Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Продовження Хрестового походу
Коли Жека прийшов до одних з гуртожитків Львівської політехніки , то замітив , що там є якісь цікаві зомбі. Вони вели себе не нормально для зомбі. Ті були похожі на солдат. Жека витягнув свої коси і одразу вбив двох запихнувши леза у шиї і викинувши вниз по пагорбу. І так по всій території непомітно для них побігав по всій території і почав йти оглядати , що робиться в самій території , а не на краях. Там з 14 поверхівки вниз зістрибнуло 6 зомбі. П'ять більших і один наче нормальний. П'ять були досить злими , а от останній був скоріше середнім між людиною і зомбі. Жека одразу це відчув. Погляд , який нагадує бажання знищити і відчуття наче ти найсильніший на планеті. Ось що було у тому погляді. Жека не знав хто то. 

От ми знову зустрілись. Щось я не бачу твоєї посмішки. Як бачиш я живий і здоровий і на диво руки і ноги стали цілими.

(Невідомий мутант)

Аааа тепер я зрозумів хто ти. Богдан. Той кого я зустрів в цумі біля аквапарку. Згадав згадав.

(Жека посміхаючись дивиться на Богдана)

Все це завдяки моїй новій королеві. Вона вилікувала моє око і дала ще два. Також від дала мені кістки і м'язи на руки і ноги. Я став сильним. А сам я лишився живий. Так що ти тепер будеш робити. Бо зараз на тебе накинеться 5 найкращих з зомбі.

(Богдан у якого аномально широкі руки і ноги і на одній стороні лиця 3 ока)

Дай пару секунд я навушники вдягну.

(Жека вдягаючи навушники і включаючи музику)

Вперед.

(Богдан до зомбі)


Ті зомбі одразу побігли на Жеку. Ті зомбі мали по 4 руки і пащеки всіяні іклами. Очей видно не було. Але те що ці тварюки були більшими за людину факт. Але чи була з них користь більша від простої людини , то да. Але чи більша від Жеки? Ні. Саме так думав Жека. Через хвилину , як тільки вони приблизились до нього він моментом відрубав одному всі руки і ударом ноги пробив череп і став на землю. Лишилось 4 зомбі. Жека легенько посміхався і як тільки до нього приблизився зомбі і встав на задні для того , щоб бити по ньому кулаками. Жека вже був готовий для бою на кулаках і чи то на рефлексах чи на своїй справжній реакції не давав шансу зомбі для попадання по Жекові. В той момент посмішка на його лиці була ще не психа , а істинного воїна , якому важливий сам процес і насолода від битви. Але зі спини вже біг зомбі і тримав два списи. Моментально на його лиці зникли всі емоції. Підстрибнув Жека витягнув коси і обома ногами відпихнувся від зомбі і в польоті розвернувшись ввігнав коси у шию зомбі тим самим перерубавши її. Жека одразу приземлившись зробив кувирок. І перед ним опинилось товсте не заточене лезо великого , грубо зробленого меча. Ще один з зомбі. От цьому не повезло найбільше. Бо його голову прострелила Сова. Вона як не як один з моїх охоронців. А того , що бився кулаками встиг прибрати Дракон вже у своєму повністю зібраному обладунку схожого на дракона. Але звісно цей дракон без крил і ходить , як людина. Лишився лише один , той вирішив напасти , але Дімон в якого не було частини лиця і Саня , який ледве ходив кинули у нього палку. Вони теж хотіли командно побитись. Той зомбі побіг і почав зжирати собі подібних . Дракон і Сова поглянули на Жеку і по одному погляду зрозуміли , що потрібно шукати , якусь королеву. Той Виживший і Богдан стали один біля одного , як остання стіна перед нами і королевою. 

Ну що Жека. Хто на кого?

(Дімон приготувавши сокиру і пістолет)

По логіці , той малий мав би бути на тобі , але раз я його вже раз надто сильно покалічив , то і мстити він мусить мені.

(Жека посміхаючись)

Ну як завжди все саме ліпше нам да?

(Саня весело)

Да.

(Жека теж весело)

Забув сказати. Королева наказала викрасти когось з ваших людей. Когось міцного і великого. Наче це була дівчина коли викрадав. Погано , що на інвалідному візку.

(Богдан задумливо)

Христина?

(Жека в шоці)

Наче так було її ім'я. Але так як вона досить довго біля королеви , то нажаль вам її не повернути.

(Богдан з посмішкою)

Саша , Діма. Втримайте того здорованя поки я з цим малим підером розбиратись буду.

(Жека від якого віяло злом на пару метрів , що аж мурашки по шкірі бігли)

Діма я скажу , то вперше і в останнє , але мене Жека лякає більше ніж цей зомбі.

(Саня нервово сміючись)

Я теж.

(Дімон якому не смішно)


Тільки Богдан і зомбі почали бігти в бій , як Дімон і Саня одразу побігли на того великого зомбі. Жека трохи стояв і не діставав коси. Не встигли Саня і Дімон подумати чому він не біжить , як він вже вганяв свого кулака на швидкості в Богдана. Навіть Богдан не одразу зрозумів , як так швидко він підбіг. Але його три ока на одній стороні встигли зафіксувати пару кадрів. В одному він стояв на місці. В іншому він максимально припідняв ногу і опустив тулуб так , що коліно і ребра торкались одне одного. Третій кадр , як кулак був вже перед лицем. Сила удару була більша ніж Богдан очікував і він не сумів встояти на ногах і впав. Але Жека теж отримав кулаком по ребрам. Хоть він і вдарив бистріше і кулак трохи промахнувся , але шкоду нанести встиг. Але по Жекові навіть не було видно , що був удар по ньому. Богдан швидко встав на ноги і попробував вдарити мечем збоку , але Жека протилежною до меча ногою вдарив по рукам Богдана і розвернувшись на місці вдарив одразу у грудну клітку. Богдан знову впав , але не настільки сильно. Жека одразу був перед лицем Богдана і коліно влетівше у лице не викликало посмішку у Богдана. Потім Жека відійшов і взявши його за ноги кинув у більшого зомбі , якого били Саня і Дімон. Вони були в шоці з того , але прийняли таку зміну ворогів. Жека одразу почав стріляти зі свого маузера по більшому зомбі і той переключився на нього. Жека дістав коси і коли зомбі біг на нього , то стрибнувши косою зачепився за ребра і розкачавшись застрибнув на верха і обидві коси встромив у нього і так тримався. Із куртки він дістав спеціальний моток мотузки для альпінізму з двома крюками і зачепив за його руки. Коли зачепив за обидва лікті , то встав і зі всієї сили почав закручуватись на місці тимсамим натягуючи мотузку. Лікті торкнулись один одного за спиною зомбі і коли той падав на землю головою вниз в потилицю летіли військові чоботи Жеки наче важкий спис у потилицю людини. Зомбі помер , як тільки чоботи пройшли потилицю. А Жека пройшов через голову повністю. Знищивши її на шмаття. Хлопці у свою чергу те закінчували. 


Бій Сані і Дімона


Ми тільки почали бігти , як велетень замахнувся рукою. Але вдарити нею не встиг , бо Саня приніс для Дімона револьвер дробовик і той попавши у плече зомбі зупинив його. Саня одразу розігнався і побіг до задніх ніг зомбі. А Дімон обома руками зловив пакещу , яка зібралась перекусити сильне тіло Дімона. Він тримав щелепу , щоб та не зімкнулась. Одразу на зомбі було видно Саню , який запихнув гранату поміж іклів. Дімон відкинув пащеку , а Саня з'їхав з нього і йому відірвало нижню щелепу. Замість язика було пару щупалець. Ми з Саньою здивувались , але прийшла черга мінятись. Саня взяв на себе щупальці і відстрілював їх по одному , а я відрубав по лікоть зайві дві руки. Через момент у бік зомбі прилітає менший зомбі. А по погляду Жеки було зрозуміло , що йому нудно з ним. Ми не задумуючись побігли до меншого. А більшого взяв Жека. Дімон одразу підняв на ноги зомбі , а Саня вломив йому кулаком зі всієї дурі. Я без затримки ногою у живіт. Саня підійшовши зловив голову і коліном об лице моментом. Дімон , як тільки голова зомбі опинилась на потрібній йому висоті вдарив по прямій у лице від чого той відлетів. Менший трохи проснувся і почав мечем битись проти Дімона і його сокири. Саня тимчасом стріляв у той меч і тримався трохи відстані. Дімон видно не витримував бій меча проти сокири і вже хотів мінятись з Саньою. Але від останнього пострілу по мечу , той зламався. Дімон не задумуючись зловив малого і своєю рукою обхопив його і випрямившись зробив ідеальну щелину , щоб можна було руку відрубати. Саня вже біг з мечем. А малий впихнув свої пальці поміж щелин обладунку і хотів увігнати їх у тіло , але рука була відрізана швидше ніж малий думав. Тоді одразу Дімон вдарив кулаком у лице. Саня схопив його поки той не впав за ключицю і навідміну від нього вирвав кістку над ребрами поки своїм кулаком нищив ребра і лице. Дімон схопив голову малого і одним рухом піднявши його опустив на землю , а Саня запихнув свого меча йому в голову.


Він готовий?

(Жека який реально по коліно в крові і мозгах)

Наче так. 

(Дімон і Саня ледве не задихаючись)

Мало рухаєтесь.

(Жека спокійно дістає телефон і дзвонить до Сови)

Алло. Де вона?

(Жека по телефону)

Тобто?

(Жека не розуміючи починає чекати пояснення)

Зрозумів. Візьміть все що може бути чимось з тим пов'язаним і хай дракон дослідить все. 

(Жека кидаючи слухавку)

Її там немає?

(Саня розчаровано)

Дарма бились чи що?

(Дімон починає оглядатись і дивиться чи труп малого на місці)

А де трупи?

(Дімон в шоці)

Як ти впихнув меч йому в голову?

(Жека до Сані)

Та лезо дивилось так , що розрізало його на дві ідентичні частини.

(Саня витягуючи меч із землі)

Не попав ти по мозку. Не страшно. Швидше всього він би всеодно втік би. Так що як є так і є. Пішли до наших. 

(Жека ледве пересуває ноги)

Ну тебе потріпало звісно. Ти ж так і не відійшов від Ворона да?

(Дімон припіднявши одну брову)

Ну є трохи. А сам як? Видно , що ти вибрав вилку в око.

(Жека сміючись)

Ото ви блять жарите.

(Саня сміється так , що ледве не всцикається)

Нічо нічо. Буде тобі робота живчик.

(Жека запам'ятовуючи , як Саня рже)

Будемо дивитись , як наший рідний ніга працює?

(Дімон зацікавлено)

А ти не хочеш глянути на те шоу?

(Жека здивовано)

Хочу. Я ще пива візьму.

(Дімон посміхаючись)

Ну не візьмеш. Бо все пиво , яке в магазинах було поїхало по жіночому дітовикидному. Хіба , якщо почнеш те пиво варити.

(Жека посміхаючись)

Добре. Рецепт дай і попробую. 

(Дімон хитро посміхаючись)

Закатай губу. Десь у Львові має бути пивоварня. Так що шуруй туди циклоп і вари.

(Жека виходячи з території)

Циклоп , старий пердун і мазафакер. Блядське тріо , яке ще потрібно пошукати.

(Саня сміючись далі)

© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Пошук відповідей
Коментарі