Швидко біжіть в центр міста , тут той що має 4 руки.
(Дракон по телефону після чого скинув трубку)
Ну мою твою ногу собака грала. Вже біжу.
(Жека злиться і починає оглядати тризубець і видно з тим все нормально)
Алло.
(Саня піднімаючи слухавку)
Під'їдь до центру міста і візьми мій молот на довгій ручці , бо чую тут зараз почнеться дупа.
(Жека посміхаючись)
Зараз беру молот і їду.
(Саня заходить у автобус і кидає слухавку)
Як тільки я прибіг в центр міста , то побачив , як в боки і в шию обладунку Дракона були запхані руки того мутанта. Який вже ходив без шкіри.
Ого ти вже тут. Ну добре. Я якраз найшов тіло щоб помститись.
(Богдан він ж Війна)
Жека знищ мене у бою. Хочу померти достойно від твоїх рук.
(Дракон шиплячим голосом)
Зрозумів тебе.
(Жека одразу розізлився і почав йти до тіла Дракона)
Саня швидко під'їхав і передав у руки молот з довгою залізною ручкою. Взамін він взяв тризубець і на задньому плані появився подібний мутант кентавр , тільки більший і з який має чотири руки. Тут то Саня усміхнувся і почав їхати йому на зустріч.
Прекрасне тіло має прекрасний захист так ще і зброю.
(Війна у тілі Дракона відкривши його пащеку з обладунку)
Я готував цей молот спеціально для нього на всяк випадок.
(Жека взявши молот і опустивши його було чути , якийсь дзвін)
Війна одразу напав на Жеку пробуючи вдарити кулаками або ногами. Але Жека все зупиняв рукояткою молота. А як тільки Дракон замахнувся , то отримав молот по голові і удар прийшовся по ньому всьому. Наче це не його вдарили , а він сам на швидкості об стіну. Тут то війна відійшов.
Чому тікаєш? Я лише один раз тебе вдарив.
(Жека по злому)
Чому ти так спокійно тримаєш молот? І звідки така сила удару?
(Війна серйозно і насторожиливо)
Вже на досвіді да? Тоді скажи мені , що буде якщо удар не буде мати інерції в мою сторону , то куди піде вся інерція?
(Жека замахуючись молотом знову)
Війна знову пробує зупинити молот , але рукою і відчуває , що по ньому проходить удар більше ніж в сто кілограм. Наче молот має подвійну силу. Але в момент він замітив , що з середини молот трохи вигинався при замаху.
Рукоять резинова?
(Війна застережливо)
Розумний. Але не тільки. Завдяки гнучкості , я не маю інерції в свої руки. Але що ж тебе нищить то а?
(Жека б'є в бік Війни і до того щось прийшло в голову)
Це ж молот. ЦЕ БЕЗ ІНЕРЦІЙНИЙ МОЛОТ!!!!
(Війна кричить і рве горлянку свого нового тіла)
ВСЕ ВІРНО ВИРОДКУ!!!
(Жека кричить ще сильніше і удар приходиться в область сердця Війни)
Війна починає ухилятись від ударів і пробує вдарити у відповідь , але моментально його паралізує на пару секунд і пробиє страшний біль. По лиці Жеки було зрозуміло , що він вже не збирався битись для свого задоволення , а для скорішого закінчення бою і з найбільшою ефективністю. Тіло Дракона впало і Жека одразу почав руйнувати його швидкою і сильною кількістю ударів , до поки Війна не вирішив мутувати і розрісся у обладунку і сумів вирости до розмірів , що обладунки лопали і грали роль захисних пластин.
Більше ти вже не людина.
(Жека після чого кладе слухавки на телефоні)
У моменті у шию мутанта влітає боєголовка РПГ. Ми суміли їх набрати поки їздили по всіляким областям України. В цей момент на очах Жеки зібралась скупа сльоза. А Сова , яка вистрелила до останнього сумнівалась стріляти чи ні , до моменту , поки мутант не виріс. Тоді Жека зруйнував голову даного мутанта і хотів нищити сердце , але ця хрінь почала тікати у вигляді невеликого паразита і залізла на сильно раненого мутанта кентавра і втекла. Саня вже встиг зламати тризубець , а коли побачив мутований труп Дракона , то мовчки під'їхав і відвіз Жеку і Сову на основне місце.
Що там сталось?
(Дімон миючи свій шолом)
Дракон помер.
(Жека спокійно)
Дракон? Так , а як? Я хоть і бачив його раз , але він бився у той день явно відважно і був готовий на все.
(Дімон думаючи за того Дракона)
Все просто. Той мутант якого ми у Львові не правильно добили і він лишився живим схопив його тіло і мутувавши повністю ми знищили його голову.
(Жека спокійно)
Слухай , а для чого мені обладунок?
(Дракон у розмові з Жекою ще у першу зустріч)
Розумієш , ти великий і тебе легко вбити зі спини. А якщо будуть відомі твої сильні і слабкі сторони , то вбити такий розумовий талант ще легше. Тому і обладунок.
(Жека весело)
А ти?
(Дракон питаючись)
А мені він не потрібен. Життя в мене не було легким і я все життя всього остерігався і боявся помилятись. Але якщо я колись не діяв , бо боявся , то зараз я візьму зброю і піду в напад навіть якщо я буду труситись від страху. А ти поки так не можеш. Я готовий жертвувати своїм життям. А ти готовий віддати себе в жертву за інших?
(Жека посміхаючись)
Зараз з такими людьми , то чесно кажучи ні. Я боюсь , що те що я зроблю чи доб'юсь буде без корисним. Не хочеться сходити з розуму не поживши на всю. Не відчувши усе.
(Дракон переживаючи)
Для того тобі і необхідний обладунок. Але він як і резинка для кохання. Не має 100% гарантії , що захистить тебе. Якби я не хотів , але не зможу захистити тебе більш ніж на 80% від всього за раз. Тому я попрошу тебе виконати всі необхідні дослідження , а далі живи на всю.
(Жека ставлячи шах і мат)
Зі страхом у сердці він бився проти таких монстрів? Тоді і я зможу.
(Дракон побачивши Війну в Житомирі)
Жека мені шкода , що я не достатньо сильний. Але радий , що сумів відчути життя на повну хоть і лише на пів року.
(Дракон подумки побачивши Жеку і перед тим , як його тіло захопили)
Жека прийшов назад до трупа мутанта з тіла Дракона і розібрав молот , яким він його знищив. В самому молоті був вільний вантаж , який літав по пустому просторі в середині молоту. Одразу розібравши він запихнув їх всі у нього самого і зламав певні запчастини , щоб не могли зібрати. Після того одразу появився Байкер і сказав , що всі кентаври відступили на схід. Як тільки це почув Жека , то він повернувся назад у невелике містечко і заявив:
Ми виконали , по те що приїхали. Тепер чекайте сюди конвой з усім вам необхідним і помалу готуйтесь до змін. Бо всі ви будете задіяні у тому всьому. Гратись з вами не будуть. А ми їдемо.
(Жека сідає назад у маршрутку)
А як довго чекати на вашу підмогу?
(Хтось з живих)
Менше тиждня. Зможете стільки протримати , тоді будете жити.
(Жека не задоволено заходить)
І це все?!
(Ще хтось з натовпу)
Через ваше місто я втратив одну з найбільш цінних військових одиниць. Ви хочете накликати на себе свій гнів?
(Жека від якого йшов не просто холод , а прямо таки хвилею по всім пройшло відчуття небезпеки і бажання тікати на рівні інстиктів)
Раз мовчите значить зрозуміли , що я мав на увазі.
(Жека заходить у автобус і тільки двері закрились , як автобус рушив)
Наша наступна зупинка Київ. І через вікно було видно , як за нами поїхав ще й Байкер. Видно він хотів допомогти.