Ну що лягай на стіл будемо пробувати твою рану.
(Відьма вдягнувши медицинський одяг і дістає банку "рани" яку взяли з ворона)
Лежу лежу. Пляма зникає помалу.
(Жека напівголим ліг на стіл і було видно багато синяків і шрамів. Особливо шрамів після операцій)
Слухай , а звідки шрами від швів?
(Відьма оглядаючи пляму і пробуючи з нею взаємодіяти)
А ти попробуй вижити , якщо тебе постійно , то об стінку , то об землю , то кидаються чимось. Зашивали мене без кінця і краю. Бо саме заживало би неймовірно довго.
(Жека сміючись)
То ти ще гірше ніж зомбі. Легко вбиваєш без зайвих думок і неможливо вбити так просто.
(Відьма записуючи щось у невеликий щоденник)
Для мене вбити людину ще досить проблематично. Але рука не трясеться і не сіпається більше. А от емоційно з кожною смертю , душа наче стає ще більш пустішою.
(Жека спокійно і без всяких емоцій)
Зрозуміло. Ну пляма твоя не серйозна. Можливо вона зараз саме на руці по сильно її пошкодив. Важко сказати точніше. Але воно тебе точно не вбиває. Треба сюди лікаря самого хорошого.
(Відьма знімаючи лікарський халат і маску)
Тоді треба відновити зв'язок і додзвонитись до Дубно.
(Жека важко встаючи)
Ти відпочинь краще. Ми знаємо твої методи і як працювати з людьми навчились. А ти відпочинь добре.
(Відьма трохи переживаючи)
І що я мушу робити , щоб відпочити?
(Жека задумливо)
Ну і що він?
(Саня і Дімон до Відьми)
Та нічого. Треба відпочити , бо тіло от от може зламатись у певних місцях. Боюсь тієї "рани" більше в середині ніж зовні. Він сильно пошкодив все внутрішнє і ледве живий. Пляма ця перекриває тимчасово відкриті внутршні рани. Тому треба щоб він тиждень відпочив. Хлопці тримайте його подалі від важкої роботи.
(Відьма дивлячись у пустоту наче нічого більше в голові і немає йде кудись)
Треба щоб він склав список чим саме треба зайнятись.
(Дімон)
О хлопці я тут список склав , що тут потрібно зробити. Боюсь він надто великий , тому прийдеться мені вам чимось допомагати.
(Жека даючи два листка Сані і Дімонові)
Трохи є. Тоді я займусь залізницею.
(Дімон вибравши один з найважливіших варіантів)
А я перероблю автобуси.
(Саня пішов збирати інструменти)
І тепер мені ніхто не завадить прогулятись по Львові самому.
(Жека пошепки із задоволеним лицем)
Жека тихо прокрався у автобус до розвідників , які їхали на Львів і мали би позначати всі небезпечні або підозрілі місця. Він швиденько сам відійшов від них і почав гуляти містом. Жека дійшов до колишнього парку трамваїв і зайшов туди. Там він почув якийсь шум. Він приготував маузер і тихенько підійшовши помітив молодого хлопця , який перероблював трамвай під свої потреби. Жека трохи пошумів і підійшов до хлопця.
Ти хто такий?
(Хлопець напружено з гайковим ключем)
Я тут не давно. Можливо ти бачив , як гігантський ворон падав на залізницю?
(Жека кульгаючи)
Так бачив. Але це не дає відповідь на моє запитання.
(Хлопець трохи менш напружено)
Так от я був на тому вороні у той момент.
(Жека посміхаючись)
Серйозно?
(Хлопець опустивши гайковий ключ)
Да. От відходжу ще досі. Вирішив прогулятись і оглянути місцевість.
(Жека посміхаючись)
Так , а що тобі треба тут?
(Хлопець трохи більш напружено)
Я завжди хотів сюди зайти , але не наважувався поки все мирно було. Я трохи майстер з інструментами тому можу допомогти , якщо хочеш.
(Жека спокійно)
А як мені тобі вірити?
(Хлопець не рішуче)
Ось. Відчуєш від мене небезпеку можеш пристрелити.
(Жека даючи маузер хлопцю і приставивши дуло до лоба з посмішкою)
Міша. Мене звати Міша. Я зробив собі тут дім. І от пробую доєднати електроенергію.
(Міша показуючи трамвай)
Не погано. А не хотів би зробити трамвай для збору людей по Львову?
(Жека легко здивовано)
Мені не хватить ні рук ні сил. Я вже біля тиждня немаю , що їсти.
(Міша видно обезсилений)
Ого. Ну з їжею і руками я тобі допоможу. Тільки ти зможеш таке зробити. Хоча би одне переробити?
(Жека зацікавлено)
Так зможу. Це буде легко.
(Міша з надією в очах)
Зараз в нас 10 ранку. Я десь через 2 години вернусь. Постарайся потерпіти і я привезу велику купу консервів і макарон.
(Жека йдучи до виходу з парку)
А ти точно прийдеш?
(Міша з надією)
Так. Якби не хотів би приходити , то забрав би пістолет.
(Жека йде до першої робочої і заправленої машини і сідає в неї)
Дві години. Хоть би він приїхав скоріше.
(Міша йде у свій трамвай і лягає спати)
Через певний проміжок часу...
Ей. Ти де?
(Жека у трамвайному парку з великим пакетом)
А він прийшов?
(Міша ледве може встати з ліжка)
Я заходжу.
(Жека заходить у перероблений трамвай)
Дай щось поїсти.
(Міша ледве рухається і тримається)
Знав , що так і буде. Ось тобі гарячі бутерброди.
(Жека дає невеликий пакунок у фользі)
Дякую.
(Міша відкриває фольгу і там бачить ще теплі бутеброди з м'ясом і сиром)
Смачно?
(Жека сидячи поруч)
Дуже.
(Міша дуже радісно)
Я ж казав , що прийду. Давай поїж віднови сили і тоді можна буде вести розмову.
(Жека з посмішкою)
Вони зараз прийдуть.
(Міша трохи сумно)
Хто саме?
(Жека спираючись на тростину про яку постійно забуває , що вона в нього є)
Бандити. Вони забирали в мене інструменти і їжу.
(Міша ще більш пригнічено)
Ти не проти якщо такий каліка як я їх вб'є?
(Жека з широкою посмішкою і поглядом в якому читалось , що в його силах можливо знищити бандитів)
Ти точно справишся?
(Міша не впевнено)
Я ж знищив ворона гігантського.
(Жека забирає свій маузер і виходить з трамвая)
А де Мішка? Ми тут по податок за його захист.
(Бандити сміючись)
Ваш абонент не в зоні дії. А зараз я вам зроблю супер пропозицію. Ось вам подарунок від мене.
(Жека широко посміхаючись дає бандитам коробку подарункову)
Ей кульгавий. Тут нічого немає. Що за намах?
(Бандити злі витягують зброю)
А я вам не сказав? Це коробка піздюлів.
(Жека на останньому слові з легкого тону перейшов на серйозний і діставши маузер пристрелив за раз усіх на кого хватало патронів)
Патрони кінчились. Нас ще 10 людей є. Ти думаєш зможеш вижити?
(Бандити трохи нервуючи після втрати 5 людей)
Да.
(Жека спокійно підходить взявши тростину трохи по іншому ніж потрібно)
Бандит з сокирою нападає на Жеку і промахується. Жека лише легенько перенаправив рукоять сокири в бік і через це він промахнувся. Наче битою Жека вдарив по віску бандита і вибив йому око і той відключився. Бандити трохи відійшли і вирішили обійти його в коло. Сам Жека сперся на тростину і взявши сокиру піднявся і тримав її не обережено двома пальцями. Один з бандитів попробував напасти ззаду , але отримав тростиною у живіт і з розвороту сокиру у шию. Лишилось біля 8 бандитів. З трамваю тихо вийшов Міха і непомітно став позаду бандитів. Жека підібрав ножа з бандита і так само необережно взяв двома пальцями і кинув у одного , випадково вбивши. Ззаду напало одразу троє на Жеку. Але ніхто не добіг , бо Жека через біль в нозі впав на лівий бік і тим самим ухилився від пуль маузера Міши. Лишалось 4 бандита. Міша вийшов з важким розвідним ключем до Жеки і дав йому маузер. Жека швиденько зарядив обидва і прострелив ноги тим хто лишився. Міша у свою чергу вибив їм зуби і вирішив не добивати.
А чого не доб'єш?
(Жека спираючись на тростину здивовано)
Не хочу більше вбивати.
(Міша йде назад в трамвай)
Ого. Ну раз вбити не хочеш , то підуть на експерименти. Алло. Дракон. Їдь до залізничного вокзалу у парк трамваїв. Тут тобі 4 ще живих тіла для експериментів.
(Жека подзвонивши по телефону)
Міша тимчасом так радів , що сумів якось показати яйця , що не міг стримати радості і махав руками у повітрі. Через годину приїхав дракон і сова. Оскільки вже літо почалось , то і вони вдягнуті більш легко , але ще досі з певними своїми деталями. Дракон мав лише майку і постригся на лисо. А сова ходила в спідниці і легкій сорочці , яку зав'язала трохи вище пупка. Я трохи посміявся з них , але впринципі може бути для них двох.
Де ті тіла?
(Дракон з посмішкою)
Ось ті , що прив'язані і може ще один. Я тому око вибив і не факт , що живий. Точно не скажу.
(Жека задумливо)
Зброя нова є?
(Сова дивлячись на кобуру маузерів)
Так. На стисненому газу , але вона не сильно зручна для тебе. Я тобі буду сам покращувати зброю. А поки я підготував тобі багато нових деталей до твоїх маузерів. Поїдемо до університету і зможеш оглянути. Скажи чесно. Подобається дракон?
(Жека з посмішкою)
Так. Він мені подобається. Великий , сильний , розумний і добрий до мене. Нагадує брата який віддав життя , але через це ще більше починаю любити.
(Сова сказала не задумуючись)
Доречі ми знайшли одного "аномального". Він говорить , що нічого не бачить окрім "аури" і ми не змогли його перемогти. Цей мото шолом знаходиться на Франківському районі у Цумі.
(Дракон після того як поклав мішки , які сіпались у автобус)
Дайте мені мої обладунки і я його призупинню.
(Жека чіпаючи ліве плече і пробує щось торкнутись через куртку)
Яку зброю на цей раз використаєш?
(Дракон з посмішкою показує арсенал)
Сучасну версію бойового молота тільки легшу і у вигляді тростини.
(Жека зі злим поглядом)
У нього меч і спис. Меч середнього розміру і з ланцюгом невеликим. А спис має два леза і ним він користається рідко.
(Дракон розминаючи руки дістає потрібну зброю)
Підвезіть мене одразу і я перевзуюсь по дорозі.
(Жека майже сідає в автобус)
Жека. А мені що робити?
(Міша вийшовши з трамвая)
Ось тобі телефон подзвони до "Коляна" і скажи щоб приїхав би до тебе по цьому адресу. Він довірена людина.
(Жека давши Міші свого телефона , а сам заліз у автобус і переодягнувся)
Жека поки їхав зняв свою куртку і замітив , що та чорна пляма стала більша. Це означало , що більшість серйозних ушкоджень вже уникнено і можна битись більш звично. Жека вдягнув дерев'яну маску і одягнув легкій шкіряний обладунок , а з взуття взяв тапочки з товстою резиновою підошвою. Також набрав монет і вже біля Цуму з автобусу вийшов вже не Жека , а щось страшніше , більш зле , те що ховалось всередині від моменту зустрічі з Дімоном. Підійшовши до входу він замітив , що зомбі не видно абсолютно. Поки що маску він зняв. Зайшовши в середину було видно багато трупів біля всіляких магазинів і по сходам з верхніх поверхів опускався чоловік з мечем і списом на спині. На голові був мото шолом і чомусь він зняв шолом.
Я тебе чую , але не бачу. Що ти таке?
(Чоловік зняв шолом і видно білі бинти на очах)
Я є людина. І що ж ти маєш на увазі під "не бачу"? Очі ж сам собі закрив.
(Жека більш емоційно ніж завжди і з дивною посмішкою)
Я навчився бачити ауру людей. Я позбавився зору , але ще досі прекрасно бачу образи людей і скажемо так завдяки звукам і запахам маю їхні образи у голові. А твій я не чую і не відчуваю. Навіть аури не бачу. Але чомусь я відчув , що ти прийшов. Скажи мені чому?
(Чоловік зацікавлено)
Це твої інстинкти. Ти відчув загрозу , тому одразу і відреагував , що хтось є. А мої інстинки кажуть вбити тебе.
(Жека тягнеться за маскою)
Нажаль в тебе нічого не вийде.
(Чоловік посміхнувшись взявся за меча)
Але тільки Жека надягнув маску , як чоловік побачив його ауру. Вона була настільки чорною , що закривала собою все. Аура була наче дим і густішала з моментом. Все у середині нього кричало тікати. Але чоловік вирішив битись. На осліп він почав дзвеніти ланцюгом і ехолокацією оглядати приміщення. Але Жека знав про це , тому крикнув зі всієї сили. Через особливість будівлі там було неймовірне ехо. Це спаклюжило вид будівлі в пам'яті чоловіка через що він отримав молотом у плече. Якби не відчув вітер у лице , то можливо був би мертвим. Його відкинуло трохи і це налякало його. Він одразу дістав спис і попробував напасти на Жеку. Але коли він пробив своїм списом тіло , то через спис відчув , що воно мертве і надто легке. Жека тримав перед собою половину трупа який і став мішеню списа. Відпустивши тілом спис витягнути стало проблематично. Чоловік попробував знову дати звук ланцюгом. Але в цей самий момент Жека кинув пару монет у різні сторони. Майже в один час вони стукнулись і дали звук. Це збило сприйняття чоловіка. Він думав , що знаходиться у вільному просторі , але попробувавши вдарити мечем попав по стіні і його руку покрила вібрація.
Ти б'єшся без честі. Ти використовуєш мою слабкість , що я не бачу.
(Чоловік вже починає злитись)
А я тобі не вірю.
(Жека вдарив ногою чоловіка і спустив по сходах на підвальний поверх)
Ти маєш робочі очі , але з ними щось не так. І ти боїшся їх.
(Жека показуючи на чоловіка вказівним і середнім пальцем показуючи зневагу)
Ти не знаєш усієї правди.
(Чоловік починає злитись)
"Я не той ким є". Це твої слова , які ти хочеш сказати да? Я теж не володар цього тіла. Я є наслідок дурного блять експерименту ідіотських школяриків. Це тіло чимось накачали і воно не може вивестись з тіла і через це існую я. Я його сторона свідомості , яку він старався стримати. Але тепер я існую окремо. І я бачу куди більше ніж ти думаєш. І знаєш , що я тобі скажу. Я є кошмаром усьому. І можливо помру через певний час , як окрема свідомість. Але мені на це всеодно. Я хочу проявити всю жорстокість цього розуму , що існує у цьому тілі. Всі його злі знання і експерименти виконуються по моєму бажанню. І ніхто не сміє зупинити це тіло і його можливості. Тому я тебе попрошу зупинись і стань одним з моєї гвардії , поки ще можеш жити.
(Жека ходячи з боку в бік і махаючи руками інколи сміючись)
Я зрозумів , що ти таке. І я ніколи не стану одним з твоїх слуг. І ти правий я можу бачити.
(Чоловік знімає пов'язку з одного ока і видно , що білок став чорним , а колір очей золотистий)
Ну тоді я вбиватиму тебе довго.
(Жека закинувши молот-тростину на плече)
Я не впевнений.
(Чоловік витягнув спис з трупа і одразу вдарив ним у сторону Жеки)
Жека легко ухилився і пішов у напад. Чоловік у свою чергу боковою стороною списа скинув Жеку на пару інші сходи вниз , а сам піднявшись скинув туди запальничку яку встиг запалити і кинути вниз. Чоловік надто сильно розслабився і ззаду почув , як відкриваються двері і був розслаблений , але там був Жека і він витягував маузер у сторону Чоловіка. Він одразу почав тікати по сходам на верх. Жека теж почав бігти за ним і час від часу стріляти у його сторону лякаючи і запевняючи його , що він помре. Чоловік заховався у одному з магазинів і чекав поки Жека підійде. Але чоловік забув одну важливу річ. Цей мисливець має такий склад розуму , що йому так просто не сховатись. Жека почув його подих і запах забіг у магазин за ним. Тростина була на поясі , а в лівій руці він тримав товсте пальто. Чоловік не сумів зненацька списом пробити пальто , але пуля змогла. Але оскільки обоє не бачили один одного пуля не зачепила чоловіка. Але зненацька летівший у нього молот міг би причнити біль. Чоловік встиг зупинити ударом мечем молот і відкинути у сторону , але надто довго думаючи про шанс нападу Жека встиг притягнути молот і поставити блок на лівій бік звідки мав би бити меч. Як тільки меч вдарився по ручці молоту Жека вдарив рукояттю молота у лице чоловіка , а потім і ногою у живіт. Добиваючим мав би бути аперкот молотом , але чоловік встиг ухилитись у бік. І пробував вдарити збоку мечем , але знову ж отримав ногою тільки в лице. Чоловік розуміє , що чесно не виграє , тому він дістав ножа тихо і тільки Жека підійшов встромив ножа у ногу , а сам встав і відійшов подалі. На лиці Жеки не було ніякої емоції. Наче і не відчув болю. Чоловік злякався коли він спокійною ходою пішов на нього. Він взяв інший ніж і попробував вдарити у лице , але попав у маску і та потріскалась і розійшлась. Розламана маска , яка закривала рот Жеки впала. А чоловік був наляканий лицем Жеки. Не дивлячись на те , що у спокійному стані Жека має привабливе лице , великі губи і невеликий рот в це раз він показав свої зуби і неймовірно широку і велику дику посмішку. Очі були спокійні , але посмішка була така наче він демон , яких показують в азії. З далеку можна подумати , що в нього акулячі зуби , але це не так його посмішка лякає. А як тільки зуби закрили вхід у рот в чоловіка полетіла пуля у живіт.
Ой промазав. Я хотів попасти тобі у вену , що йде повздовж усього живота.
(Жека з тією дикою посмішкою демона)
Що ж ти таке?
(Чоловік не розуміючи і виглядаючи налякано)
Я є те , що спасе світ або ж його знищить. Мені по силу обидва варіанти. Я даю тобі останній шанс. Здавайся мені або помирай.
(Жека ще досі дико посміхаючись і у якого в погляді читалось лише одне "смерть?")
Краще вбий мене.
(Чоловік посміхнувшись)
Погане рішення.
(Жека вищирівши зуби ще сильніше ніж перед тим)
Жека одразу молотом зламав всі пальці чоловіка і також зламав молотом лікті. Чоловік всеодно відчував біль і кричав. Він надіявся на швидку смерть , але ні. Жека одразу зламав йому і ноги в той самий спосіб. Тягнучи його за одну ногу він спустив його на самий нижній поверх і покликавши дракона той заніс суміш для цементу і разом води двоє взяли холодильник для продуктів з магазину все витягнули звідти і кинули його тіло туди. І зверху залили бетоном. Навіть позу йому зробили таку , щоб навіть якщо кістки і зростуться , то не правильно. І все це вони робили поки той був при свідомості. Коли вже бетон був залитий лишили його голову , щоб дихав. А для кращого ефекту витягнули холодильник на вулицю і там лишивши маленькі дві щелини для повітря покинули його.
До такої жорстокості потрібно рости і рости.
(Дракон відчуваю себе не в своїй тарілці)
Це да , але зараз я стану нормальним. Дайте тільки чаю холодного і щось солодке.
(Жека в якого помалу зникає , та скажена посмішка)
Ось.
(Сова налякано дає чай і салат з фруктів , який називають "солодка шуба")
Після цього лице Жеки стало таке , як і колись. Сова і Дракон моментально відчули себе комфортно знову. Вони зрозуміли , що Жека таки є страшною силою. І можливо це він ще не старався з тим чоловіком. Вони не хотіли думати ,що він може якщо буде викладатись на всі 100. Коли Жека повернувся до університету , то його чекали трохи злі Саня і Дімон.