Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Проект 01

Сова ти щось ще замітила в зомбі цікаве?

(Жека по телефону на дворі гуртожитку)

Так. Через високу температуру в них почали рости кам'яні бульбашки на голові. В середині вони пусті або ж наповнені рідиною. Якщо її дослідити , то можливо ми зрозуміємо що таке з тими зомбі.

(Сова по телефону)

Прекрасно. Якщо щось потрібне дзвони.

(Жека спокійно встає)

Ну щось дізнався про зомбі?

(Відьма заспана виходить з гуртожитку)

Хочеш погратись з зомбі мозком?

(Жека з посмішкою на лиці)

Давай гірше для них не буде.

(Відьма теж посміхаючись)


Вони обоє вдягнули халати , рукавички , маски. Жека встиг зібрати зранку пару таких кам'яних голів і заніс в медичний коледж. Поки Відьма розбирала голови і оцінювала стан мозку , то Жека підготовлював лабараторію під всі інші дослідження. Це дослідження вони назвали "Проект 01". Про ці дослідження знали лише Відьма і Жека. Тому всі випробування були секретні. Лише Сова і Дракон бачили всі секрети через вікна.

Ну що там?

(Дракон зацікавлено)

Тримай бінокль. А я через приціл дивитись буду.

(Сова втомлено)

Вони зараз мозок досліджують?

(Дракон здивовано)

Так. Хоча Жека і до того досліджував на свіжих зомбі і він оцінює різницю між свіжими і от такими твердими. Хоча він зараз видно думає про щось зле.

(Сова напружено)

Звідки знаєш?

(Дракон зацікавлено)

Він прикрив свій рот. Я встигла замітити що коли він так робить , то в нього така посмішка зла стає , що аж страшно , що в нього в голові.

(Сова видихаючи налякано)

Дивись що роблять.

(Дракон показуючи Сові на Жеку , який привіз живого зомбі прикутого до ліжка)

Вони відкрили йому череп і того зомбі беруть судоми . Ну нафіг таке дивитись.

(Сова перестає наглядати через приціл)

Мені більш цікаво , що саме він шукає там?

(Дракон зацікавлено)


Жека я втомилась від всіх цих пригод.

(Відьма сидить поруч і п'є каву)

Я тебе розумію. Але давай спершу доберемось до хмельницька чи франківська. Де там твій зубний фей живе.

(Жека колупаючись в мозгах зомбі)

Добре я ще потерплю. Але тепер давайте менш часто мене кудись брати відповідальною. Мене то задовбує. Я хочу теж воювати.

(Відьма невдоволено)

Та без б. Доречі що з тими "амазонками"?

(Жека відклавши інструменти)

Ой там все таке дивне і страшне що ну їх. Хлопці як собаки , дівки всім керують і сама сильна , розумна з них ними всіма керує. Просто срака.

(Відьма допиваючи каву)

Ну раз хлопці нічого не можуть зробити , тоді має зробити одна дівчина.

(Жека взявши невеликі оголенні проводи , щоб дослідити мозок електрикою)

І ти хочеш , щоб я ними керувала? Ти ж розумієш мені прийдеться перемогти їхню саму сильну. А перед тим не вбити всіх інших дівчат.

(Відьма закинувши голову назад)

Ну так за це не бійся. Ми з Саньою встигли зробити резинові патрони. Не вб'ють , але синяк буде. Тому з тим обережно. І доречі маєш тепер нову зброю. Саня склав недавно. Назвав "чарівна коробочка". 

(Жека показує на коробку в якій лежить зброя)

Зараз я гляну і тоді скажу.

(Відьма підходить до коробки)

Ця зброя з типу химер. До неї йде любий патрон. Навіть цвяхи.

(Жека поклавши прибори на стіл)

Виглядає класно. 

(Відьма дістає щось подібне до МР5 тільки більш квадратне і з балоном газу з боку і різними модифікаціями)

Ця зброя якраз для тебе. Навіть нацарапили дещо.

(Жека показує на бік пп де нацарапано "Witch")

Скотини. Ну хрін з ним. Я згодна. Останній раз таке зроблю.

(Відьма бере зброю і патрони йдучи на штурм амазонок)

А тут вже я якось сам.

(Жека тримаючи в руках інструменти і збоку банку з певною рідиною)


Я підійшла до гуртожитку де ховались амазонки і крикнула до них "курки виходьте". Через мить відкрились двері і вибігли хлопці на ланцюгах. Я одразу вистрелила куди треба , щоб їх заспокоїти. Дівчата були в шоці , але теж швидко вгомонились після резинових куль. Я пішла в середину з припіднятим настроєм. Якраз в той момент заряджала маузери. На сходах знову зустріли , але резина дуже добре відбивається від стін , тому я швидко пробилась до самого високого поверху. Там в кінці коридору чекала вся в тугому і ледве не бойовому одязі їхня головна. Я теж підготувалась і взяла свій пп. З нього я почала поливати її вогнем. І саме головне , що рикошетом і деякі кулі попадали по ній і це було добре видно. Вона відкривалась на 10 секунд і я стріляла знову. Просто завалила її градом пуль. 


Ну все дівчата тепер твої. Вбий мене.

(Амазонка рішуче)

Цікаво. Але ні. Мені потрібна така як ти. В тобі є певний талант.

(Відьма зацікавлено)

Але дівчата захочуть мене повернути.

(Амазонка нерозуміючи Відьму)

І то правда.

(Відьма вистрелила в грудну клітку Амазонки)

Ну ви знущаєтесь. Мені приходиться ледве не всіх прикривати з далеку. Навіть це снодійне дали.

(Сова вистреливши зі снайперської гвинтівки в спину Амазонки)

Дякую Сова. Кров'ю я вже сама вимажу.

(Відьма нагнулась над Амазонкою і через хвилину прибігла решта дівчат , але на кінець битви)

Викинути її тіло на двір.

(Відьма посміхається)


Дівчата послушно викинули тіло Амазонки і там поки ніхто не бачив підбіг Дракон і забрав її. 


Мені цікаво дещо. Вона з нами буде чи чисто Відьми прислуга?

(Дракон з Амазонкою на руках)

Не знаю. Своє завдання ми виконали. Мене одне тривожить. По твоїм словам Жека не говорив Відьми , що допоможе завдяки нам. Але при тому він розподілив нас в такий момент часу який був потрібен. Відчуття наче він знає все наперед. 

(Сова зацікавлено)

Тут скоріше грає роль те , що він геній. Можливо навіть більший ніж я. І це лякає. Він прорахував усе по відчуттям. Це дивує. Він навіть не старався думати. А тепер подумай , що він може придумати , якщо буде думати , про щось серйозно?

(Дракон трохи напружено)

І це факт. Але не думаю , що в нього є на це сили і бажання.

(Сова ліниво)

© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Великий план
Коментарі