеїста ти сильно часто використовуєш слово "Бог" не думаєш?

(Дімон з підозрілим поглядом)

А йому хіба не всеодно?

(Жека сміючись)

Щоб його блискавка стукнула.

(Дімон як орк з молота війни сорокового тисячоліття)

Пішли троль недоросток.

(Саня поправляючи свою кепку)

Ну паразити.

(Дімон надягаючи шолом)


Коли ми повернулись до станції , то там вже хватало людей , які були на нас злі і хотіли помсти. Це були різні бандити зі шкіл і ті хто знає про нас взагальному. Вони навіть принесли з собою балісту. Всі ми наготувались і одразу снаряд балісти попав у плече Дімона. Баліста не настільки велика і снаряди теж невеликі , але сили хватило , щоб відкинути його на десяток метрів. Саня одразу відбіг до Дімона , а в Жеки вже кипіла кров. Як тільки вони зарядили новий снаряд Саня встиг вистрелити у того хто цілив і через це вистріл стався раніше. Жека змінив траекторію снаряду ударом ноги і прикрив тим Саню з Дімоном. Останній на диво лишився живий , але з нормальною такою діркою у плечі. Саня одразу витягнув два невеликих ножа , а Жека у свою чергу зняв сорочку і похрустив спиною. Всі незадоволенні одразу побігли на нас двох. Саня зник моментально і рухався до балісти , поки Жека оберігав Дімона. Саня виглядав так наче він найманий вбивця першого класу. Як тільки хтось підходив , то отримував рани не сумісні з життям. А після ударів Жеки люди відходили від ударної хвилі по ним. Це було схоже з ударом кувалди по дошці. Сам Жека вже не відчував рук , але всеодно бив ворогів. Дімон лежав притримуючи снаряд у плечі , щоб не було сильного крововиливу. Сам він нічого не міг зробити. Жека ледве це замітив і дав йому свого револьвера. Дімон одразу відстрелив шістьох виродків , які були біля балісти. Саня перерізав тятиву цієї зброї і всі люди розбіглись хто куди. А ті хто тримали оборону в станції одразу вибігли і занесли Діму всередину , де вже є навченні лікарі. 

Це жах.

(Саня сидить на сходах станції)

От через це нам потрібно створити одне єдине зло проти якого потрібно боротись.

(Жека втомленно)

Тепер я розумію для чого це треба. Давай так. Розділимось на два фронти. Я займусь чисто створенням тієї держави і сили проти зла. А ти створи те зло і зроби так , щоб воно не було малим і нещасним. 

(Саня серйозно)

Не бійся. Я вже над цим працюю. Але потрібні матеріали. Все більше і більше зомбі вбито. Але ще пару мільярдів знайдеться у нашому світі. Тому маєш якось підготуватись.

(Жека сміючись по злому)

Не проблема.

(Саня наготовлено)

Тоді погнали назад маємо закінчити деякі справи.

(Жека встаючи і витираючи дупу)


© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Переїзд до Львову
Коментарі