Усі свята у Давній Греції були пов'язані з поклонінням богам. Більшість свят проводились за визначеними датами, які складали основу календаря давніх греків.
Кожен грецький поліс мав свій календар свят на честь найшанованіших у даній державі богів. Так, у Афінах одним з найважливіших свят були Панафінеї, присвячені Афіні, головному божеству поліса; афінським ж святом були Великі Діонісії.
Окрім місцевих свят існували панеллінські свята, загальні для всіх греків, - вони зародились у архаїчну епоху (тобто у VIII-VI ст. до н.е.) і зіграли найважливішу роль у формуванні ідеї загальногрецької єдності, яка у тому чи іншому вигляді існувала протягом усієї історії незалежної Греції, не дивлячись на політичну незалежність полісів. Усі ці свята супроводжувались різного роду агонами. У святилищі Зевса в Олімпії (на Пелопонесі) кожні чотири роки проходили Олімпійські ігри. У святилищі Аполлона в Дельфах (у Фокіді) також один раз на чотири роки проводились Піфійські ігри, центральною подією яких були т.зв. мусичні агони - змагання музикантів і співців. У районі Істмійського перешийку неподалік від Коринфа проходили Істмійські ігри на честь Посейдона та Мелікерта, а у Немейській долині у Арголіді - Немейські ігри, на яких шанували Зевса; і ті й інші - раз на два роки.