Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Сільські пірати ближніх річок
Після того як я поправився , то ми вирішили , що спочатку треба зробити для худоби житло і обговорити все , а не забирати їх вже. Поки Відьма і Саня обговорювали місцевість і пропонували різні рішення проблем , я готував всі міські автобуси під перевезення тварин. Повністю витягнув все скло , щоб тварини не нашкодили собі. Плюс наробив кліток для кур. Саня і Відьма вирішили питання нарахунок корів , а я з перевезенням. Лишилось визначити куди їх поселити. Я подумав і придумав. Не подалік був ставок . Біля нього можна було пасти корів і купатись. Але була проблема в вигляді зомбі. Ми відправили декілька хлопців на вирішення проблеми. І сказали їм , щоб найшли хату чим побільшу з пустою ділянкою не подалік. Хлопці сіли в жигуль і поїхали дивитись. А інших хлопців і Саня в тому числі поїхали зі мною коровів заганяти до автобусів , кур ловити і свиней грузити. Ми розділились на три групи по два автобуси. Плюс треба було б найти бика для корів. З свинями все те саме. Тому ми швидко роз'їхалися по селам. Я був в автобусі по пошуку курей. Ми об'їхали 5 сіл і набрали приблизно двадцять з чимось кур. І поїхали назад. По дорозі зустрілись з биком і коровою , яких вже везли наші. Ми приїхали і загнали їх в потрібні двори де вони жили б. А єдиний мінус це гімно. Прийшлось ще понаходити противогазів. Всі хто не з села чуть не почали ригати через сморід гімна. А нам з Саньою вообще посрати без масок ходили. Відьма тож ностальгію відчула по селу. Сказали деяким хлопцям провести худобу до потрібного місця. А гімно прийшлось прибирати. Його можна використати , як добриво для овочів і фруктів. Кури як ненормальні вибігли з кліток і зайняли свою територію. Поки я на все те дивився згадав дещо. І ми поїхали швидко , до мене. Я спустився в колишнє сховище жому.  Там нам повезло знайти , ще живих кролів. Ми їх забрали і теж помістили в потрібному дворі. Але для них треба було зробити певні клітки. Ще були малі кроленята їх ми помістили в іншу клітку. Дівчата часто ходили до них дивитися на них. Це зрозуміло чого. Бо стрес від апокаліпсису важко пережити. Єдиний мінус лишався на рахунок енергії. Тому я взяв всіх хлопців і ми почали робити вітрові електростанції. Зробили вітряки з листового металу , щоб легко розкручувалось. Зробили три штуки таких. Помістили над сховищем зомбі. Там місця багато тому вітер легко почне розкручувати вітряки. Ще зробили так , щоб крутити їх залежно від напрямку вітру. Хтось один ішов і повертав. Зробили спеціально ручку позаду , щоб не вбило. Ще плюс сказав хлопцям найти чим побільше велосипедів. Вони за той день так намучились , що ледве говорили.

Слухай , а чого так дохрена роботи зараз?
(Один з хлопців)
Як тебе звати?
(Жека піднявши одну брову)
Коля.
(Колян втомлено)
Я тебе буду називати Колян. Дивись їсти ми маєм , що бо посадимо овочі і збиратимемо фрукти. Ми зможемо жарити бліни бо буде молоко. Ми зможемо їсти три типи м'яса. В нас буде випічка , бо є яйця. Якщо буде зимою не хватати рукавичок , то зможемо робити з кролів рукавиці. Ти мене розумієш? Ми робимо все це , щоб вижити.
(Жека нахилившись до Коляна)
Добре ми то розумієм. Тільки скажи зразу роботи завжди так багато буде?
(Колян без надії в очах)
Ні. Оце зараз саме основне зробим і все далі кожен по черзі буде ходити до певної тварини . Коли будем викопувати картоплю , то нас дуже багато і швидко викопаєм. Роботи стане менше. От зараз Травень Роботи рахуй майже і не буде. Лише треба буде , щоб ви чим побільше сіна найшли. Бо в нас кролі , корови це дуже люблять.
(Жека на легкому тоні)
Так хлопці в нас лишилось два завдання , які ми маємо виконати в різні дні. По-перше ми маємо об'їхати багато сіл і всі наші автобуси забити сіном для тварин . А по-друге маємо найти чим побільше велосипедів. Велосипеди будемо шукати в вільний час , а сіно потрібно привезти завтра.
(Колян)
І це все?
(Один з хлопців)
Да.
(Жека спокійно)
Добре ми зробимо. Тільки дайте відпочити.
(Той самий з натовпу)
Сьодні скільки хочете не тримаю в роботі.
(Жека відпускає хлопців)

Хлопці загорілись і пішли митись. А я облаштовував одну кімнату і робив з нею серйозну майстерню.

 Щоб створювати зброю і вдосконалити готову. Єдине , що там можна було поставити , то повну звукоізоляцію , піч і станок для обробки розпечений металевих предметів. Ще плюс треба було придумати щось , щоб могло різати метал без всяких перешкод. Але мені так сильно такого не треба. На ранок я почав будити хлопців , бо треба сіно привезти. Вони були злі і хотіли мене вбити. Але я хитрожопий і зробив їм невелику радість. Виходять вони поснідати , а там дівчата в одязі такому тісному. А я тихо до Коляна говорю :"Перекажеш їм , що то я підготував для них. Щоб знали , що я добрий. Плюс коли вони приїду зробим водяні ігри. Будем стріляти з водометів". Колян охренів відвів хлопців швиденько. Тобто з матами. Вони вийшли на двір , той їм розповів. Через 3 хвилини хлопці кричать во весь голос і лються в них сльози. Потім я виходжу і вони підбігають до мене і обнімають в сльозах і криках. Думав оглохну. Я сказав їм , що треба робити і вони поїхали по селам збирати сіно. А я зробив тимчасом місце для сіновалу. І почав повсюди шукати водяні пістолети.  Навіть в інші міста їздив шукав. Найшов лише 20 штук і приїхав назад. А коли приїхав , то хлопці вже повернулись і навіть сіно закинули туди куди треба. Прийшлось набрати води і дівчат вмовляти. Дівчата погодились , але з одною умовою. Коли я вийшов від них хотів перехреститись і закурити. Але я ніколи не курив і атеїст. Я підійшов до хлопців і сказав , що вони погодились. А про умову мовчав. Сам я не грав , бо знав умову. Сані тоже не радив.


Чого не можна піти з ними ?
(Саня наготовлений)
Вони дали таку умову , що зараз краще не грати.
(Жека шукаючи куди втекти)
Та чого?
(Саня вже приготував водяний пістолет)
Їхня умова в тому , що хто приймає участь потім дівкам прислуговує. Причому по чорному прислуговує.
Подиви , як вони їх обливають сильно.
(Жека не хоче обертатись)
Дякую , що спас братан.
(Саня викинув нахрін водяний пістолет)
Нема за що братан.
(Жека починає тікати з Саньою)
Тікайте лошари тікайте.
(Відьма війшла в кураж з водометом)
Біжим?
(Саня налякано)
Ховаємося твою мать.
(Жека тікає)

Ми почали тікати , бо якщо нас намочать ми маєм прислуговувати. Тікали , як скажені , а ховались як ніколи раніше. Одним словом вижили , бо сховались в гаражі колишньому , де Саня колись ховався.
© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Ще одні проблеми
Коментарі