Напувати колишню коханку Короленко пробував лише кілька разів на початку їхніх стосунків, щоб вона не мала сил лізти до нього, але дуже швидко зрозумів, що у будь-якому стані вона невгамовна німфоманка. Втім в результаті своїх дій він виявив ще один факт, який сьогодні мав стати йому у нагоді.
Саме в п'яному угарі вона розповідала Павлові про свого улюбленого татуся, який якось пристрелив якогось чоловіка прямо на їхньому задньому подвір'ї, або як за Наталчиним наказом її однокласника сильно побили та викинули в лісі. І все лише через те, що той глузував з її зросту. А тато потім так "владнав" справу з ментами, що батьки хлопця ще й винними лишились. Й про Артура свого базікала, яким той був та як спаскудився із часом, як не дотягує його лють до таткової. Розповіла, як допомогла помститися колишньому коханцеві подруги за зраду. Та ще багато менш страшних та не менш відразливих речей.
- Ти минулого разу казала, що Артур помер. Що сталося?
- То це ти його вбила? - Павло здогадувався про щось подібне, тому й заходився з цією розмовою, але почуте зізнання все одно поселило холод в душі, наче він тепер був причетний до злочину.
- А ти, виходить, цю поїздку оплатила.
Павло здригнувся, уявивши яких нащадків може виховати така мати, використовуючи свої зв'язки. Добре, що вона зізналася у вбивстві чоловіка, отже тепер на неї можна буде надавити. І якщо в неї тепер не має виходу до кримінального та політичного світу, звести нанівець справу, раптом що, вона не зможе. Проте не це зараз більше за все турбувало Павла.
- Я не сумнівалася в її гнилій природі, - фиркнула брюнетка й гойднулася уперед, щоб вже самій собі наповнити склянку.
- Не хвилюйся, любий я в порядку, - усміхнулася п'яничка, але в наступну мить пляшка вислизнула з рук та гучним дзвоном розлетілася в друзки. - Трясця! Офіціант!
Згадуючи те, який жах він відчув колись від розуміння, з ким його пов'язала доля, Павло лише посміхався до себе. Влада та безкарність розбестили цю жінку так, що вона навіть не розуміла, якою потворною є в душі. І це каліцтво не міг виправити жоден хірург або косметолог.
Короленко не жалів її, бо знав занадто добре, але шкодував, що колись маленька дівчинка на ім'я Наталя народилась в сім'ї кримінального авторитета. Хоча вибір в людини є завжди. Чимало дітей з неладних родин виростають нормальними людьми. Але, можливо, проблема в тому, що в родині в неї все було аж занадто добре?
- То як тобі вдалося викрити гнилу природу Вероніки?
- Доручила одному зі своїх хлопців спокусити її... а інший сам визвався. Хоча мені не відомо чи досяг він успіху, але я точно знаю, що вона часто бігала до нього, коли ти поїхав. Висновки роби сам. Якби вона справді кохала тебе, то хіба глянула б хоч напівока убік? - жінка намагалася знову прийняти образ королеви, але в її стані це не виходило, вона розпливалася так само, як і світ у неї перед очима.
- Ти ба які люди! - пролунало за спиною Павла. - Третім приймете? - й на сусідній стілець впав Едвард, власною білявою персоною.
- Мені сьогодні просто щастить на п'яненьких жіночок, - радісно сплеснув долонями блондин, а потім стишено мовив до Короленка: - Давай, чоловіче. Я тебе відмажу. Їдь до своєї олениці та приводь її у людяний стан, бо вона, судячи з голосу, майже така сама, як ця красуня.
- Пашенько, ти куди? - гукнула його розгублена жінка, а Едик поспішив її заспокоїти:
Не пройшло і десяти хвилин, як білявий віз збуджену до краю Нату до себе додому. Сьогодні він мав намір помститися.
***
- Павло готував мені сюрприз. А я випадково побачила пляшку, коли готувала.
- Такий собі з нього конспіратор, - втомлено видихнув Андрій, падаючи на стілець.
Після вигуку Ніка враз затихла, поринаючи у свої думки. Андрій не заважав їй. Відверто кажучи, подругу в такому стані він бачив вперше. Вона не видавалась засмученою, але звичайною її поведінку також не можна було назвати. Таке враження, що вона просто грає якусь роль зараз. Або навіть декілька ролей одночасно, несподівано перемикаючись між ними. Від радості до задуми, а то і до істерики. Потім ще й Жердєву подзвонила.
- Вони давні друзі, ще з часів навчання, - продовжуючи блукати десь у внутрішньому світі, відповіла дівчина. - Разом веселилися, разом сумували. Як ми з тобою. Едуард піклується про Павла, тож знайде його й вставить клепки, я впевнена. Хоча не впевнена, що Паша все ж повернеться додому після того. Можливо вони десь вже такі ж п'яні, як я... Віддай пляшку, будь ласка.
- Ні. Не дам. Тобі досить, бо буде погано. Хоча погано і так буде...
- От бачиш, то яка різниця. А так я може хоч свідомість втрачу.
- Ну Дрю-у-унечко, ну будь ласочка, - не здавалася дівчина, чіпляючись за власника пляшки, не звертаючи уваги на його гарчання та спроби вивільнитися.
- Нікусю! - схопився Трунов та кинувся віддирати подругу від підлоги. - Ти як, маленька, жива?
Плече, яким вона вибила двері, було роздряпане, а ще дівчина трималась за голову та стогнала.
- Нудить, але швидку не треба. Хай вони краще якійсь бабусі життя врятують. А мені просто пити менше треба, - хмикнула Ніка та, підводячись, обійняла друга. - Ох, Дрюня, як же іноді політ добре мізки вправляє, - промовила після недовгого мовчання. - В мене все життя перед очима промайнуло, а особливо останній вечір, і я зрозуміла, скільки дурниць за сьогодні накоїла.
- Нічого, - відповів на обійми Трунов, опускаючи обличчя у скуйовджене та все ще вологе волосся. - Тобі просто було погано.
Аж раптом друзі почули, як відчиняються вхідні двері. Ніка схопилася з ліжка та перша вискочила в коридор. В передпокої горіло світло й за мить з-за рогу з'явився Павло. Це був він.
День і справді вийшов знаменний.
- Особисто я рятую він тотального знищення останній алкоголь в цій квартирі, - весело відповів його брат, а дівчина лише сором'язливо засовалась.
- Чого ти не будеш? - строго спитав Павло. - Пиячити чи цілуватися з іншими чоловіками.
- Ну знаєш, - розлючено видихнув Короленко, намагаючись відідрати прилипалу від себе.
- І що тепер, все їй пробачити? - перервав його брюнет, з пересердя розриваючи таки обійми.
- Цілувалася з тим білявим шкапою, Яном! Та ще й покинути мене вирішила після вистави!
- Я на власні очі бачив, як ти зізналася йому у коханні, а потім "той" мені сказав, що відтепер ти не моя дівчина. Ти хоч знаєш, що його винайняла Наталя, щоб посварити нас? Байдуже, його словам я міг і не повірити, але ж ваш палкий поцілунок я бачив на власні очі. Ситуація не була неоднозначною.
- Мені здається, що я розумію, - знову вступив до розмови Трунов.