Ну що там Дімон?
(Жека питаючи жінки лікаря який вийшов з його кімнати)
Та впринципі жити буде. М'язи скоро затягнуться , нерви ми зашили , і наклали універсальний гіпс , якому ви нас і навчили. Думаю за 2-3 місяці поправиться.
(Жінка лікар потираючи руки)
Це добре. А тепер давай кажи , що хочеш взамін? Я добре знаю , що кожен тут щось хоче. Дімон дуже дорогий нам тому за нього я зроблю все необхідне.
(Жека хитро посміхаючись тягне до рота безнікотинову , лікарську сигарету)
Є дещо. Хотіла побувати у Львові. Неважливо якому. Тому попрошу вас , коли зробите там штаб , щоб мене туди перевели.
(Жінка лікар посміхаючись)
Ну тоді за однієї умови. Ти в нас дуже вміла , тому маєш навчити собі наступника тут і ще вчити людей зі Львову.
(Жека запалюючи сигарету)
Без проблем. Буду у вільний час викладати.
(Жінка з хитрою посмішкою)
Дивись не створи мені проблем у Львові.
(Жека виходячи з будівлі)
З ним все буде нормально?
(Саня пожираючи хот-дог , який приготували в олії)
Да. Можемо їхати в Рівне , а там збирати необхідне і на Львів.
(Жека закидаючи в машину різну зброю , деталі і припаси)
Давай сідай за руль , бо ці хот-доги надто хороші.
(Саня обївшись починає відригувати)
Невже ти нажершся тварина.
(Жека сміючись)
Хто би казав тварина , яка готова накинутись на все що рухається і не рухається.
(Саня теж сміючись сідає на переднє сидіння)
Коли ми виїхали то включали різні пісні і сміялись з різних жартів. Коли під'їхали досить близько нас зустріли колишні амазонки феміністки. А зустріли не привітно кинувши на капот машини невелику частину асфальту.
Сука я так звик до цієї машини , а ви її нищите.
(Жека виходить злий і готується всіх прибити)
Стій , а то розрубаю тебе нікчему.
(Амазонка зростом трохи вища за Жеку з великою сокиру на плечах)
А це цікаво.
(Саня включивши камеру)
Ти знаєш хто я?
(Жека ледве стримуючи кулаки)
А ти знаєш хто я?
(Амазонка приготувавши сокиру)
Ну все зараз буде заруба.
(Саня зайняв більш зручну позицію для зйомки)
Виключи камеру , а то застрелю,
(Дівчина біля дверей машини навівши арбалет на голову Сані)
Краще ти забери свою пукалку , бо моя куди небезпечніша.
(Саня посміхаючись показує на свій маузер)
Ми просто вб'ємо один одного.
(Дівчина з арбалетом)
А мій великий друг говорить інше.
(Саня після чого на задніх дверях відкривається вікно і видно великий такий пістолет , який тримає Дімон)
Клич сюди свою головну.
(Жека до Амазонки)
Навіть не посмію.
(Амазонка радісно)
Ну і от після цього я виверхнув їй руку , лишив синяк під оком і вибив коліну чашечку.
(Жека із виверхом щелепи і весь побитий і з ранами повсюди перед Відьмою , яка дивиться і на нього і на Амазонку)
Хто ж знав , що це той самий Жека про якого ви казали.
(Амазонка , який стидно)
Ну так я ж питав тебе чи ти знаєш хто я.
(Жека до Амазонки)
Закрийте свої побиті морди. Зараз до вас прийдуть лікарі і полікують вас.
(Відьма відходить закриваючи лице рукою)
З мене вино. Хоча ні Ягермейстер холодний.
(Жека дивлячись на Амазонку і посміхаючись)
Краще горіляку мені постав , бо так все болить , що іншим не перекриєш.
(Амазонка ображено)
А може самогон?
(Жека посміхаючись)
Давай тоді самогон.
(Амазонка посміхаючись)
Давайте за нами.
(Лікарі , які прийшли до тих двох)
Де зустрінемось коли вийдемо з лікарні?
(Жека повільно рухаючись)
Давай біля театру.
(Амазонка на інвалідному кріслі)
Без проблем. Не бачив ще жодної жінки , яка могла б мене побити.
(Жека посміхаючись)
Таке саме.
(Амазонка посміхаючись)
Після цього Жека вийшов швидше , бо його рани всього лиш легенько зшили і перев'язали. Він взяв самогонки в Сані , яку він гнав по рецептам свого діда. А сам пішов до театру. Там зомбі вже не було , але були інші люди , як кажуть там зробили комплекс по відпочинку і прийнятті нових людей. Як аванпост. Через годину приїхала і Амазонка.
Ну що підемо гуляти?
(Жека сміючись)
Ти йди , а я поїду.
(Амазонка посміхаючись)
Як тебе звати доречі? А то щось не запитався.
(Жека даючи самогонку дівчині)
Христина. Можеш коротко Христя.
(Христя з радістю бере пляшку самогону)
Жека і Амазонка гуляючи по всьому Рівному розмовляли і розповідали кожен про свої пригоди. Амазонка в якийсь момент замовчала і підняла голову до зоряного неба.
Я як згадаю , що це кінець світу одразу згадую , як помирали всі подружки , родичі і просто знайомі. Від цього робиться неймовірно боляче.
(Христя трохи сумно)
Це ще фігня. А коли твоя сім'я це два придурки , які можуть вбити любого і ти не знаєш чи живі вони чи ні. І ти боїшся за них більше за себе. Повір очікування і не знання куди гірші ніж те , що ти вже знаєш.
(Жека посміхаючись)
Ти не страждаєш від того що прийшлось вбити гостей і родичів в той день?
(Христя задумано)
Ні. Якби вони би справді були мені як сім'я. Єдиний хто був , то тато , але він 3 роки як помер. От його я не тільки поважав , але посправжньому любив. Скажу одразу на перед не картай себе за те , що ти впустила можливість щось сказати чи зробити тоді коли не було потреби. Краще картай себе за те , що ти знала що треба сказати , але цього не робила коли могла. Я так і живу. Єдине за що картаю , це те що не встиг тату як я його обожнював і любив поки він був живим. Хоча думаю він мене прекрасно чує в зоряні ночі.
(Жека сам дивиться на небо всіяне зорями світло яких стало яскравіше ніж завжди)
Дякую за підтримку. Інколи і сильним потрібна підтримка.
(Христина бурмочучи під носа)
Це правда. Я помру лише тоді коли помруть Саня і Дімон. Бо лише завдяки ним я став тим ким я є зараз. Без перебільшень. Без них , я це не я.
(Жека ведучи Христину вже назад до гуртожитків)
Дякую тобі за прогулянку. Скажи мені чесно , що буде далі ?
(Христина без надійно наче чекаючи і водночас боячись смерті)
Все просто. Кінець для одного , початок іншого. Я до початку іншого не доживу і це факт.
(Жека вкриваючи Христину)
Хочеш сказати прийде нова ера?
(Христина зацікавлено)
Так. І вона буде в рази гіршою ніж перед цим. І єдині ліки для цих людей і світу це мати одне спільне зло. Тому якщо я зникну рахуй , що зло вже появилось і люди почнуть об'єднуватись.
(Жека вже перед гуртожитком)
Він заніс Христину в її кімнату і хотів йти , але вона його затримала вона хотіла ще поговорити і випити. Жека випив з нею і в якийсь момент вона відключилась. Певне була втомлена. А Жека пробуючи встати впав. Самогонка відняла йому ноги. Вона підняла одіяло і запросила до себе. Я легенько посміхнувся , бо замітив погляд Сані з-під дверей і погодився лягти поруч.
Саня скажи мені , що робиться і що буде?
(Відьма в його кімнаті разом з Дімоном)
Жека створить зло проти якого ми маємо створити одну цільну армію , державу і тому подібне.
(Саня випиваючи пива)
Зрозуміло. Це ... Це хріново. Неймовірно хуйово. Може йому допомогти?
(Дімон який вже не може сидіти на місці)
Ні. Він має біля себе людей які йому допомагають. Краще не втручатись , а то буде гірше.
(Саня без настрою)
Я теж його подруга , але навіть не знаю чи можна якось все врятувати.
(Відьма сидячи задумливо)
Єдине чим ми справді допожемо це підіграємо його сценарію. Він роз'яснив мені все по полицям. Він створить нових зомбі , а ми їх знищимо. І так люди будуть думати , що все це вірус , що людям потрібно об'єднатись , бо зомбі стали небезпечніші. Жека наче знає все наперед.
(Саня тримаючи невеликий блокнот в руках)
Дай почитаю.
(Дімон вириваючи робочою рукою блокнот і починає все читати)
І що ти скажеш?
(Відьма яка не знає , що робити)
Ну дурне блять.
(Дімон закриваючи очі)
В блокноті , на останніх сторінках , було написано "Фінальний акт : смерть фальшивого бога". І там було розписано як він має померти від рук Сані в битві у Києві. Відьма прочитавши це була в шоці і хотіла сама притягнути Жеку назад і все вияснити.
І що ти думаєш на рахунок цього?
(Дракон до Сови)
Не знаю. Він відвчив мене до емоцій і прив'язуватись , але буде важко пристосуватись до більш мирного життя ніж те як я зараз дію.
(Сова без настрою)
Мені буде куди гірше. Я не зможу розвивати свій геній серед тих дурнів , які захочуть керувати новим суспільством.
(Дракон надто сильно показуючи своє лініве незадоволення)
Але по правді він мені нагадує старшого брата. Лише завдяки брату я тоді лишилась жива. І зараз завдяки ньому я живу , а не існую чи помирала би з голоду.
(Сова легенько посміхаючись)
А казала , що забула як це прив'язуватись до людей. Хоча мені теж буде важко без нього. Він мав такі ідеї і він єдиний розумів мій геній і підтримував мене.
(Дракон теж посміхаючись)
Мені тепер через вас новий сценарій тепер пиши. От курви. На сльози пробили.
(Жека слухаючи їхню розмову через включений дзвінок на кнопковому телефоні починає думати , що робити далі)
Тут задзвонив телефон і дзвонить невідомий без номеру.
Алло?
(Жека піднявши слухавку)
В нас є . До. Тебе. Пропозиція.
(Невідомий голос який дуже схожий наче говорить комп'ютер)