Альстер - убертонець. Нащадок феантрійців, що загинули під час битви за Убертон століття тому.
Даарен фор Клайден - головний герой. Рідний син попереднього головнокомандувача Бламаншського представництва ордену.
Джахед - член алакійського ордену феантрійців з команди Сарди. Частково має дорханське походження.
Мадлен - діючий головнокомандувач представництва в Мезі. Подруга дитинства Х'ярда.
Мід Сталевий - діючий головнокомандувач представництва Штіра.
Мег - кремезна феантрійка з команди Х'ярда.
Сарда Ардійська - замісниця командувача алакійського ордену феантрійців. Має шляхетне походження, але її рід втратив усі статки та положення в суспільстві.
Састріс - феантрієць з алакійського представництва, що має чотири зіниці. Учасник повстанського руху проти імператора.
Тарла Мротері - 16-та наглядачка приставлена до Айліс. Попередниця Даарена. Загинула до початку оповіді.
Уме - одна з близнюків. Дівчина 16-ти років.Фініан (Фін) - член команди Х'ярда.
Х'ярд Клайден - головний герой. Діючий головнокомандувач Бламаншського представництва ордену.
Циско - найстарший з команди Х'ярда. В минулому військовий.Шедок - один з близнюків. Юнак 16-та років.
Інакші:
Аійліс Меленгорд - головна героїня. Напівкровка.
Ашанія - інакша, що наглядає Лайзека фор Меленгорда. Частково виконувала роль матері для Айліс.
Білий Король (Елієс) - поточний король інакших. Племінник Айліс.Локтус - один з лідерів повстання проти Білого Короля.
Меурон - найстарший з нині живих інакших. Спостерігач.Військові та політики:
Варнемус - діючий імператор Алакійської Імперії.
Вархалус - попередник Варнемуса, його батько.
Дагвуст - намісник короля Прифії.
Етьєр фор Гауз - генерал прифійської армії у відставці. Зараз виступає в якості консультанта для підготовки феантрійців до війни.
Кольт - сержант розвідки. На службі під Смарагдовою Вежею.
Малк - лейтенант на захисті Смарагдової Вежі.
Фалькот - капітан на захисті Смарагдової Вежі.
Мешканці Мертвого Континенту:
Гроган Клем - найбагатша людина на Мертвому Континенті. Колекціонер.
Трясовина - розвідник-доброволець.
Флойс - розвідник-доброволець.
Харкш - старійшина племені кмертів.
Інші:
Вілетта - живе при ордені в Бламанші, але має занадто слабкий ефір, щоб бути повноцінним членом ордену. Коханка Даарена.
Лайзек Меленгорд - колишній феантрієць, який стояв на захисті Убертону. Перший і єдиний в історії ордену маг. Покровитель Айліс.
Фанні - вчена-медик.
Феантрес - богиня, що створила світ та наділила феантрійців частиною своєї сили, яку вони назвали ефіром.
Фіналет - жінка Х'ярда. В минулому повія.