1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
32.
33.
34.
35
36.
37.
36.

Не пам'ятаю, як ми опинились у його квартирі. Несамовиті поцілунки шматували губи, не даючи навіть зробити повноцінний вдих. Мої руки ковзали по його спині, притискаючи міцніше до себе. Ось він ковток життя. Мій наркотик. Моє дихання. Я гасну без нього, як одинока зірка на небі. Я хотіла ніжності, хотіла від нього отримати це кохання, про яке він чомусь мовчить. Тому я відсторонилась та зачаровано поглянула в ці зелені очі болю. Глибокі дихання, які переходили в стогони накривали квартиру. Він хотів щось сказати, але я поставила вказівний палець на його губи. Без слів. Вони зайві. Мені хочеться насолодитися поглядами, легкими дотиками, його мягкими губами, але не словами. Вони завдають дуже багато болю. Не відводила погляду від його очей. Як же я кохаю цю людину. Як же хочу бути з ним. Хочу віддати йому всю себе. Хочу кожен вечір насолоджуватися його пристрастю. Але натомість повляється червона лінія, над якою видніється слово “Стоп”.Але не сьогодні. Я повинна остудити це пекло у своїй душі. Посміхнувшись, я провела пальцями вздовж його шиї. Артерія несамовито пульсувала від збудження, яке було видно неозброєним оком. Пальці скотились вниз по футболці та одним рухом зняли її. Кожен сантиметр тіла був ідеальний. Закривши очі, я торкнулась губами області його серця, яке божевільно стукало. Тимур не рухався, лише глибоко дихав. Я спускалась нижче, ковзають губами по його торсі. Твердий, гладкий. Я покривала його ніжними повільними поцілунками. Вже від них, я відчула липку рідину між своїми ногами. Божевільно хотіла накинутися на нього, що він жорстоко втамував дикий голод. Ледь стримувала себе, тому що розуміла, що це останній раз, коли я дозволяю собі зближення з ним. Мені хотілось насолодитися кожною секундою, щоб потім прокручувати в голові цей пристрасний відрізок. Піднявшись цією самою доріжкою поцілунків, я торкнулась губами тієї артерії. З його горла видався гучний стогін. Руки повільно ковзали по його плечах. Коли наші губи опинились в кількох міліметрах одне від одного, ми завмерли. Серце пришвидшилось, дихання змішалось в єдине. Почуття кохання поколювало в кожній клітині тіла. Його пальці торкнулись моєї шиї та легко стиснули її. Я підняла голову вгору, але не відводила погляду. 

— Ти моя. Навіки моя! — стиснувши зуби, сказав він та сильніше стиснув мою шию.

— Ніколи! — ледь ворохнувши губами відповіла я.

Сексуальне напруження доходило до критичної точки. По ногах лилось моє тепло. Груди з високою інтенсивністю піднімались та опускались. Соски свербіли та благали його дотику. 

— Скажи, що ти моя! Зізнайся мені!

Погляд болю, гніву, благання. Емоції бавились з ним в жорстоку гру. Його пальці спустились вниз та швидко ростібнули гудзики на сорочці. Він розгорнув її, але погляд все ще був прикутий до моїх очей. Тимур чекав відповіді, і водночас дразнив мене,заставляючи прийняти правду. 

— Я чекаю! — зухвало повторив він.

Під сорочкою не було верхньої білизни, і коли він це помітив, очі почорніли від збудження та ритм дихання збився ще більше. Він торкнувся мого соска великим пальцем. 

Я сперлась об стінку, закрила очі та голосно застогнала. 

— Відкрий очі та зізнайся мені! — крикнув він. — Зізнайся, що ти моя. 

Я зухвало посміхнулась, але не промовила ні слова.

— Я не торкнусь тебе, якщо не почую твого зізнання.

Він опустив руки та зробила крок назад. Його слова були блефом. Це було помітно по його збуджені, яке було на грані дозволеного. Мовчки  зробила крок. Зупинившись біля нього, я ледь торкнулась його губ та прошепотіла:

— Я чекаю тебе у спальні! — та попрямувала туди. Вже через хвилину я позбулась свого одягу та лягла у його ліжко. Вдихнувши аромат його постелі, я тихо застонала. Такий рідний, сексуальний. Як же я скучила за ним.

Через кілька хвилин з'явився Тимур. Не зволікаючи, він зняв свій одяг та підійшов до ліжка. Ось цей хтивий погляд, який був присутній в цю першу ніч. Хижак в чоловічому обліці. Мені так це подобалось та викликало ще більше тремтіння по всьому тілу. Я бажала його. Хотіла відчути його губи на собі та спостерігати за кожним рухом. Але Тимур зволікав. Він дивився  жадібним поглядом та важко дихав.

Здавалось, що я отримаю оргазм від його ж погляду. І це буде знову вперше. Відчувала як збудження накриває мене, і була не в силах терпіти його погляду. Всередині м'язи скорочувались з шаленою швидкістю. Рідина рікою виливалась назовні. Запрокинула голову назад, я закрила очі та пальцями торкнулась свого соска. 

— Відкрий очі та забери руки від себе! — знову цей наказовий голос.

— Тоді торкнися мене, а то я збожеволію від цього хтивого погляду. Чи ти того і добиваєшся? 

— Я ж тобі сказав, при якій умові я торкнуся до тебе. Все у твоїх руках, крихітко.

Не могла йому цього сказати, тому що це буде означати, що у нас є шанс на майбутнє, а його немає. Але і не могла зупинити це дійство. Я достатньо чекала на нього. 

Я спершись на лікті, вагалась. І він не ворушився. Ми обоє оголені, як божевільні дивились одне на одного, пожираючи очима.

Ненавиджу його. Ненавиджу. Не в силах терпіти цих мук, я встала на коліна та відпустила своє серце. Не повинна була цього робити, бо через кілька годин він відчує пекельний біль, але не дав мені вибору.

— Ти думаєш, я належу комусь іншому? Ти забрав моє серце ще в першу зустріч. Я твоя. І завжди буду твоєю.

На очі навернулися сльози. Навіщо він змусив мене це сказати? Навіщо?

Не зволікаючи ні секунди, він сів біля мене та пристрасно поцілував. 

Сльози котились по щоках, а він все наполегливо цілував мене. Положивши мене на спину, Тимур продовжував цілувати моє тіло. Губи ніжно спускались вниз,  і знову підіймались вгору. Сльози зупинились. Я підняла руки вгору та глухо застогнала. Коли його губи замкнулись навколо соска, тіло підвелось вгору. Язик вправно натискав на нього, обіймав. Рухи набирали обертів, і вже через кілька секунд я відчула легкий укус. Пальцями Тимур стиснув мій другий сосок з такою силою, що я крикнула від болі. Але ця солодка біль додала ще більше збудженості. Розставивши ноги в сторони, я відчула як його тверда плоть впирається в мене. Мені хотілось його відчути в собі. Цю теплоту, але Тимур не поспішав. Він продовжував жорстоку гру з моїми сосками. Відчувала вогонь між своїх ніг. Все пекло від несамовитого бажання і від насолоди, яку він приносить своїми рухами. 

— Докажи, що ти моя! — прошепотів він та з легкістю подув на сосок.

Це було останньою краплею. Я міцно вчепилась руками об каркас ліжка та голосно застонала. Оргазм накрив з такою хвилею, що моє тіло судомно тремтіло та з горла вилітав несамовитий крик. З очей бризнули сльози. Я несамовито тремтіла в пориві божевільного оргазму. 

— Моя дівчинка, — прошепотів він, ледь торкаючись моїх губ. Його забавляло те, що я отримую оргазм лише від крихітних дотиків до мого тіла. 

В цю мить я відчула, як він наповнив мене своїм теплом. Повільні рухи викликали знову скажене збудження. Я ще більше розвела свої ноги, щоб він увійшов якнайглибше. Мої руки охопили його стегна та притискали міцніше. 

Цього разу я не закривала очі, а дивилась в його очі, сповнені пристрастю та несамовитим бажанням. Він повільно входив і виходив, насолоджуючись кожним куточком моєї теплоти. Це було до такої степені приємно, що хотілось дико кричати від насолоди, яку я відчувала в цей момент. 

Піднявши свою голову, я поцілувала ці пухлі та рожеві губи. Руки перемістились на його шию, та легко гладили її. Губи ніжно переплітались одне з одним. 

— Я так скучив, — прошепотів він та знову поцілував мене, але на цей раз поцілунок став більш наполегливим. 

— Я також скучила, — прошепотіла я. — Безмежно скучила.

Пристрасть огортала нас. Ми вже не могли тримати свої емоції в собі. В цей момент все вибухнуло. Тимур вийшов від мене, різко повернув мене на живіт та знову увійшов. Різко, грубо. Я підняла стегна догори, щоб краще відчувати його. Жорсткі рухи заставляли мене глухо стогнати. Між ногами голосно хлюпала моя рідина, яка божевільно стікала по моїх ногах. Тимур з силою входив в мене, вчепившись руками об мої стегна. Він стиснув їх пальцями так сильно, що я відчула біль, від якого я отримала ще більше насолоди. Після цього послідував сильний удар по сідницях. 

— Тимуре….. — застогнала я. — Не зупиняйся. 

І знову я відчула удар. Сильніший від попереднього. Я піднялась на одну руку, а другою торкнулась своїх сосків та з силою почала їх крутити. В голові паморочилось. Я була близька до втрати свідомості через цю несамовиту насолоду. Але мені хотілось ще. Хотілось розчинитися в повітрі від ейфорії. Після третього удару я голосно закричала та з силою притиснула свої стегна до нього. Хвиля оргазму вдарила так, що аж почорніло в очах та з горла вирвався божевільний сміх, але Тимур не зупинявся. Сильно рухався в мені, доводячи до божевілля. Я намагалась зупинити його, тому що не могла більше витримати цього, але він ще раз і ще раз жорстоко входив у мене. Руки стиснулись в кулаки, і я відчула як нігті розрізають мою шкіру. Вже через кілька секунд я почула голосний стогін Тимура, та відчула як його тепло наповнює мене. Безсила впала на ліжко та поглянула на свої долоні, з яких виступила кров. Серце стукало зі скорістю світло, і не могло знайти дорогу до нормального ритму. Не могла повірити, що я жива. 

Тимур ліг біля мене та погладив мою щоку. Я ледь посміхнулась та накрила його руку своєю. Повіки стали досить важкими, і мені хотілось зануритися в сон. Обійняти його, сказати як кохаю та залишитися тут з ним навічно. Кохатися до без пам'яті, цілувати ці губи, поки не стане боляче та говорити. Просто говорити з ним. Тимур дивився на мене, не промовляючи ні слова. Так не хотілось залишати його, але я зобовязна. В мить біль повернувся, і кожна клітина судомно затремтіла.

— Я повинна йти! — сказала я, встаючи з ліжка.

— Куди? — Тимур насупив брови та піднявся на лікті.

— Додому! — байдуже сказала я, а всередині просто розривало від болю.

Я позбирала свої речі, прикрила ними своє тіло та зважилась поглянути в його очі.

— Тимуре, нічого не змінилось, — ледь чутно сказала я.

— Ти просто встаєш і йдеш? Але ти ж сказала, що ти моя? Нічого не розумію.

На очі навернулись сльози. Я думала витримаю цю розмову, буду стійкою, сильною, але знову піддалась слабкості. З ним я вразлива дівчинка, яка потребує захисту, і це лякає.

— А я твоя! Твоя! Вічність буду твоєю, але не можу знову пустити тебе у своє життя. 

— Але ж я…. — він замовк та проковтнув ком в горлі. 

— Що ти? — з надією запитала я.

“ Скажи. Скажи мені, що кохаєш мене. І все зміниться. Скажи” — подумки благала його я. — “ Скажи, поки не пізно. Поки я вразлива, поки здатна змінити своє рішення”. 

Тимур знову дивився в мої очі, ніби я повинна побачити там відповідь. 

— Вчиняй, як знаєш! — крізь зуби відповів він.

Більше нічого не сказавши, я повернулась та вийшла з кімнати. Тимур не пішов вслід, і я йому за це вдячна. Вдягнувшись в коридорі, я зі сльозами на очах покинула його квартиру.

© Юлія Коник,
книга «У владі кохання».
Коментарі