Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Учні раби
Коли я повернувся додому , то там вже дівчата приготували їсти і розігріли хату. Кайф. Я почав одразу складати план , що робити далі в тій школі. І поки зима треба побудувати пару пічок для тепла , бо замерзнуть нахрін. І мене хвилює , що там з майстернею , бо невідомо хто там і що роблять. Потім у Відьми запитаюсь. Вже кінець січня зараза. Треба готувати машину для переїзду і подзвонити Сані. Хоча мене дещо насторожує. А саме відношення тих хто в школі до всіх інших. Навіть з тими дівчатами з 10 класу. Це не те що дивно , а більш дико. Знайти когось хто є поганим і виганяти його. Якщо я планую в Дубно знову таке робити , то така хрінь повториться і не раз. Заради однієї цілі , то нікого не буде. Хіба що створити вимушене зло від якого усі хочуть захиститись. То трохи важко на мозок , але щось дай зробити можна. Я взяв телефон і поки була можливість подзвонив Сані.

Алло братан ну як ти там?
(Жека втомлений від думок вечеряє)
Дуже важко. Тут більшість шкіл окупували всякі діти дурні і з ними дорослі. Хоча так майже у всіх великих будівлях , де є багато спільних коридорів чи припасів. Епіцентр не чіпали зовсім. Там пусто. Як ти і казав доречі. Люди насправді такі тупі , як ти кажеш?
(Саня біля якого чути вогнище і звуки жарення чогось на вогні)
Неймовірна правда. Порівняй себе і мене чи ми панікували коли дізнались про зомбі? Я думаю твоє лице не змінилось зовсім. А от люди одразу панікують і хочу врятувати лише себе. В тому вся і проблема. Вони не холоднокровні і надто туго думають. Ще щось дізнався?
(Жека поїдає картопляне пюре помаленьку дивлячись у вікно чи видно зірки)
В лікарні лишилось багато лікарів і вони пробують щось дізнатися по тим зомбі. Звісно туди людей дуже багато хоче , але їх приймають лише на певний час взамін на їжу і певні речі. Епіцентр реально пустий. Замок також. Далі ніж замок нікого не знайшов. Бо всі ховаються і не виходять або вимерли. Ще поїду до танку і перевірю чи можна було б взяти його і завести.
(Саня знявши з вогню пательню)
Зрозумів. А я от в Козині оглянув школу і це просто дикі люди стали. Єдина Відьма ще щось тримає в руках. Хоча такими темпами і її завалять.
(Жека випиває трохи вина)
Цікаво виходить. Я тут собі на дворі вирішив собаку пожарити.
(Саня щось там робить тужачись)
Породисту собаку надіюсь взяв.
(Жека легенько посміхнувся)
Ага. І не зомбі що головне. Мене дивує лише одне. Чому нам так похрін на все це?
(Саня задумливо)
Бо ми як самураї.
(Жека випивши ще вина)
Немає цілі , є тільки шлях?
(Саня смакуючи собаку)
Ні. Завжди думаємо про смерть і завжди до неї готові.
(Жека допивши вино)
Ну тут є таке. Ми і так і так помремо тільки це вже залежить від чого і наскільки яскраво.
(Саня сміючись)
Ми скажені придурки. Тому Саня я маю до тебе одне прохання.
(Жека посміхається по злому)

На наступний день...

Відкривайте блять.
(Жека вибиваючи двері на третій поверх двома ногами)
Та чекай ти скажений.
(Учні забирають барикади з парт)
Я сьогодні в хорошому настрої. І в мене є план для того щоб ви могли би тут прожити без проблем. Відьма ком цу мір.
(Жека ледве не пританцьовуючи)
Що таке? Розбудив з самого рання.
(Відьма вся закутана в одяг)
Ото піжамка.
(Жека сміючись)
От дивись що пропоную зробити щоб тепло було. Вікна деякі закрити фанеру , а між нею і вікном монтажною піною , щоб була ізоляція така от. З коридору зробити просто зал для всього і одразу. Бо хрін , що ви тут зможете зробити в класах окремо. З тих класів зробити великі пічки. Не кожен , а через один хоча би. Тоді перейти на другий поверх і з пічками зробити те саме , але в шахматному порядку. Там вже який поверх для чого вони самі вирішують. А перший поверх я піду повністю підчищу , бо дітей там купа. Ти поки подумай над усім цим. А і ще дещо. Для мозгів от тобі гаряча кава і шоколадка.
(Жека зняв верхній одяг окрім кофти і взявши лише меча пішов на перший поверх)
Дякую за каву і шоколадку. Зараз подумаю над планом.
(Відьма починає пити каву)

Коли я спустився , то приготував меча. Хоча ним різати важко , але колоти зможу прекрасно. Коли я відкрив двері , то діти почали бігти на мене. Я увімкнув режим "козак" і танцюючи гопак відкидав від себе. А коли вони почали йти по одному , то вже просто пробивав їм голови. Хоча один встиг зобразити з себе мертвого і стрибнути на мене і вчепитись у кофту я різко зняв її і підібравши меча пробив голову зомбі. Він відреагував на мій сильний запах поту і лежачого бігу. Кофті прийшов піздец. Класно. Повернувшись Відьма вже щось писала дивлячись на мій план , а от дівки від 9 по 11 почали мліти. А як тут не мліти , коли такий красень з мечем і трохи в крові стоїть перед ними. Я одразу присів біля Відьми і вона почала казати свої більш економні варіанти розвитку школи. Ми вирішили , який варіант найкращий і почали казати хлопцям, щоб несли все необхідне. А я тим часом ще підчищу двір від трупів. За годину я впорався і не закопував , а відвіз до лісу. Як? Взяв багато сильних хлопців і причепив до возу. Вони давай тягнути того воза. Ну не всі за одну палку. Одні тягнули за шлейки , то були ті хто починав рух. А от ті хто були біля балки , то вже пихали колоди маленькі , які я прикрутив до балки. Досить швидко доїхали до лісу і я почав викидати всі трупи. Хлопці були в шоці звідки в мене сила підняти трупа замерзлого. Хоча я не те щоб гарно їх викидав. То розмаху , то так наче то мішок картоплі. А з деякими торнадо крутив і кидав. Важко , але не настільки наскільки могло би бути. І я замітив, що їхня кров не згущувалась. В мертвої людини , вона і не мала б. Але вона не замерзала. Покривалась льодом зменшувалась і була як запечатана. Я взяв з собою в кабінет хімії і вирішив розламати. Як виявилось воно справді всередині льоду було рідким і мало запас повітря. Але було і те що лякало. Воно нагадувало яйце. Був білок у вигляді м'язів людей і жовток сумів усього з людини. Робити з такого яйця омлет я вирішив не робити. Але запис зробив. Під мікроскопом я нічого не побачив навіть зробивши всі потрібні підготовки. Кров стала абсолютно чорна. Відчуття наче вірус не вбиває тіло , а лише свідомість після чого бере тіло під контроль. Але треба тримати це в секреті. Невідомо що це. Можливо то мутація лише 1 до 100 чи 1000. Відьму теж то зацікавило. І ми вирішили про це мовчати поки не побачимо мутацію ще в деяких зомбі. Її я теж про дещо попросив. Вона погодилася , але трохи не розуміючи мого ходу думок. Потім я швиденько повернувся додому і на наступний день поїхав знову в Козин.
© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Будування пічок.
Коментарі