На вечерю я йшов позаду всіх, не беручи участі в загальних веселощах з приводу перемоги Елана над підступним опудалом. Навіть відлюдькуватий Тор і скромняга Сем не відставали від зграйки, слухали їхню балаканину і підтримували сміх. Я ж просто втомився. Моя голова буквально гуділа, немов вулик, з безліччю бджілок-думок. Хотілося найпростішого спокою, під час якого мене ніхто і нічому більше не вчитиме.
Я подивився на високу склепінчасту стелю холу. Десь там, над високими шпилями замку розкинулося безкрає небо. Але мені не потрапити зараз туди, бо на зап'ястя знову наділи шкіряні браслети. Я взявся долонею за один із них, важко зітхнув.
"Я витримаю, - підбадьорив себе я. - Витримаю заради тих знань, які можу отримати тільки тут. Перевершу Діраса в магічній майстерності та знову отримаю свободу".
Занурений у власні думки, я разом із хлопцями добрів до їдальні. Вона зустріла нас приємними м'ясними запахами. Не зволікаючи ні хвилини, ми вимили руки та кинулися до своїх місць. Я зайняв той самий стіл, разом із Чейзом, Еланом, Ріном і Майком. На деякий час усі забули про розмови, поспішаючи нагодувати шлунки, що невдоволено бурчали. Навіть мені вдалося відвернутися від неприємних думок. Але коли голод було вгамовано, мовчання було порушено.
- Сар, поясни нам, нарешті, що сталося між тобою і Майком? - поцікавився Елан, наказово, немов королівським посохом махнувши в мій бік порожньою ложкою.
- Нічого особливого, - знизав плечима я. - Просто невелика неприємність через незнання.
Вдаватися в довгі пояснення і переказувати все те, що розповів мені Дірас, зовсім не хотілося. Мені й ці короткі репліки було ліньки вимовляти.
- Теж мені, пояснення, - фиркнув Чейз.
- Так-так, Сар розкажи детальніше, - жалібно попросив Майк, у його великих очах знову з'явилася тривога через неприємні спогади.
Я зробив кілька ковтків трав'яного чаю, щоб виграти для себе трохи часу для обмірковування короткої, але ясної відповіді. Після чого сказав:
- Ну, як я зрозумів із пояснення лорда Діраса, є маги, які мають дещо іншу силу, і впливи інших завдають їм болю.
- То мені не можна тебе лікувати? - ще більше захвилювався ельф.
- Не можна. Тому я дуже сильно постараюся не калічитися, - усміхнувся я, дивлячись на Майка.
Той відповів веселою посмішкою, одразу ж проганяючи зі своїх очей тривогу.
- Зачекайте ви зі своїм лікуванням, - невдоволено перервав нас Елан. - Розкажи нам, що ще тобі там розказував Дірас, коли ви відходили?
- Ну, він навчав мене, як власне захищатися від чужої магії, - не став приховувати я. Мені взагалі здавалося, і так усе зрозуміло, якщо судити з мого особливого тренування.
- І навчив? - знову запитав Елан.
- Навчив, - відповів я, запізно згадуючи, що Елана до мене не кликали, а з того, що він міг бачити з боку, мало що можна було зрозуміти.
- Ще й як навчив, - якось недобре усміхнувся Чейз і потер праву долоню.
- Що трапилося? - тут же поцікавився Елан.
Рінол і Майк теж уважно подивилися на Чейза.
- Та так, - махнув рукою хлопець. - Нічого особливого. Повернув мені моє.
Чейз говорив легко і невимушено, але я бачив у його поведінці якусь неприродність. Невже насправді він на мене образився? Не хотілося б.
На цьому мій "допит" закінчився, оскільки було вирішено покинути їдальню і піти в кімнату. Для мене, нарешті, настали довгоочікувані кілька годин спокою під назвою "вільний час". Я ліг на ліжко поверх вовняного покривала і став спостерігати за іншими, щоб зрозуміти, чим ще можна займатися вечорами. Як виявилося практично всім.
Одинак Торен, взяв із шафи теплу куртку і тут же кудись пішов. Чейз і Елан, піддавшись прикладу, теж вирішили піти на прогулянку. Маленький Майк, дізнавшись про плани друзів, напросився піти разом із ними. Парочка не заперечувала, на додачу покликавши з собою ще й Рінола.
Орсем виявився єдиним, хто залишився разом зі мною в кімнаті. Він стягнув зі свого ліжка ковдру, склав її в кілька разів, примостився біля вікна і почав читати книжку. Сонце тільки-тільки почало сідати, тож світла в кімнаті було вдосталь, і поки що не було потреби запалювати свічки, які завбачливо стояли в кожного на приліжковій тумбочці. Я вирішив, що коли навчуся добре читати, теж інколи так от коротатиму вечір.
Зараз же мені й так було добре. Довгоочікуваний спокій і тиша. Я повернувся на бік, обличчям до вікна і став спостерігати за неспокійним морем. Чітко було чути всі звуки. Грізно завиваючи, вітер грайливо здіймав великі хвилі, кидаючи їх на гострі скелі, а вони з гучним плескотом розбивалися на тисячі крапель. Морські птахи зліталися до берега, для ночівлі, зрідка перекрикуючи шум моря. Ці звуки, як не дивно, стали мене заколисувати, потихеньку заганяючи в сон.
На жаль, довго відпочивати мені не дали. Пролунав ввічливий стукіт у двері, зганяючи з мене легку дрімоту. Сем здригнувся, відірвав погляд від книги, але нічого не сказав. Це напевно був хтось із працівників замку, хлопці увійшли б так. Я зрозумів, що хоробрості мого сусіда по кімнаті не вистачить, щоб відповісти, тож давати дозвіл увійти доведеться мені, інакше бідолашна людина довго нудитиметься в очікуванні.
- Увійдіть! - голосно сказав я, і сів на ліжку обличчям до дверей.
Поріг переступив вже знайомий сивочолий чоловік у темному костюмі. Мені подумалося, що треба спитати його ім'я, а то вже вкотре зустрічаю, а як звуть людину, так і не знаю.
- Добрий вечір, хлопці, - чоловік по черзі кивнув нам, а потім звернувся безпосередньо до мене: - Саріде, мені наказано провести вас у двір, де на вас чекає лорд Дірас.
- Ого... - ледве чутно видихнув Сем.
Я стримав будь-які коментарі. Кивнув у відповідь, сповз із ліжка і взувся. Поспішив вийти в коридор, але слуга зупинив мене ввічливим зверненням:
- Зачекайте, будь ласка.
Я зупинився, запитально глянув на літнього чоловіка. Напевно, йому складно ходити так швидко, а я мчуся як на пожежу. Але наступні слова слуги мене здивували.
- Дозвольте порадити вам узяти курточку, оскільки на вулиці здійнявся холодний вітер.
Я пригадав, як хлопці перед виходом похапали з шафи куртки, але в мене немає верхнього одягу, про що я одразу ж повідомив добродушному чоловікові. Він поблажливо посміхнувся і сказав, підходячи до шафи, що стояла в самому кутку кімнати.
- Тут є всі необхідні для вас речі, - сказав він, відкриваючи дверцята. - Ось, це ваша особиста полиця. - Слуга вказав на четверту знизу нішу, зі стопкою різного одягу, вище було ще кілька порожніх полиць.
- Дякую, - пробурмотів я перше, що спало на думку, не очікуючи такого подарунка.
Підійшов ближче. У шафі й справді виявилася чорна шкіряна куртка з приємною і теплою підкладкою. Кілька светрів, запасних сорочок і штанів.
- Не мені дякуйте, а лорду, - усміхнувся сивочолий. - Тут усе, що потрібно на кожен день. Речі, для якихось особливих випадків, я приношу окремо.
- Зрозуміло, - відповів я і натягнув куртку.
Коридорами та сходами я йшов не поспішаючи, тепер уже не забуваючи про вік мого провідника.
- Давайте трохи поквапимося, - несподівано сказав слуга, - якщо вас, звісно, вам не складно. Ми й так затрималися, а лорд просив поквапитися.
- Але ж... - почав говорити я і зупинився. Сказати щось прямо про вік було б неввічливо, а якась інша відповідь мені на думку не спала.
Однак, мудрості чоловіка вистачило, щоб зрозуміти мене без слів.
- Дякую за турботу, але я не такий слабкий, як вам може здатися. Шановний лорд Дірас добре піклується про моє здоров'я.
- У сенсі? - здивовано випалив я, і тут же зніяковів, розуміючи, що сказав зайвого.
- Не варто турбуватися, - з доброю посмішкою відповів чоловік. - Ви маєте повне право ставити мені будь-які запитання, давати накази та розмовляти так, як вам зручно. І відповідаючи на ваше запитання, скажу так - лорд вилікував мене від усіх хвороб, які можуть бути в людини, що прожила багато років. І щотижня справно перевіряє, чи все зі мною гаразд, думаю, з такою турботою я проживу ще дуже довго, не знаючи жодних проблем зі здоров'ям.
- Ось воно як, - відповів я і прискорив крок.
Чоловік спускався сходами поруч зі мною і справді не мав жодних проблем.
- Ба більше, - додав слуга. - Подібним чином, Дірас піклується про всіх мешканців цього замку, хто не володіє магічною силою.
- Дякую за пояснення. Ви допомогли мені позбутися зайвих запитань.
- Завжди радий допомогти, - чоловік кивнув.
- Допоможіть мені тоді ще в одній дрібниці, - я посміхнувся. - Скажіть, як вас звати?
- Віліс, - чоловік подивився на мене, продовжуючи йти. На обличчі його з'явилася легка усмішка і, здається, збентеження, смаглявість шкіри не давала мені визначити точно.
- Приємно, нарешті, познайомитися, - відповів я, теж усміхаючись.
- І мені, - щиро відповів слуга.
Більше ми не стали ні про що говорити, бо встигли вийти на задній двір. Сірі сутінки стрімко поступалися місцем нічній темряві. І тут я помітив, що слідом за нами із замку вийшов молодий хлопець, з довгими та вузькими сходами під пахвою і закритою скляною лампою в руці. Він зупинився біля входу в замок, приставив драбину до стіни, швидко піднявся нагору і запалив ліхтар. Потім запалив ще один світильник поруч. Потім він попрямував разом із нами в бік тренувального майданчика, де, сидячи на тій самій лавочці, очікував на мене Дірас.
- Сідай, - сказав він мені, одразу ж після того, як відпустив Віліса. - Прекрасний вечір, правда? - лорд подивився в небо.
- Так, - коротко відповів я, починаючи нервувати. Мені не дуже подобалося, що він тягне з поясненнями, для чого ж покликав мене сюди, не погодою ж насолоджуватися.
Дірас глибоко вдихнув прохолодне повітря. А я відвернувся на ліхтарника, який взявся запалювати світильники, що розмістилися вздовж усього парканчика, що оточує майданчик для тренувань. Мені тут же згадалося, як у місті на ліхтарях економили, що дуже сильно тішило нас із хлопцями. Ще я примудрявся непомітно їх гасити, списуючи це на злодійкуватих ліхтарників.
- Гроза вночі буде, відчуваєш? - відірвав мене від спогадів Дірас.
Цього разу він подивився на мене і замість відповіді я просто кивнув.
- Чому ти такий напружений? - невимушено поцікавився Дірас. - Ми ж уже з'ясували, що я не кусаюся. - Він усміхнувся.
- Я пам'ятаю, - з цими словами я справді постарався трохи розслабитися. - Просто ваше запрошення було дуже несподіваним.
- І ти подумав, що я тебе буду за щось сварити?
Я кивнув.
- А є за що? - тут же ставши серйозним, запитав лорд.
Я здригнувся і поспішно замотав головою.
- Ну ось, тоді перестань поводитися так, ніби я підступне чудовисько, - він знову посміхнувся. - Гаразд, скажу навіщо покликав, це вже точно тебе заспокоїть. Я хочу тобі дати можливість додатково потренуватися. Інші хлопці, Торен, Елан і Чейз, приміром, тут уже рік, інші трохи менше. Але вони вже встигли багато чому навчитися і зрівнялися в майстерності. Ти ж новачок, але як я встиг помітити, дуже швидко вчишся. У тебе це ніби як інстинктивно виходить. Міріон теж хвалила твої успіхи.
Хвилювання різко змінилося на збентеження і я опустив очі, знову втупившись у землю під ногами. Тим часом лорд продовжував:
- Так от, після вечері й короткого відпочинку ти будеш займатися. Сьогодні магія, завтра точні науки з Міріон. І так далі чергуючи. Щоправда, може скластися так, що я буду ввечері зайнятий, тоді знову займешся наукою.
- Добре, - відповів я, щоправда, цього слова було дуже мало, щоб висловити свою радість і готовність старанно тренуватися. Утім, мені здавалося, що Дірас і сам усе розуміє.
- Тоді, розпочнемо тренування, - сказав лорд і простягнув до мене руки, щоб зняти браслети.
Потім він встав і попрямував на середину тренувального поля. Я пішов за ним. Навколо нас уже мерехтіли запалені світильники, а сам ліхтарник попрямував далі, залишаючи за собою шлейф із вогників уздовж двору.
- Я бачив, як у тебе не виходило створити земляний щит, - сказав Дірас.
Я кивнув.
- Ось із нього й почнемо, - продовжив він. - Першими тобі підкорилися вогонь і вітер, а це легкі та швидкі стихії, які не люблять кайданів і стримування. Земля ж абсолютно протилежна всьому цьому. Вона тверда і стійка, тому вимагає від мага такої ж твердості й непоступливості. Згадай своє перше знайомство із землею. Ти тоді був розлючений, а це дуже сильне емоційне почуття.
- То мені треба злитися на землю? - поцікавився я.
- Не зовсім. - Маг усміхнувся. - Просто потрібно показати силу духу і твердість характеру. Ти володієш стихією, а не вона тобою. І земля в цьому плані не любить поступатися. Ось як наш Торен, його рідна стихія якраз земля, що не дивно, якщо судити з його характеру.
- Значить мені треба стати таким, як Тор, - із сумнівом пробурмотів я, дивлячись собі під ноги.
- Ну, майже, лише на час. Але для початку, давай просто присядемо.
Чоловік м'яко опустився і сів просто посеред тренувального майданчика, схрестивши ноги перед собою. Мене трохи здивував такий спосіб навчання, але я слухняно прийняв ту саму позу, сідаючи навпроти.
- Торкнися долонями землі, - сказав маг, подаючи приклад. - Відчуй її. Усю ту стійкість, міць, непоступливість і непорушність.
Я поклав руки на холодний ґрунт. Він був витоптаний і здавався твердим як камінь. Я поворушив пальцями, трохи заглиблюючись усередину. Заплющив очі. Відчув тепло, що йде від мага, який сидить поруч, почув його рівне і спокійне дихання. Вловив потоки вітру, що тріпають моє волосся і заповзають під куртку. Почув плескіт неспокійного моря. Відчув холод землі під собою. Ця стихія єдина, зараз залишалася спокійною і непорушною. Яке їй діло до буйного вітру, який жене хмари. Їй байдуже море, що б'ється об скелі. І вже тим більше немає жодного діла до маленьких чоловічків, які постійно її топчуть. Усе це стихне, піде, висохне, а земля залишиться там, де й була.
- Відчуваєш? - неголосно запитав Дірас, так щоб ненароком не налякати мене і не збити настрій.
- Напевно, - так само неголосно відповів я, не розплющуючи очей.
- Так не піде, - повчально сказав маг. - Із землею не допускається жодної невпевненості. Або відчуваєш, або не відчуваєш. Якщо ні, то я дам тобі ще час. Отже, твоя відповідь?
- Відчуваю, - чітко і впевнено відповів я, розплющуючи очі.
- Добре. Тепер звертайся до сили землі, так само впевнено і твердо. Просто вели їй стати твоїм щитом, не даючи при цьому жодних інших варіантів чи тим паче поступок.
Кивнувши, я сильніше занурив пальці в землю, вливаючи в неї потоки своєї сили. Вона непорушна, вона сильна, але і я не поступаюся в цьому. Я пережив багато змін, але залишився тим, хто я є. У душі заворушився дракон, відгукуючись нечутним для сторонніх утробним клекотом. І я тут же підняв руки вперед, створюючи перед собою міцний земляний щит, який повністю приховав за собою Діраса.
- Добре, - пролунав похвальний голос мага.
Зніяковівши, я мало не розгубив весь контроль над щитом. Від нього навіть відвалилося кілька камінчиків, але одразу вони стрибнули на місце, так само як мені вдалося повернути свою впевненість і колишню рішучість.
- Закріпимо урок, - промовив Дірас, піднімаючись і підносячись над моїм захистом. - Вставай. І тримай щит. Викликати його, це тільки частина справи, куди важче довго його утримувати та зуміти відбити атаку.
Я став підійматися, продовжуючи тримати перед собою круглий і увігнутий земляний заслін. Зараз уся моя сила волі йшла на те, щоб втихомирити хвилювання. Поки виходило, жодна піщинка не посміла покинути своє місце. Щит я трохи опустив, щоб можна було бачити всі дії Діраса. Він відступив від мене на десяток кроків, після чого сказав:
- А тепер прийми правильну стійку, інакше будь-який поштовх звалить тебе з ніг.
У пам'яті одразу ж сплив вчорашній урок від Тайлора, про те, як правильно стояти з мечем у руках. "Ти маєш стояти твердо, - говорив він тоді, - немов скеля". Такий урок дуже вдало підходив до нагоди. Я став напівбоком до Діраса, ширше розставив ноги й трохи зігнув коліна. Щойно я зробив останній рух, у руках чоловіка щось спалахнуло та у мій бік полетіла вогняна куля. Вона була невеликою, але штовхнула відчутно, так що здригнулася рука зі щитом. Не даючи ні миті перепочинку, маг продовжив атаку, запускаючи в мене все нові й нові кулі. Цілячись то в ноги, то в голову, то в корпус. Мені постійно доводилося перемішати щит, а ще якось примудрятися помічати, куди він б'є.
Дірас не бажав спопелити мене на місці, тож якщо я пропускав удар, то вогник одразу гас, але один раз штани трохи підгоріли. Після кількох невдач, я почав розуміти, що так зовсім незручно, земляний щит великий і непрозорий, на відміну від водяного і повітряного. Навіть у вогняному захисті можна було зробити невеличкий отвір, який за потреби легко і швидко закривається. Тож я почав міркувати, як зробити так, щоб бачити атаку... або ж відчувати її!
Мене осяяла ідея. Адже я відчував ті потоки магії, які сьогодні вдень спрямовували в мій бік. Чому тут не можна? Виявилося дуже навіть можна, тим паче відчувати вогонь. Він хоч і покликаний іншим магом, але все одно залишається вогнем.
Тепер можна було хоч із заплющеними очима відбиватися, але на таку безтурботність я поки що не наважився. Мало чим ще подумає запустити в мене Дірас. І тут я теж не помилився. Не встиг я натішитися своєю винахідливістю, як вогняні кулі змінилися водяним батогом. Маг орудував ним як справжнім, і водяний струмінь слухняно згинався, ніби живий. Виявляється, ось які дива можна ще творити!
Воду я теж зумів відчути, хоч і не так легко, як вогонь. Мій захист став успішнішим і жодна атака вже не була пропущена. Дірас помітив це і вирішив, що пора закінчувати тренування. Я був тільки радий, бо відчував уже неабияку втому. Здавалося ще трохи, і я втрачу контроль над щитом. Звісно, я не став цього чекати, а сам перервав зв'язок із землею, і нещодавній надійний захист розсипався на тисячу дрібних піщинок, здійнявши водночас хмару пилу, через що мені довелося поспіхом відскочити вбік.
Дірас схвально посміхнувшись, підійшов до мене і сказав:
- Сьогодні ти дуже добре попрацював. Я розповім про це Тайлору, щоб і він знав про твої успіхи.
У мене тут же похолоділо в грудях. Здається, неприємностей із Тайлором мені, все ж таки, не уникнути, хоча сам особисто жодних зусиль для цього не докладаю. Гаразд, хай буде, що буде. Не думаю, що мені загрожують такі вже серйозні неприємності, про які з таким побоюванням попереджав Тор.
Дірас повернув шкіряні браслети на мої зап'ястя. Зараз вони мені не завдавали такого сильного дискомфорту, як було перед вечерею. Я так втомився магічно і фізично, що мені було просто все одно.
- Саріде, а скажи мені таку річ, - звернувся Дірас, проводжаючи мене до замку, - як ти зумів відбити останні кілька атак, при цьому абсолютно не дивлячись на мене?
- Ви ж навчили мене відчувати силу інших, щоб закриватися від неї, ось я і тут застосував цей урок.
- Похвально, - чоловік схвально похитав головою. - Ми б вас і так цього навчили, але радий, що ти здогадався раніше.
"Скільки ж хороших слів наговорили в мій бік за кілька днів, - подумав я, відчуваючи приємне тепло в душі. - Як би не задерти ніс після такого".
Подальший шлях ми подолали в мовчанні. Я відмітив те, що це мовчання зовсім не викликає ніяковості, яка зазвичай буває, коли йдеш поруч із людиною і не знаєш про що поговорити. Навпаки, мені було комфортно ось так от просто йти поруч, і разом із Дірасом насолоджуватися вечірнім спокоєм. У настінних свічниках яскраво горіли свічки, вітаючи нас легким тріпотінням вогника. Дорогою ніхто не зустрічався, усюди панувала тиша, немов увесь замок, піддавшись умілому заклинанню, разом поринув у сон. Я навіть став намагатися ступати м'якше, щоб ненароком не порушити спокій, що панував навколо.
Лише на третьому поверсі замку Дірас порушив мовчання, щоб попрощатися зі мною і побажати гарних снів. Я відповів з тією ж ввічливістю, злегка схиливши голову. Дочекався, поки лорд сховається за одними з трьох різьблених дверей, і тільки потім вирушив до спальні. Решту сходового прольоту я подолав бігом, немов злетівши на нього, витрачаючи останні сили, щоб скоріше дістатися ліжка.
У кімнаті вже всі зібралися й активно готувалися до сну. Також там була присутня одна зайва і дуже небажана персона. Тайлор стояв посеред спальні й при моїй появі суворо подивився на мене, схрещуючи руки на грудях. Сподіваючись, що мені нічого не скажуть, я намагався не звертати уваги на вчителя. Прослизнув до шафи, склав туди курточку і збирався вискочити до умивальників, але мене все ж зупинили.
- Саріде, ти запізнився, - різко сказав Тайлор, роблячи кілька кроків у мій бік.
Мені неймовірно сильно захотілося, щоб зараз у підлозі утворилася дірка і я в неї провалився. Але на жаль, дерев'яна підлога залишилася цілою і мені довелося повернутися до Тайлора.
- Прошу вибачення, але я займався з лордом Дірасом, - без щирого жалю відповів я.
- Я знаю, але це не дає тобі права спізнюватися. Усі учні мають бути в кімнаті не пізніше ніж за пів години після заходу сонця.
"Знайшов-таки до чого причепитися, - зло подумав я. - І як я мав це зробити? Перервати лорда посеред уроку і мчати в спальню?"
Але вголос нічого подібного не сказав, навпаки, став дуже винуватим і урочисто пообіцяв, що такого більше не повториться. Тайлор на таке не знайшов що відповісти, мабуть, він не очікував, що я так просто здамся і легко прийму свою провину.
- Швидше вмивайся і лягай спати, - суворо сказав учитель і попрямував до виходу.
Непомітно зітхнувши з полегшенням, я поспішив заскочити в кімнату для вмивання. Мені думалося, що коли я вийду, то всі вже спатимуть. Але ні! Тільки Тор загасив свічку на своїй тумбочці та, загорнувшись у ковдру, відвернувся до вікна. Решта ж сиділи на ліжках і дивилися на мене так, ніби я зараз маю виступити перед ними з якоюсь дуже цікавою виставою. Намагаючись не звертати уваги на ці п'ять запитальних поглядів, я пройшов до свого ліжка і заліз під ковдру. Але щойно я набрав повітря, щоб загасити свічку, як Елан порушив мовчання:
- Тебе, правда, особисто вчив лорд Дірас?
Набране повітря я використав на важкий видих. Сів на ліжку, закутавши ноги в ковдру. Від вікна відчутно тягнуло холодом. Над морем починалася гроза, поки ще далека, але відблиски блискавок уже можна було розгледіти.
- Правда, - відповів я і позіхнув. - А це так дивно?
- Ще й як! - захоплено вставив мій сусід по ліжках, малюк Майк. - Усіх нас навчав тільки Тайлор, від того ми й кличемо його вчителем.
- Дірас тільки іноді давав поради й рідкісні настанови, - вступив у розмову Рін, що сидів навпроти. - Наскільки ми знаємо, першим і єдиним його учнем був Тайлор.
- І що з того? - знизав плечима я. - Чому ви з цього робите таку подію? Я просто відстаю від вас, а Дірас дає мені шанс усе наздогнати. Приміром, завтра замість вільного часу я навчатимуся в Міріон.
- Якби все було так просто, - знову заговорив Елан, - то тебе б навчав Тайлор.
- Ну, може він був зайнятий, - наївно припустив я, знову знизуючи плечима.
Потім подумав, навіщо все це терплю, адже я абсолютно не винен у тому, що тут відбувається. Трохи розлютившись, я продовжив, різким і твердим тоном:
- І взагалі, просто це чи не просто, мені якось однаково. Мене притягли сюди, не питаючи, хочу я цього чи ні. Тепер навчають і за це моє величезне спасибі. А ось хто вчить і як, мене це абсолютно не хвилює. Тим паче що не я обираю вчителя. Тож досить тут безглузді допити влаштовувати, час спати.
Закінчивши свою промову, я швидко загасив свічку, загорнувся з головою в ковдру і, так само як Тор, відвернувся до вікна. Тепер я ще більше розумів цього хлопця. Краще триматися осібно в цій компанії, ніж терпіти ось такі от дивні запитання, ніби ти в чомусь винен, або ще гірше - вибиваєшся в улюбленці, займаючи те місце, яке вони самі хочуть собі захопити. Та нехай забирають, мені не шкода!
У гільдії злодіїв Кіт теж вважав, що я займаю його місце. Але наше протистояння було відкритим, без косих поглядів, дивних запитань, інтриг і підозр. Посварилися кілька разів, ледь не пустивши кулаки в хід, і на цьому розійшлися, залишившись вірними ворогами, які за потреби легко можуть стати один для одного надійним захистом. А тут незрозуміло що відбувається. Начебто й усміхаються тобі в обличчя, за стіл один садять, а спиною повернутися страшно, того гляди ніж засадять.
На щастя, після моєї емоційної промови, мене більше ніхто чіпати не став або ж хлопці просто втомилися. Головне, що всі загасили свічки та лягли спати. Кімната занурилася в морок, який зрідка порушувався спалахами блискавки.
Незабаром пішов дощ і стало чутно гуркіт грому. Ця дивна музика природи, яка у багатьох дітей викликала страх, мене ж навпаки заколисувала. Викинувши з голови всі тривожні думки, я зосередився на улюблених звуках і дуже швидко заснув.