Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Київ

Коли Саня встав і побачив Дімона подумав , що все скінчено. Але з Дімонової спини появилась рука , а Війна підходив у притул до Дімона. Дімон програв цей бій. Жека тримав один ніж у руці і був готовий проклинати усе в цьому світі. Війна хотів витягнути свою руку , але Дімон схопився за неї обома руками. А Жека підійшовши пробив війні голову. Війна тепер остаточно був мертвий. Саня теж підійшов до Дімона , а він лежав і не витягував руку з себе.


Хлопці. Я дружив з вами більше 17 років. І всі ці роки були не самі ідеальні і прекрасні. Але саме дружба з вами зробила весь той час куди кращим для мене. Спаліть мене на вогнищі і захищайте одне одного будь-ласка.

(Дімон у якого вже повним ходом йшла кров з рота і сльози з очей)

Добре. Ми будемо.

(Жека і Саня підняли голови до неба)

Та гляньте на мене останній раз придурки.

(Дімон посміхаючись)


Саня і Жека нахилили голови і по ним видно , як їм боляче і нестерпно від розуміння , що їхній брат по духу помирає. Вони не посміхались , а лиш лили сльози. А на ньому застигла посмішка. Жека витягнув руку Війни з Дімона і вони двоє поклали його на лист металу і прив'язавши дві мотузки потягнули назад до місця , де можна було б його спалити. Вони не говорили , не видали навіть звуку поки вертались. А вернувшись вони тихо без слів почали готувати вогнище , хоча вони обоє були побиті настільки , що без інвалідного крісла чи хоча би милиць ходити було не можливо. Коли вони все-таки поклали Дімона на вогнище і запалили його , то до них підійшли два командира.


Нам сказали ви знищили ту велику кучу трупів. І вас всього було четверо і одного ви послали за підкріпленням. І це ваш третій? Нам шкода , що він помер.

(Командир , який ще не знайомий з Жекою)

Замовкни хоча би на хвилину.

(Жека в якого зникли абсолютно всі емоції)

Краще їх послухати. До нас приїхали їхні союзники з припасами і люди не протестують і спокійно сидять в укриттях.

(Командир №1 , який їх пропустив)


Через хвилину Жека обернувся і почав розмову:


Ну і що ви ще хочете?

(Жека в якого на лиці нічого не було)

Ми хотіли щоб ви нам допомогли перебратись на лівий берег. Ми надамо вам усе необхідне для цього.

(Командир №2)

Добре. Але спершу дайте нам поговорити з вашими генералами.

(Жека ледве пересуваючи ноги)

Можливо вам треба лікування?

(Командир №1 насторожено від погляду Жеки)

Мені не особливо. Надайте моєму другу. В нього рука зламана.

(Жека помаленьку йде за командиром №2)


Кого ви привели?

(Один з трьох генералів)

Він з двома товаришами знищив супер мутанта біля гіпермаркету.

(Командир №2)

Не віриться він весь побитий і сам майже як вбитий.

(Другий генерал)

А ти попробуй спершу побити гіганта , потім купу перекачених мутантів , трьох зомбі мінотаврів і зверху на додачу на твоїх очах помирає твій брат.

(Жека з трішки грубшим тоном)

Ну в це важко віриться.

(Перший генерал)

Я надіслав два гвинтокрили до вас і вони зняли усе те. Тому я вам вірю. А зброю для вас ми взяли з вашого автобусу. За це вибачте мене особисто.

(Третій генерал до Жеки)

Ви врятували мене з братами. А те що мій брат помер через те що не розрахував свої можливості вже його і моя провина. 

(Жека спокійно)

Ну раз таке , то як ви нам пропонуєте перейти на лівий берег?

(Перший генерал)

Просто. Я з братом підемо хрестовим походом по мосту. Ви у свою чергу будете змущені йти на за нами , щоб оперативно поставити блок пост. Але скажу одразу вам потрібно буде мати там площу для гвинтокрилу. Бо мутанти можуть і міст зруйнувати.

(Жека спокійно)

Від мосту ніхто не йде. Там стоять наші патрулі. Але їхня кількість не змінюється скільки би не вбивали. 

(Другий генерал)

Метро. Що в метро?

(Жека задумуючись)

Немає доступу. Думаєте звідти вони всі йдуть?

(Другий генерал)

Звісно. Тому я відправлюсь з братом через метро. Ми зробимо розвідку на тому березі і запишемо вам координати кожної цілі для знищення. Оскільки невідомо хто там взагалі може чекати.

(Жека задумливо)

Добре. Ви мали з собою ще друга на мотоциклі і дівчину зі зброєю?

(Третій генерал)

Так. 

(Жека не розуміючи чому він не згадав за Королеву)

Тоді спершу ми зробимо розвідку до усіх точок метро , що є в зоні нашої досяжності.

(Третій генерал)

Я тоді піду відпочину і полікуюсь.

(Жека дуже повільно виходить з кімнати)


У вас зламані ребра у великій кількості , маєте велику купу тріщин , черепних травм і навіть виверхнута кінцівка. Як ви живі лишились?

(Лікар в шоці)

Ну так я не перший місяць подорожую і я не мав сильно багато часу на те щоб лікуватись. І без того мав дуже багато травм. Більше ніж мій брат в якого рука зламана.

(Жека посміхаючись поки його всього забинтовують)

Нарахунок вашого брата. Його рука зламана у 5 місцях і в нормальних умов для того щоб кістки зрослись треба чекати досить довгий час. Але ви трохи ненормальні. У ваших тілах є якась окрема жива субстанція , яка тримала його кістки у необхідному для лікування положені. Ми не діставали субтсанцію , оскільки не знаємо наслідки , до яких то може призвести.

(Лікар пробуючи пояснити більш менш просто)

Можеш пояснювати як зручно. Я зрозумію. 

(Жека сидячи на коридорі)

Ми накладемо гіпс на його руку і певно йому це допоможе. Але його організм виснажений. Але ваший організм виснажений куди сильніше. Що ви приймаєте? 

(Лікар напружено)

Я би це назвав "комплекс вітамінів". Не бійтесь за мене. Я витримаю подальші бої.

(Жека втомлено йде готуватись)

Де він?

(Саня лежачи на ліжку , коли до нього підійшов лікар)

Ви про вашого друга?

(Лікар здивовано)

Так. 

(Саня серйозно)

Збирається воювати далі. 

(Лікар спокійно)

Я можу воювати?

(Саня напружено)

Якщо не чіпати руку далі , то так. Ходити ви можете спокійно , але краще було б ... почекайте вам треба відпочити.

(Лікар якого перебило те , що Саня встав на ноги і почав йти за Жекою)


Жека зайшов у автобус , який вже був майже повністю пустий і серед деяких речей , які він встиг добре заховати витягнув останню зброю , яку сумів зберегти. Він дуже важко ставав на коліна і ще важче вставав на ноги. По відчуттям це нагадувало як смерть дихає у спину. Наче ще пару рухів чи ривків і він помре. В автобус зайшов і Саня. 


Ти маєш зброю для ще одного "рейду"?

(Саня сівши з болем на сидіння)

Так. Але мене інше турбує.

(Жека піднявши голову догори)

Я розумію , що. Ми залишились самі. Нам треба зберігати спокій. 

(Саня теж піднявши голову)

Ну мене це також турбує. Але зник мій меч і та "королева". Надіюсь вона жива. Бо я дещо встиг дізнатись.

(Жека схиливши голову стримує сльози)

Знаєш , що я тобі скажу брате. Життя наше завжди було жорстоке , але це що сталось не так давно є для нас поки найважчим ударом. То давай вдаримо з ще більшою силою у відповідь. Щоб вони знали , що не з тими зв'язались.

(Саня по злому)

Згоден.

(Жека помалу встає і подає Сані протези на руку , щоб він міг нею також битись)

Дякую. А ти ?

(Саня беручи протези і вдягає самотужки)

Мені хватить кастетів поки не верну новий меч , який беріг.

(Жека вдягнувши кастети з великими шипами)

Доброго дня хлопці маємо для вас необхідну інформацію.

(Капітан однієї з бригад)

Ну давайте , що знаєте.

(Жека присівши і відчувши біль у всьому тілі)

Ось карта Київського метрополітену. Ми зараз на окраєні міста. Але ми точно знаємо , що "Святошинсько-броварська лінія" одна з найнеобхідніших нам. Оскільки вона проходить по двом мостам. З нашого боку це міст біля Києво-Печерської лаври. А з вашої сторони це буде Дніпрівський район. Ваша головна ціль зачистити з Лівого берегу міст до Гідропарку. Вам прийдеться вийти на станції "Лівобережна" і звідти йти на пряму до Гідропарку. А ми в момент коли ви вийдете запустіть салют і ми одразу почнемо рух до лаври. Вам прийдеться зайти у відкриту станцію "Університет". Вам прийдеться пройти 6 станцій. Від моменту , як ви зайдете ми почнемо підготовку. Все зрозуміло?

(Капітан пояснюючи план)

Так. Тільки дайте план метрополітену , бо ми тут так то вперше за життя. 

(Жека дивлячись на карту)

Це не проблема. Але вам прийдеться ще доходити до "Університету". Нажаль ми не зможемо вам допомогти.

(Капітан з відчуттям вини)

Не страшно. Якось самі дойдемо. Може дай легше стане.

(Саня з посмішкою)

Коли виходите?

(Капітан видихуючи)

Як тільки зберемось , то одразу вам скажемо.

(Жека починає шукати серед речей , якийсь одяг необхідний)

Добре. Буду чекати на ваш сигнал.

(Капітан виходячи з автобусу)

Ну що будемо по їхньому плану?

(Саня здивовано)

Плану? Це шлях скоріше. План на нас самих. Головне якось дійти і зробити бум.

(Жека весело витягнув необхідні джинси і починає одягати)

Ну добре готуйся. А це що за зброя?

(Саня тримаючи дивний пістолет)

Обріз нового плану. Якраз для твоєї зламаної руки.

(Жека посміхаючись)

Тут 9 стволів?! Ти адекватний?

(Саня здивовано)

"Жека піднявши брови глянув з під лоба на Саню"

Ну да ти не адекватний. Але ж не настільки?

(Саня починає злитись)

"Жека продовжує дивитись з тим самим поглядом тільки трішки привідкрив очі і нахилив голову у бік"

Я тебе зрозумів. Добре готуємось скоренько.

(Саня починає брати всю необхідну амунцію)


Через півгодини...


Ми виходимо.

(Жека в досить просторому плащі , куртці і з мінімальною зброєю і сумками на ногах)

Добре. Тоді ми починаємо готуватись.

(Капітан біжить до генералів)

Пішли.

(Саня виходить у зеленій куртці і декількому сумками на руках , ногах , поясі)

Ото ти закинувся боєприпасами.

(Жека посміхається)

Ну є таке.

(Саня теж посміхається)


Поки ми йшли до необхідної станції метро , жодного зомбі не було замічено. Це неймовірно насторожувало. Але коли прийшли до входу у метро , то побачили знайоме лице.


Ну нарешті ви прийшли.

(Королева з мечем Жеки)

Так. А ти що тут робиш?

(Жека напружившись)

Оберігаю цю станцію метро. Від тебе тільки.

(Королева вказує великим мечем на Жеку)

Ага. Зрозуміло. А Саню пропустиш?

(Жека задумливо)

Так. Там внизу зомбі не менше і більшість з них експерименти. Тому не факт , що він виживе.

(Королева спокійно)

Я тоді йду. Мене вже не налякаєш.

(Саня спокійно проходить повз Королеви і заходить всередину)

Скажи мені таке. Це тіло воно ж Христини?

(Жека наготувавшись)

Так. Все вірно. Я захопила її тіло. Воно було ідеальним. Але мінус в тому що я до цього часу пробувала взяти під контроль і свідомість. Дуже важко це давалось. Поки не прийшли військові з новинами , що вас жмуть. Вона відволіклась і я тепер її тримаю у своїх клешнях.

(Королева задоволено показує половину лиця Христини)

Зрозуміло. Давай тоді зробимо так. Якщо я перемагаю тебе в боях на мечах ти знищуєш цю свідомість "Королеву" і віддаєш тіло Христині. Тіло таким яким воно є. А якщо програю я , то роби що завгодно зі мною. Підходить?

(Жека розвівши руками по сторонам)

І де ж твій меч?

(Королева хитро посміхаючись)

Я на них стою.

(Жека хлопаючи себе по ногам)

Це не смішно. Але вже як є. Ну попробуй мене перемогти.

(Королева після чого навела меч на Жеку)

Я шкодувати тебе не буду. 

(Жека ставши у стійку)

© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Бій на мечах
Коментарі