Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Нові руки і караван
Нас не чіпали , бо ми якби по правилам вижили. Єдине погане , що було то нехватка людей. Я замітив це ще тоді коли всі хлопці поїхали за сіном. Тоді реально всі поїхали. По двоє на автобус.А всього нас 32 людини. 18 хлопців рахуючи мене і Саню і 14 дівчат з Відьмою. Я попросив 4 хлопців взяти невелику машину об'їхати всі будівельні магазини і набрати всіх можливих рівнів. А я тим часом готував метал і ручки , бо з рівнів можна зробити не погану зброю. Через годину приїхали хлопці і дали 36 рівнів. Я почав вигадувати , як з них зробити нормальну зброю. І з 3 спроби вийшла нормальна ближня зброя. Я почав далі робити зброю і сказав хлопцям щоб привезли мені чим побільше різних малих деталей з епіцентру. Зброю ближнього бою я робив не сильно довго . На одну тратив годину , але це для малих рівнів , а для півтора метрових тратив годину і 45 хвилин. Інші хлопці вирішили допомогти. Я дав кожному окрему задачу , а сам пішов робити леза , бо вони сильно потрібні і могли скоро закінчитись. В майстерню нікому неможна було заходити не одягненим в потрібний одяг. Бо я був чисто в одних шкіряних трусах , чоботах і фартуху з рукавицями. Через півгодини я вернувся з 5 прекрасними , але ще не заточеними лезами. Хлопці самі точили і робили зброю. Я взяв один з пістолетів на складі і почав оглядати кожну деталь і як він складається. Навіть гільзу розрізав , щоб побачити механізм роботи. Я вирішив зробити саморобний автомат. Хлопці привезли мені потрібні деталі хоча ті не були пов'язані із зброєю. Я почав складати дуло з гайок. Я склав їх в один ряд і тісно придавив одне до одного. І почав зварювати їх між собою. Хлопці теж хотіли до майстерні , але Саня не пускав. Коли вже вся зброя була закінчена вони пішли її пробувати , і по групам ходили по місту і рубали зомбі на ліво і на право. А я вже встиг закінчити і зробити помповий дробаш. Саме важке було зробити замінник пороху , але Відьма мені допомогла. І тепер я наробив пістолетів саморобних. Вони не ламались , як інші і були досить зручні. На кожному був свій номер. Самий досконалий був перший. Але не на пістолетах , а на тій зброї , що я складав. На наступний день я , Колян і ще двоє вирушили в Рівне. Там ми мали найти ще людей. Я взяв ту свою зброю саморобну і меч великий зроблений з півтора метрового рівня. Я сидів , як штурман в автобусі. Всі хлопці були напружені , єдиний я був розслаблений. Бо я встиг попробувати зброю. І вона того заслуговує. Коли ми під'їхали , то нас зустріли на своєрідному блок посту. Там було троє людей і вони казали , щоб ми віддали автобус. Я вийшов з мечем він посміхнувся і сказав , щоб меч теж віддали. Посміхнувся і я. Мечем відрубавши руки , тому наглому гаду. Меч досить великий і одною рукою будь-хто її не підніме , але для мене легко. Тих трьох я перерізав. На це сильно багато часу не пішло. Я відкрив ворота , а там чекало дуже багато зомбі. Я вирішив попробувати зброю , ще раз. Діставши і зібравши все потрібне і вставивши магазин я почав розтрілювати зомбі. Вони дуже швидко лягали , а коли дуло почало сильно нагріватись, то я витягнув його перевернув автомат і вистрелив ним в зомбі. Потім вставив нове дуло і почав далі стріляти. Хлопці були в шоці. Бо я поєднав і автомат і арбалет. Попереднє дуло я знайшов , але вже розламаним. Ну нічого. Плюс можна було стріляти так наче це арбалет. Тільки магазин був не зручним , але я ще над цим працюю. Ми обійшли всі школи , універи , великі будівлі і знайшли лише 13 нормальних людей. Я сказав хлопцям їхати. Вони трохи розвеселили людей кажучи про місце куди вони з ними потраплять. А сам поки що йшов взяти машину і набрати продуктів. Коли набрав потрібну кількість хотів сісти в машину , а до мене встигла підсісти , якась дівка. Повністю худа і втомлена. Ніж ледве держала. Я показав , що мій автомат направлений на неї. Вона потягнулась відкрити двері , але я їх закрив. Сказавши :"Куди тебе таку голодну відпускати". Ми виїхали з міста і неподалік я дав їй поїсти нормальної їжі. Ми якраз зупинились в кафе. Там я їй приготував мівіни з сосисками. Вона не хотіла приймати таку їжу. Але я почав їсти теж , бо голод і мене замучив. Вона не втрималась і почала поглинати в прямому сенсі приготовлену мною їжу. Тут я про себе подумав :"Ще одна людина , якій сподобалось що я готую". Вона об'їлась і подякувала мені. Вона знову хотіла піти , але я сказав :"Куди в тебе хати немає , друзі зомбі , а померти з голоду не сильно гарно".

А куди мені йти? В мене ж нікого немає.
(Вона)
Ееех. Везе тобі , що я добрий.
(Жека)
Чого?
(Вона повертається в сльозах)
Бо я вже відвіз хлопців з живими людьми до станції юних техніків , де я з другом виживаємо і там наша база.
(Жека)
Класно.
(Вона трохи заспокоїлась)
Чого класно. Важко я цілими днями рву сраку , щоб всі хто там живуть відчували себе комфортно і в безпеці. І тобі таке відчуття теж дам. Тому не відпущу поки не попробуєш з нами пожити.
(Жека)
Чому? Ти ж мене не знаєш і міг вбити.
(Вона)
Ти смілива. Ти не побоялася сісти в машину знаючи , що противник може бути сильнішим або ж що вб'є тебе. Хоча ти і так мене боялась , бо не одразу напала. І зараз боїшся. Але все це нормально просто тебе обманули з захистом. Хтось сказав , що має хорошу схованку , але він тебе обманув і ти вбила його. І тепер не хочеш бути знову обманутою.
(Жека)
Ліза.
(Вона)
???
(Жека)
Мене звати Ліза. Якщо не брешеш я тебе поцілую.
(Ліза)
Оо. Та то прям джекпот. Поцілунок.
(Жека встаючи з стола і ідучи до виходу)
Ти куди?
(Ліза)
В машину і ти теж давай. Я й так не цілований ні разу , то може зараз повезе. А такий шанс я просирати не хочу. Плюс треба буде зробити душ в станції і бажано поділи на дві частини.
(Жека думаючи вже про душ)
Поїхали. Почекай , а на станції теж дівчата є?
(Ліза здивовано)
Да , а що?
(Жека тепер здивовано)
Може ще треба одягу і різних меблів набрати.
(Ліза)
!!!
(Жека в шоці і до нього прийшла мисля)
Що таке?
(Ліза)
Набираю хлопців. Алло Колян. Довезли? Прекрасно. Тепер бери два автобуси і по 6 хлопців на автобус треба набрати меблів і візьми пару дівчат одяг для них набрати. Меблі в один автобус , а одяг в інший. Разом з одягом наберіть посуди і їжі. Ще по можливості візьміть пару телевізорів. І зніміть антену. Що? Є з Рівного які вже готові допомагати. Бери їх теж. Беріть і їдь. Я?Неподалік від Рівного. Найшов одну дівчину. Передай Сані телефон. Алло Саня да найшов. Непогана. Гарна така. Руденька. Злобна трохи , але це добре.
(Жека в кінці поглядаючи на Лізу)
Мене обговорюєш падла.
(Ліза по-злому)
Що? А , не , нормально. Так дивись ті хто лишились з Рівного покажи , що де знаходиться. І поясни всі правила. На тобі тільки мужики , а на Відьму дівчат постав. Все пака.
(Жека)
Ти ж мене обговорював. Хто тобі дозволив?
(Ліза)
Захотів і розказав , а зараз сідай в машину і погнали , ще треба багато чого розказати по дорозі.
(Жека починає заводити машину)

По дорозі я розказував свою історію і вона слухала і офігівала. Єдине  в що вона не повірила це про хірургів і гібридів. Так я їй пообіцяв , що покажу замок де це було і голову того охоронця , яку я бережу. Поки їхали , то зустрів Коляна з автобусами. Потім показав їй замок і коли приїхали саму голову. А мене Відьма одразу почала підкалювати на рахунок Лізи. Я теж посміявся над Відьмою , бо вона доска два соска , а в тої хоч 3 розмір. Я доречі навіть погляд відвести не міг. Але лящі допомагали. Потім зробив їй екскурсію. Дівчата прийняли її легко і радісно і давай говорити про день чорноробочих. А я поки що планув , де поставити душову. Бо почерзі не зручно. Плюс ставок , де всі купались окупували корови. Я вирішив , що душову буде в колишньому клубі з створення машинок. Там все прийшлось виносити і вікна прийшлось заливати цементом. Потім зробив товсту стіну , щоб хлопці не підглядали. Плюс спеціально зробив двері , щоб якщо хтось є всередині ,то тільки той може і впустити , але тільки для дівчат. Для хлопців не робив. Там прийшлось побільше напаритись. Зроби кожному кабінку блін. В дівчат все спільне так що сили потрачено було порівну. Але робив я це не так швидко , як хтось думав. Зробив я все це лише тоді коли хлопці привезли 5 бойлерів. Після того , як я їх поставив , тоді можна було митись. Просто раз на тиждень був день , коли всі мились . Ще приходилось хлопцям і дівчатам роздягалки робити. Не будуть вони ж голими по станції ходити. Плитку я утеплив і зробив так , щоб вода не проходила так легко. Ліза зраділа такому , хоч я вимотався , як чорт. Хлопці теж. Бо вони меблі складали і ставили туди куди Саня скаже. Після такого тиждня можна і відпочинок зробити. Літо як не як.
© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Початок великих робот
Коментарі