- Вітаю, дорогенька! Ви ще пам'ятаєте свою стару нудну викладачку? - озвалася пані Рубінштейн після першого гудка.
- Фаїно Грішевно, не кажіть дурниць. Я ніколи Вас не забуду. Тим паче, що з часу нашої останньої зустрічі пройшло трохи більше трьох тижнів.
- Не так активно, як би хотілося, - видихнула Ніка, маючи на увазі акторську кар’єру, - але шукаю. Поки що знайшла себе у ролі консультанта в магазині дитячого взуття.
- Ви маєте, що мені сказати? - уточнила Вероніка, бо колишня наставниця притихла.
- Творча - то є добре, в от темна… - зараз в юної акторки все, що уособлювало таємничість, а саме це мала на увазі колишня кураторка, викликало побоювання щодо можливої помсти високої брюнетки.
- Це буде важко, якщо я його підлеглою стану, - зауважила Ніка.
- З ролі вийти не можу, - зітхнула дівчина, з усієї сили намагаючись повернути собі душевний спокій. - Ще трохи й вибачатися почну.
Вероніка усміхнулася ширше, коли зв'язок з її невгамовною майстринею перервався. За мить пролунав сигнал повідомлення, й дівчина відкрила візитівку. Шалий Кирило Валерійович, директор театру “Доросле життя”, мав кілька телефонів різних операторів, посилання на сторінку у соціальній мережі та електронну пошту - максимально відкрита людина. Ніка подивилася профіль та офіційну сторінку театру. Наче все було добре.
Пан Шалий одразу ж пригадав свою обіцянку та запевнив, що візьме дівчину помічницею у свою театральну студію навіть без співбесіди. Стати до роботи, зі слів директора, вона могла щойно звільниться з попереднього місця.
Робочий день після проведених перемовин скінчився несподівано швидко. І Ніка вирішила навідатися до свого коханого перш ніж поспішити додому. Проте зробити Павлові сюрприз не вийшло, бо він сам несподівано прийшов її зустріти.
- Привіт, - чоловік притиснув струнку статуру до себе, - я скучив, - й ніжно поцілував дівочі губи.
- Привіт, о це так несподіванка. Роби так щодня, - хитро стрельнула вічками Вероніка, щільніше притискаючись до цупкої тканини плаща.
- В мене новина. Я знайшов роботу, - хоч на обличчі чоловіка грала легка посмішка, в очах радості не було зовсім.
- Шкода лишень, що на контрабасі відтепер гратиму лише вдома, - смуток нарешті переповз й на обличчя.
Ніка вирішила поки що не акцентувати увагу на поганих думках.
- А в тебе хіба ні? - брівки здивовано поповзли по лобі.
Вероніка сором'язливо опустила очі та кивнула. Іноді вона була цілковито відвертою, навіть розпусною, а іноді ось так ніяковіла від звичайнісіньких слів. Короленка буквально з розуму зводила така непостійність, наче в тій тендітній фігурці, що він тримав в своїх руках, перебувало принаймні кілька абсолютно несхожих жінок. Він обожнював за це свою маленьку акторку та постійно провокував, намагаючись віднайти все нові емоції.
***
- Доброго дня! Мене звуть Коваленко Вероніка. Я до Вас на співбесіду.
- Вітаю, - засяяла усмішка рівнесеньким рядом білосніжних зубів, та довгі теплі пальці обхопили простягнену долоньку. - В нас невелика різниця у віці, тож пропоную одразу ж звертатися на "ти" та на ім'я.
- Чудово, - кивнув Кирило та, не даючи дівчині оговтатись, одразу ж перейшов до справи: - Отже, Вероніко, я розумію, що ти хотіла б дечого іншого, але я дію суто зі своїх меркантильних інтересів: я не встигаю поратися з усіма справами, тому мені просто необхідна помічниця. Фаїна Грішевна запевнила мене у тому, що ти не лише талановита актриса, а й дуже сумлінна та відповідальна людина. Тому, на жаль, поки що я планую скористатися тими рисами, які мені необхідні.
Пан Шалий познайомив нову співробітницю, як він вже її охрестив, з рештою присутніх у кімнаті: із своєю дружиною, а за сумісництвом провідною актрисою, Аллою та зі своїм другом, також актором, Олександром Піддубним. Ревнощів або іншого негативу сенсори дівчини в цих людях не вловили, тож вона щиро раділа, що стане частиною цього невеличкого колективу. Погодилась на роботу, не вагаючись, після п'яти хвилин розмови з усією компанією.
Й майже одразу пошкодувала про це, тому що новоявлений шеф одразу ж без попередніх роз'яснень та довгих розмов завантажив її роботою по саму маківку. Проте, виповзаючи ввечері на вулицю, Ніка відчувала якесь незрозуміле задоволення, неначе вона доєдналась до чогось надзвичайного.
До речі, це саме так і було, бо ж молода акторка приймала участь у народженні нового театру.
Але сюрприз не вдався: коли Вероніка подзвонила у двері квартири, їй ніхто не відкрив. Тільки зараз дівчина згадала, що Паша вчора розповідав про свою нову роботу. Навіть казав, що судячи з усього, вдома буде близько восьмої. Залишалося щонайменше півгодини, коханий вже мав бути у дорозі додому, тож було прийнято рішення почекати та все ж влаштувати сюрприз, зустрівши його біля дверей у квартиру.
Ніка притулилася спиною до поруччя та від нічого робити почала переписуватися зі своїм колишнім партнером. Трунов вже був геть п'яний судячи з якості текстів, що надсилав він їй у месенджері. Жалівся, що неймовірно скучив за своєю половиною та поривався приїхати до неї. Проте, дізнавшись, що дівчина чекає на його кузена, змінив рішення: побажав гарненько повідпочивати та зник.
Вероніка розуміла, що хлопця просто душать ревнощі, але допомогти другові, на жаль не могла. Вона глибоко зітхнула та підняла голову, якраз вчасно, щоб зустрітися поглядом зі здивованим чоловіком, який вийшов з ліфта.
- Данило? - дівчина високо звела брови. - Що ти тут робиш?
- Можу спитати в тебе те саме, - привітно всміхнувся чоловік. - Давно не бачилися. Вибач, все не було часу подзвонити, хоч я й обіцяв.
- Судячи з твоєї реакції ти, все ж таки, не до мене, - чи то питав, чи то стверджував Даня.
- Так. Ось моя квартира, - чоловік вказав на двері через одні від Короленкових. - Я знімаю її недавно.
- Он воно що... - якось дивно зам'явся Данило. - Не змерзла? Може, почекаєш в мене?
- Ну, тоді не буду тебе компрометувати, - підморгнув хлопчина у смугастій шапці.
- Пф. Не вигадуй, - всміхнулась Вероніка знайомому, який махнув рукою та зник за дверима своєї квартири.
Щойно це сталося, двері ліфта знову поповзли у боки. Цього разу коробка привезла саме того, кого треба, а саме чорнявого музиканта, від одного погляду на якого у Вероніки в душі розвивалося тепле сонячне море.