Запізно згадала геймерка про дівчину, що приглядала за ними з Савелієм, та про інших ні в чому не винних слуг замку. Та ще про в'язнів в підземних печерах. Хоча про них швидше за все попіклувались друзі Туттамін.
Непритомна гноміха була дуже важлива. По-перше, вона була сховом душі, а по-друге доказом правдивості слів чорнобородого.
Перебуваючи в тілі рудого близько години, геймерка зрозуміла, що вже не впевнена в тому, які з емоцій належать їй, які належали іншим гравцям, а які належать самій програмі. В тому, що Вірус має власний інтелект, вона вже майже не сумнівалася. Проте він не був чимось відокремленим, він вбудовувався в свідомість носія.
Проте не все було так просто. Розуміючи підконтрольність своєї свідомості, геймерка побоювалася йти на контакт. Чи зможе Вірус утнути щось, що вона не контролюватиме, чи ні, передректи неможливо. Поки що тіло було повністю підконтрольне, але наявність чужого впливу все ж дуже добре відчувалась.
Скопійовано було геть усе, окрім петів. Це засмучувало одного та змушувало радіти іншу, такі відчуття важко пояснити.
- Якщо ти мене чуєш, - не відводячи погляду, промовив він, - то май на увазі, що Марінет Леруа - одна з тих, хто керує цим тілом. Моя мета викрити й інших, але я поки що не знаю, як це зробити. Я буду в цьому тілі, поки не знайду ще двох, або поки мене не викине з гри хтось із них. Сподіваюсь, вони ще не схаменулись та не повтікали. А ще сподіваюсь, що він... не візьме мене під контроль.
Раптом захотілося розказати йому все, наче жити залишилось зовсім недовго, але швидкопринна думка розтанула й рудий гном відвернувся від помічника.
Він зосереджено вдивлявся в найдрібніші риси незнайомого обличчя. Чомусь згадався образ людської дівчини, він раніше часто бачив його у дзеркалі, а ще якось збоку здалеку. Гноміха лише віддалено нагадувала те відображення.
Рудий поспішив до найближчого готелю, орендував найдорожчу кімнату та залишив у ній Тутту. Кімната видавалась знайомою, схоже він був тут не раз, й не викликала цікавості. Натомість цікаво було знайти Марінет та подивитись її реакцію на знайоме обличчя. Та чи буде на нього діяти розкачана привабливість роги?
- Що ти, в дідька, робиш? - прошипіла Марінет, з'явившись поруч. - Навіщо ти її викрав? Як тобі взагалі це вдалося?
- Знову ти щеришся, як псих, - загарчала рога. - Ненавиджу цю твою дурнувату звичку. Кажи вже, що ти задумав.
- Ні, всі розбрелися. Я бачила, що ти у грі, тому також зайшла. Знала, що ти обов'язково щось утнеш. І не помилилась. До речі, коли ти встиг дістатись замку? Й навіщо взагалі туди пішов?
- Досить, П'єр! Досить вести себе так! Невже вона так тобі подобається? Ти весь час спостерігав за нею. Але після того разу, як вона тобі відмовила, хіба ти не зненавидів її?
Йому треба було побути одному, подумати, звести отриману інформацію. До того ж злість та острах одночасно забулькотіли у свідомості.
Гном з півоберта вгатив по кам'яній стіні, й вона розбилася. Діра, що утворилась, дозволяла зазирнути у темне приміщення за нею. Здивовано споглядаючи свій кулак гном не помітив як до нього біжать міські охоронці. Й помітив їх тільки коли вони наїжачились довгими списами у кількох кроках від чорнобородого. На пам'яті геймерки, це був перший випадок, коли на неї з'агрились НПС такого типу.
- П'єр, не роби цього! Тільки не знову! Штраф відроблятимеш сам, - Марінет знову зіпсувала веселощі.
Чорнобородий подивився на рогу, що матеріалізувалась поруч буквально з повітря. Почуття знову розбігалися: з одного боку здивування, з іншого - досада.
- Ходімо звідси, - сичала гноміха.
- Активуй Димову завісу й Стрибок у безодню за мною.
Під несамовитий вереск щодо його розумових здібностей рудий змінив траєкторію польоту прямо у повітрі. Обраний рух вийшов пречудовий, тож у кілька довгих стрибків гномові вдалося позбутись переслідувачів.
- Що ти, в дідька, робиш? Ти скоро зовсім з глузду з'їдеш. Це через те, що не захотів вживляти чіп. Я ж казала, що без нього буде важко.
- Ти здурів? - вбивця прикрила йому рота. - А якщо нас підслухають?
- Але ж ми не знаємо напевне...
- Мені здається тобі треба вийти з проекту, ми впораємось самі.
- Не хочеш ділитися, Марінет? Навпіл ділиться краще, ніж на троє.
- Ти отримаєш свою частину, тим паче, що Валері не змогла взяти участь через твою кохану. Бідний Міура сподівався, що їй вдасться вскочити в останній вагон... Це скоро скінчиться, П'єр, лише п'ять рівнів лишилося. Потерпи ще трохи.
- Дякую, - гноміха торкнулась губами щоки чорнобородого, вона не зрозуміла, що гном казав буквально. - Тепер треба вирішити, що робити з Мариною. Скільки вона ще пробуде у цьому стані?
- Але ж... - гноміха не звернула уваги на наголос у реченні, її здивував сам факт того, що хтось міг її підозрювати, бо вважала свою гру у загальну подружку бездоганною.
- Не може бути. Звідки ти знаєш?
Марінет трохи помовчала, паніка все міцніше хапала за горло. Відпускати дівчину не можна, але Савелій підняв справжню бучу. Марінет навіть собою не змогла його відволікти, тому й майнула у гру, щоб дізнатись до чого готуватись.
- Байдуже, - відмахнувся гном, - вони не зможуть нічого зробити ззовні. Хай поспить, а я її початую.
Чомусь гномісі здавалось, що П'єр спробує відмовитись від заміни. Він наче і був схожий на себе звичного, але все ж якось відрізнявся, більш серйозний був, чи що. Але, всупереч очікуванням, рудий відмовлятись від заміни не став.
- Добре. Я все розповім йому в реалі. Тримайся. Й не лізь у неприємності.
Стримувати себе набридло. Дуже вже кортіло щось зруйнувати або вбити.