Ян Краймер ніколи б не подумав, що прийматиме таких дивних гостей в своїх маленьких апартаментах. Ось навпроти нього сиділа справжня відьма, а біля неї хтось, хто назвав себе ельдерійцем, і Яну якщо чесно не хотілось виясняти, що то було за створіння. А Біля нього сиділа справжня вовчиця, але аж ніяк не мортор. Ян взяв свою кружку й відпив трохи чаю, що заварив всім гостям, щоб трохи заспокоїтись, поки Урсула і відьма – на ім’я Луїза обговорювали якийсь Ельдерон.
— То ти друг Лейли? – спитала Луїза, прискіпливо, вивчаючи сольдійця. Ян не відвів погляд й теж почав оглядати нову знайому.
— Можна і так сказати, — відповів він, знизивши плечі, — То, кажете, вона зараз в Ельдероні? – поцікавився він.
— Так. Вона в безпеці, — запевнила Луїза, — То як ви планували звільнити брата Лейли? Вже обговорювали це?
— Так, — відповіла Урсула, поклавши ноги на стіл. Вона дістала свій маленький клинок й почала вичищати бруд з—під нігтів, — То, кажеш Даніїл змінив моє завдання?
— Так, вовченятко, — Урсула загарчала, що викликало в Луїзи широку посмішку, — Даніїлу потрібно дізнатись все про принцесу Аврору а також скільки гвардійців є в палаці і таке інше, — Луїза махнула рукою й відкинулась на спинку дивана. Артур все ще мовчав, тільки вивчаючи Яна й його житло.
— То ж є у когось пропозиції, з чого ми можемо почати? – Артур виразно глянув на Яна. Ну звісно ж. Ян виріс в Іліодорі й знає Ка́рдан як своїх п’ять пальців, а ще він був професійним крадієм й ошуканцем. Хлопець важко зітхнув й підвівся, йдучи до шафки з книгами. Звідти він дістав карту, й розгорнувши її, поклав на стіл.
— Це карта Ка́рдана. Це палац Короля, — Ян тицьнув на малюнок на карті й його палець повільно рухався на південь, — Тут, наскільки я знаю в’язниця. Але я не знаю точно, де саме тримають Тео. Можливо він в палаці в особистій в’язниці Короля Е́лізара. Це можна перевірити, тільки якщо самим переконатись.
— У нас не було наказу звільняти Тео з в’язниці. Це може бути надто небезпечно. Не хватало іще щоб Король Е́лізар запідозрив щось, — сказала Луїза, — Для початку, нам потрібно пробратись в палац і все вияснити про принцесу Аврору. Чи жива вона взагалі і в якому стані. Сумніваюсь, що якщо вона божевільна – то зможе претендувати на трон.
— Ви хочете вбити короля Е́лізара? – Ян збліднів, притискаючи руку до серця.
— Не виключено, що прийдеться, — тільки й відповіла Луїза. Ян замовк й сів на диван, поруч із Урсулою.
— То ж хто хоче проникнути в палац? Хтось горить бажанням? – спитала Луїза, оглянувши всіх присутніх. Важко зітхнувши, вона підвелась й тихо прошипіла, — Ну як завжди все прийдеться робити мені.