Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Всього лиш поганий сон
Привівши себе в порядок я попрощався зі всіма і сказав , що краще довго їм там не задержуватись , або ж жити там всією общиною. А сам спустився і сів в свою машину заводити. До мене спустилась Відьма сіла і сказала :"Чорта лисого , я там не лишусь їдь". Я поїхав назад до своєї хати. Там я зібрав всю зброю і інструменти в машину. Набрав води дохрена і курей набрав. Я сказав дівчатам про відїзд. Вони сказали , що поїдуть , але потім самі по собі. Я сказав де шукати нас , якщо що. Ми приїхали в місто я припаркував машину біля станції юних техніків і пішов по друга. Він був в будинку біля озера не подалік. Але я був злим і мене нічого не зупиняло. Я біг що є сил. Цей сон я назвав "Геноцид" , бо винищило все , що було до того. Увісні я побачив жахливу версію майбутнього , де через сраних зомбі я став одним з них і їхнім королем і хотів захопити весь світ. Саме цікаве , що сьогодні п'ятниця. Коли я добрався до потрібного будинку Саня вийшов зі своєю зброєю і ми пішли чистити станцію. Це невелика будівля в якій є все , щоб зробити там базу. Коли ми все зачистили ми почали переносити туди все. І вибирали кімнати , які до яких підходять. Ми діяли так швидко і спокійно наче нам обом снився той сон. Відьма від того дійства нічого не розуміла , але потім почала прояснятись картина в її голові.

Тепер це наш штаб. І сюди треба ремонт , людей , їжі , води , зброї і захист для будівлі і двору. Саме важке це їжа , люди , зброя.
(Жека тримаючи список в руках)
Людей знайдемо легко з шкіл зберем. Зброя не подалік військова частина . Їжа лише питання і ремонт.
(Саня показує на карті всі потрібні позиції)
Чого чекаєм пішли по людей. А там все піде як треба.
(Відьма одразу)
Добре берем зброю і пішли. Пішли , а не поїхали. Хочааа. Саня спизди один автобус не подалік.
(Жека весело)
Без базару я зрозумів куди їхати. Якщо що ти відвозиш.
(Саня взявши мачете)
Найди той автобус де самих задніх сидінь нема .
(Жека даючи Сані ще щит)
А я її бачив десь .
(Саня пробує згадати)
Давайте погнали вже.
(Відьма взяла списа)
Поїхали .
(Жека приготувавшись)

Жека і Відьма пробрались до двору школи. І почали видивлюватись повсюди , що і як охороняється. Ми вияснили , що не охороняється лише зона з колишнім спортзалом. Туда ми і побігли. Двері там зачинені , як завжди були. Тому вибили вікно. І зайшли через нього. Там було дуже багато малих зомбі. Ми взяли парфуми і вилили на підлогу. Після чого я їх подобивав. Коли ми підійшли до виходу з тої частини я заховав зброю. Але двері були закриті , а замість вікон колишніх фанера дуже тонка. Я з кулака пробив фанеру . Після чого вже сокирою розширив прохід. Коли ми зайшли все було закрите. Окрім проходу на другий поверх. Але там все закрито і відкривається з середини. Ми вирішили піти до частини з їдальною. Відьма вирішила піти перша тож хоче повбивати зомбарів , а я її прикривав з ножем. Коли ми відкрили їдальну звідти пішов жирний зомбі на мене і повалив на землю. Ще би чучуть і вкусив , але я сильніший ніж ця туша протухшого мяса. Одною рукою взяв шию зомбі і відвів його голову від себе . І ножем пробив око . Через мить я зкинув його з себе. Не встиг піднятись , як він схопив мене за ногу ще раз. Я встиг витягнути ногу і вбити ніж ще сильніше йому в голову. Після чого я перевернув його і перерубав шию. Задовбуть ті зомбі. Тільки ми зайшли я знову почув звук від того зомбака і кувалдою в стрибку розплющив його голову. В Їдальні ми багато не найшли але перекусили і взяли трохи Сані. Я вирішив обдивитись ті закриті двері на другий поверх і коли побачив одну штуку заржав , як кінь . Відьма прийшла я їй теж показав і вона тож почала сміятись. Ті хто за дверми не розуміли чому. Я з свого боку взяв ті двері і підняв після чого штовхнув вперед. Як виявилось вони поставили двері так , що ми мали вийти бо основний замок з нашої сторони. Я відкрив замок і виштовхнув двері. Там хлопці одразу пішли в атаку , а я пішов проти них боротися. То заламував моментально , то як в боксі бив. Одним словом проти мене вони не могли піти. А Відьма взяла фальшиву гранату і без кільця тримає так , що от от вибухне. Тому ті не нападали. Поки ті там стояли я запропонував краще місце для них деякі погодились і пішли в автобус . Як ще ті розказали , що в 203 там теж люди є , але продаються. Я туди сам зайшов побачив деякі знайомі лиця .

Скільки вони всі коштують.
(Жека не радісно)
Вони лише на користування поважним особам.
(Продавець з підозрою)
У вас тут так тепло я розкрию куртку.
(Жека розтібнувши курту з якої виглядало куча зброї)
Ой вибачте не зразу зрозумів хто ви? Вам кого хлопчика чи дівчинку? Молодішу чи постарше?
(Продавець перелякано)
Всіх.
(Жека по злому)
Але я не можу усіх. Мене бос вб'є.
(Продавець ще більш налякано)
Давай так я не купляю дві частини твого горла , а ти мені продаси всіх цих людей. І попереджаю , я другий раз не попереджую.
(Жека підставивши сокиру до горла продавця)
О босс добре , що ви тут скажіть , щось цьому кліенту.
(Продавець надіяно)
Слухай ти мене сюда...
(Босс не договоривши)
Ні ти слухай мене сюда. На коліна в рицарі тебе посвящу в стилі Шрека. А то диви який найшовся.
(Жека замахнувся сокирою і поставив босса на коліна)
Ти проблеми хо...
(Босс не договоривши)
Давно.
(Жека вігнавши сокиру в плечі)
Продай йому.
(Босс держачи своє плече пробую закрити кров)
Добре вони всі тепер ваші.
(Продавець всявшись)
А я казав продай , а ти босс босс. Хуєсос , а не босс.
(Жека виводить людей)

Всі вже в автобусі я сів за кермо і почав підспівувати:"Вихідний....Нині не льотна погода".Мені підспівала лише Відьма , але згодом і ще деякі приєдналися. Коли ми приїхали ми все їм пояснили, розказали , показали. Вони прийняли наш подарунок і зрозуміло були готові працювати. А роботи не початий край.
© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Сторона зла
Коментарі