Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Наймасовіша атака людей на зомбі
За день до нападу на гніздо...

Саня і Дімон поїхали на мотоциклі у центр на огляд гнізда. 

Давай спокійніше їдь. А то твоя спина заважає щось побачити.

(Саня обнімаючи Діму за талію)

Головне за цицьки мене не тримай.

(Діма сміючись)

Чекай. Зупиняйся.

(Саня замітивши назву вулиці , яка є небезпечною на карті і біля якої проїхали)

Добре. Ми вже близько?

(Дімон зупинивши мотоцикл і заглушив мотор)

Да. Тільки не можу зрозуміти чому таке крива область.

(Саня оглядаючи карту)

Може там є якась особливість?

(Дімон оглядаючи карту)

Можливо. Давай оглянемо всю територію.

(Саня скрутив карту і витягнув пістолет) 

Хоть би все пройшло спокійно.

(Дімон витягнувши свого "ножа")


Дімон і Саня зайшли в небезпечну зону і дуже обережно почали ходити і оглядати місця. В досить тісних вуличках нічого не було замітно , але були якісь цікаві маленькі чорні м'ячі посеред вулиць. Саня вистрелив по м'ячу , але не сумів пробити. Дімон взяв доску і попробував зламати грубою силою , але не вийшло. Тоді Саня попробував зрізати те на чому тримався м'ячик. М'ячик почав котитись і повернувся діркою до неба. А та дірка була на місці з'єднання з землею. З тієї дірки почали вилазити якісь комахи і Саня одразу вогнем їх всіх спалив разом з м'ячем. 

Ну тринда.

(Дімон в шоці)

Не те слово.

(Саня з балончиком і запальничкою)

Серйозно? Запальничка і балончик? А де міні вогнемет? Де коктейль молотова?

(Дімон в шоці з Сані)

Та я щось не задумувався про вогнемети.

(Саня теж в шоці)

Пішли глянемо чи немає ще таких м'ячиків. Якщо що то позначимо. Хай наші "скажені вчені" то досліджують.

(Дімон відходячи від згорівших залишок)


Саня і Дімон продовжили огляд усієї місцевості. І десь м'ячики були з них самих , але найбільше запам'ятався біля оперного театру розміром з сам театр , може навіть більше. Дімон і Саня позначили на карті найбільший. І біля них щось впало. Коли вони обоє глянули що це , то були неприємно шоковані. Це була зомбі ворона. А над ними вже був вир з ворон. Вони одразу побігли в найближчий магазин і закрились там. 

От про цих ворон Настя казала.

(Саня задихаючись)

Та 100% про них. Я навіть не згадаю , коли останній раз так бігли як дурні.

(Дімон задихаючись починає сміятись)

Шкода , що того ще немає. Так би травили анекдоти поки ті тварини не відлетять. Хоча. Можемо напитись зараз конкретно так.

(Дімон оглянувши магазин замітив багато вина і ще всілякого алкоголю)

А закуски?

(Саня посміхаючись знімає кепку)

Консерви. Доречі твої улюблені. Як вона там? Варена ковбаса в консерві чи як там?

(Дімон показуючи консерви і хліб)

Ну якщо так , то можна і випити.

(Саня іде і бере одне з вин)

А я поки відкрию консерви.

(Дімон посміхається і відкриває консерви)

Шкода , що ми не можемо так постійно збиратись.

(Саня відкривши вино)

Це да. Доречі , а що з Жекою? Він наче став ще більш скаженим. Якого хріна?

(Дімон зацікавлено)

Наскільки я розумію в Козинській школі , де тільки все починалось , то він відключився від перевтоми і його якісь наркомани злапали і вкололи щось у нього. І саме найгірше , що одразу у кров. І воно не виводиться з нього. Через це він трохи став куку.

(Саня відкривши ще вино і для Дімона)

Ну тепер розумію чому він став більш радикальним і "злим".

(Дімон випиваючи вино з горла)

Це да. Але завдяки цьому він наче став ще більш продуманим , але і розум розділився на двоє. Одна сторона за добро , а інша за зло. Одним словом це можна вилікувати , але це займе певний час. А для нього немає вільного часу. Хоче поскоріше і побільше територій освоїти.

(Саня випиваючи вино з кружки)

Коли останній раз він був злим в плані свідомості?

(Дімон занепокоїно)

Ще до того як ми тебе зустріли. Коли ми зустрілись , то після того ще не було ні разу. Ми стримуємо його жорстокість. Але я боюсь що буде коли він залишиться один. Він зможе знищити кожного. 

(Саня задумливо)

Таки да. Він не настільки масивний , але сука його мозок працює в таких напрямках , що якщо бути і качком і сраним ейнштейном , то не факт , що буде можливо перемогти.

(Дімон вже випивший)

Треба буде зупинити цей жорстокий потік.

(Саня серйозно)

Треба його зловити і очистити всю кров. Але для цього потрібна апаратура. А вона є тут. Тому треба його відключити на пару днів.

(Дімон задумливо)

Я не хочу , щоб він жертвував собою і ставав злом для всіх. Ми троє одна сім'я. Хіба це буде чесно з нашої сторони до нього , що ми це йому дозволимо?

(Саня випивший)

Звісно , що не чесно. Ми троє неймовірно жорстокі і можливо криваві.

(Дімон дивлячись на двір)

Ні. Тільки я і Жека. В тебе є шанс жити нормально. Тільки чомусь ти далі з нами. В тобі немає тієї скаженої нотки. Ми всі не хочемо лишитись одні. Тому постарайся заради нас обох діяти в тіні. І знайти ту з якою зможеш прожити це і так небезпечне життя.

(Саня відкинувши голову назад)

Я би з радістю. Але і вас покинути не можу. Сам казав ми сім'я. Тому якщо вже і буде дівчина , то вона дочекається мене з цього зомбі походу.

(Дімон посміхаючись починає їсти бутерброд)

Пташки вже давно зникли. Давай тоді домовимось так. Ти з нами , але не лізеш у вогонь. Ти наш єдиний приклад адекватності , тому не йди за нами у це пекло.

(Саня доїдаючи бутерброд і встає)

Само собою не піду. Я ж вас звідти витягую.

(Дімон взявши пляшку вина з собою)


Після цього вони мовчки повернулись назад і показали на карті всі місця з "кулями" і їхні мінімальні особливості. Жека модифікував Молотоборця під керосин і роздав усім обладунки. Одразу пояснюючи план дій. Саме не зрозуміле було , як саме маємо знищити те , що всередині кулі. Жека посміхнувся і сказав , що сам цим займеться. Всі йому повірили і на тому обговорення закінчились.

День нападу...

Саня , Відьма розробляли свою послідовність дій і заходів.  Колян , Настя готували себе морально. Я і Дімон перевіряли зброю. Студентів ми не вміщували. Хоча вони хотіли. Кожному з нас було по дві зброї різної дії. Відьма з гранатометом і пістолетом. Саня з газовим дробовиком і пневматичним кулаком. Колян з газовою снайперкою , томагавком . Дімон з арбалетом швидкої дії і мачете своїм. Настя з кислотними гранатами і коротким мечем. Я з Молотоборцем і новим мечем. Ми розійшлись навколо гнізда. Всі закуті в свої обладунки. Я в одну з найбільш важких . Я мав напасти першим. План був такий , що я розламую всі основи гнізда і ми добиваємо живих. Через п'ять хвилин кожен подав знак ,що він на місці. І я вибіг. Мене одразу замітили ворони. Але Колян їх всіх збивав. Я вистрелив три рази в основу і відкрив нижню частину звідти почали падати трупи. Потім я вистрелив в ту саму діру ще раз , але на повну силу. Воно пробило гніздо наскрізь. Я положив Молотоборця. Прийшлось підбігати ближче і закидати всередину вогняну бомбу. Коктейль Молотова плюс вибуховий газ. Через секунд в гнізді стався вибух більший ніж очікувалось. Швидше всього через гази від трупів. Звідти повилітало ворон ,але гніздо ще держалось і тут Відьма іде в хід. Вона стріляє в дірки , які показав вогонь з гнізда . Там починаються ще більші вибухи. На зустріч Відьмі іде Саня і починає вбивати тих хто їй заважає. Настя накачала повітрям балон. І почала бігти до основ і розпилювати їх. Колян її прикривав. Дімон прикриває Коляна. А я з мечем в ближній бій розбираюся з ними. І ті трупи це ще були зомбі. Я вже біг вбивати їх , але з дірки , яку пробив виліз дзьоб і почав пожирати трупи. І не малий дзьоб. Я показав всім своїм ховатись На такий випадок я встиг зробити саму сильну систему для нападу . Чимось на Хвачу похожа. Тільки стріляє сильніше. Коли я її вивів і почав стріляти , то через пару секунд після пробиття гнізда було чути крик. І гніздо почало руйнуватись. А з нього почали вибігати гібриди ворон і людей. Лише голови нагадували ворон. Зрозуміле діло прийшлось їх рубати. Коли гніздо повністю зламалося там був велитенський ворон. Він примітив мене. А я не розгубився побіг на зустріч. І дав себе схопити. Оскільки я був з його лапу я мечем зачепився за нього і почав кінчиком різати йому пузо. Це виходило , але замість кишок всього лиш лилась "рана". Що ж то за херня така?Цю тварину треба назвати 02. Швидше всього через ворон стало таке. Я почав забиратися вище на неї і заліз. на спину. І я почав керувати на залізницю. Бо там рівно і буде зручніше приземлятися. Я відрубав обидва крила після чого ворон почав падати на колії. Я досить сильно тримався. Але і мене скинуло. Я пережив падіння завдяки обладунку. Я ледве встав з колії хоч біль і обладунок тягнули до землі. Але з кривою посмішкою я встав. А крилатий лежав. Я підбіг до найближчої електрички . Заліз включив рух і вистрибнув поки не набрала швидкості. Електричка їхала точно на птаха. Але той своїм дзьобом зажав електричку і перевернув на бік. Я вже розізлився і сам біг на ту пташку. З мечем в руці і волею в кулаці я біг. Коли я підбігав пташка хотіла дзьобом мене вбити. Але меч виявився гострішим і я порізав йому дзьоба. І почав різати і дзьоб і голову , яка складалася з трупів. А дзьоб складався з кісток. Я вирішив відрубати йому голову. А в цьому мені допомогли Саня і Колян. Саня сказав йому вистрелити циркулярною пилою , а він вистрелив з Молотоборця. По логіці пташка мала б здохнути. Але її серце билося , а від голови до тулуба йшли щупальця , які почали притягувати одне до одного. Я розрубав місце з серцем і воно почало перетворюватись в камінь. Відрубавши серце я витягнув його і показав хлопцям , щоб стріляли тим чим треба. Я зі всеї сили підкинув серце і вони знищили його штирем. Пташка і без серця почала в деяких місцях кам'яніти , а так воно точно не оживе. Плюс я замітив гвинтокрила , який знімав все це. Як я добивав ворона. І через пару секунд по мені почали стріляти з гвинтокрила. Я заховав в електричці , яку перевернув птах. Мені прийшлось довго чекати , щоб вони полетіли. А коли вони вже зникли з поля зору нарешті вийшов. Мої вже думали робити похорон. Я зафіксував куди вони полетіли. На захід. Ми вернулися і одразу почали розпитувати студентів , що знаходиться на захід від Львову. Вони сказали , що там є військова база. Мене чуть ледве знову не вбили. Що ж я такий везучий і невезучий. Але я замітив одну закономірність. Щоб "рана" отримала форму вона має постійно отримувати кров , і вона проходить весь період інкубації. Наче цей вірус немав геному самого себе , а гени чогось іншого. Тобто певним чином це нова еволюція , але без вчених це паразит. Мені було важко заснути після того. Бо я і літав і падав і чуть під пулі не попав. Тому страх не давав заснути. Ліза побачила через сон , що я не сплю. І лягла біля мене дала води. А там було пару таблеток снодійного. Вона і добра і хитрожопа. На ранок мені було важко прокинутись , бо в голові були всі ці події з 01 і 02. Я боюся скільки їх всього буде. Коли я вийшов то побачив що всі за одним великим столом їдять. Я теж вдягнувся і присів. Але коли я сів вони так на мене дивились дивно. Я оглянув себе та начебто нічого такого. Потім Саня каже мені про ліву руку. Я подивився на неї оглянув була , якась пляма. Взяв салфетку і витер. А вони не могли її витерти поки я спав. Наче "рана" лікувала мої внутрішні рани. Якщо це так , то ой бляя. Але мені було пофіг я жерти сильно хотів і почав їсти. Всі інші теж почали і говорити і їсти. Деякі всеодно не полишали думки через що появилось воно і як.

© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Досліди над собою
Коментарі